Opinie o Elba Lucia Sport & Suite

4.9/6 (99 opinii)

Kategoria lokalna 3

4.9/6
99 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.0
Pokój
4.8
Położenie i okolica
3.9
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 3.0/6

    Elba

    Ogólnie wyjazd udany dzieki wycieczką .Pomógł nam dużo wynajęty samochód plaże napołudniu są niesamowite

    Krzysztof, Jeziorany - 06.02.2018  | Termin pobytu: styczeń 2018

    2/4 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Hotel OK, ale dieta bezglutenowa to fikcja

    Hotel spełnia standardy hotelu 3*. Pokoje typu studio, przestronne, czyste, przy każdym pokoju taras/balkon, lodówka i czajnik. W hotelu dużo zieleni, miła obsługa, na miejscu market. Darmowy bus dowozi na plażę.

    Ola - 13.08.2018

    11/22 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Kiepskie pokoje, brak kuchni kontynentalnej, pogoda średnia, DOBRE ALKOHOLE

    Pobyt od 9-16.08.2018r. z żoną. W skrócie: wyżywienie niestety typowe "pod" mieszkańców Wielkiej Brytanii (szczególnie śniadania - jajecznica, bekon, tłuste wędliny, serdelki.Codziennie to samo) Zarówno obiady jak i kolacje również nie przypadły nam do gustu. Strasznie monotonne. Pokoje bardzo zaniedbane. Na spotkaniu organizacyjnym 3 pary żądały zmiany pokoju ze względu na fatalne warunki zakwaterowania. Pajęczyny, pleśń, zacieki na suficie, popękane ściany, płytki, niedziałająca klimatyzacja (my mieszkaliśmy na parterze i w ogóle jej tam nie było a zdecydowanie była potrzebna). Kiepski dostęp do plaży. Zimna woda, w ciągu 7 dni pobytu przez 4 dni była "Kalima" - piasek z nad Sahary, który przesłaniał całe niebo. Wizualnie wygląda to mniej więcej jak mgła. Pani rezydentka mega niekompetentna, powpisywała na biletach wycieczkowych terminy z października, przez co musieliśmy ponownie się z nią kontaktować, co zresztą było bardzo trudne, gdyż nie odbierała telefonu. JEDYNY PLUS CAŁEGO POBYTU TO BARDZO DOBRE ALKOHOLE, BARMAN ROBIĄCY DUŻE WIDOWISKO I OGOLNIE FAJNY BAR, jednak myślę, że osoby wykupujące wczasy w tym hotelu liczą na znacznie więcej.

    Łukasz i Gabrysia, Kraków - 25.08.2019

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Ładna wyspa, ale lepiej spędzić urlop w innym hotelu.

    Ogólnie sam hotel jest niezły. Do dyspozycji mieliśmy pokój z aneksem kuchennym oraz sypialnię, łazienkę i duży balkon (stolik+ 2 krzesełka i suszarka) Aneks kuchenny był dobrze wyposażony, była mikrofala, 2 palniki, czajnik elektryczny, garnki sztućce, talerze. W łazience jest suszarka Pokoje są odświeżone a nie jak się pisze, że odremontowane. Sprzątanie raczej na niskim poziomie.Angielski znają jedynie Panie w recepcji i jeden barman Iwo. Polecam go szczególnie on jeden wie jak się przygotowuje drinki i naprawdę z całej obsługi pracującej na basenie i w kawiarni jest najbardziej kompetentny i sumienny. Opcja all inclusive w tym hotelu to nie porozumienie. Zawsze spędzam wakacje w hotelu 3* , ale pierwszy raz trafiłam na tak fatalne wyżywienie. Obiad w barze na basenie polegał na podawaniu zestawów jak z MacDonalda frytki, hamburgery, tosty i nie świeże warzywa. Czasami jeszcze wykładali gotowe kanapki, jakieś ciasteczka, pomarańcze i jabłka, ale to rzadko się zdarzało.lody też były dostępne. Śniadania wiadomo w stylu angielskim. Kolacje niby jest wybór , ale jak ktoś spędza tam 2 tygodnie to niestety pod koniec pobytu już wszystko jest takie same. Mięso często było twarde, widać było też, że wykorzystywano jedzenie z dnia wczorajszego. Desery zawsze te same galaretki, budynie i sztuczne ciasto. Kelnerzy czasami na śniadaniu udawali, że podają świeżo wyciskane soki, a tak naprawdę to było kilka wrzuconych truskawek i napój z butelki 5 litrowej. Wybór owoców też słaby, a nawet raz był podany melon, który niestety był zepsuty. W pierwszym tygodniu były bardzo smaczne zupy, ale w drugim tygodniu porażka. Siłownia jest zamknięta trzeba prosić o klucz na recepcji. W niedziele zepsuły się chyba filtry w basenie i przez 2 dni nikt tego nie naprawił tylko sypali jakiś proszek do basenu co niewiele pomagało. Autobus na plaże kursuje wg mnie trochę za rzadko. Reasumując jeśli, ktoś wykupi wakacje w tym hotelu za 2500 tys. za 2 tygodnie to będzie rozsądna cena. Lepiej wybrać hotel w samym Caleta de Fuste, a najlepiej w Costa Calama albo w Moro Jable.

    Agnieszka, Gdańsk - 01.06.2015

    43/49 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem