Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo miło spędzony czas. Smaczne jedzenie, czyste, duże pokoje. Zdecydowane minusy to bardzo chłodna, słona woda w basenie i plaża blisko hotelu (maleńka, bez leżaków, woda średnio przejrzysta).
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pogoda w grudniu słaba, zapomnijcie o opalaniu. Wieje silny wiatr. Temperatura 22 st. Hotel bardzo dobry, w pokojach czysto, codzienne sprzątanie, jedzenie dobre, bardzo urozmaicone. Dopłata do kolacji świątecznej to wyrzucone pieniądze (300 zł od osoby). Nie polecam wyjazdu w tym okresie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty, pokoje duże, woda zawsze ciepła , klima działa. Jedzenie słabe, trochę próbują nadrabiać kolacją. Na terenie 2 baseny, jeden cichy drugi z barem i Brytyjczykami. Do plaży dosyć daleko, a sama plaża nie jest atrakcyjna. Miasto Corralejo to hotele, sklepy i knajpy.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wakacje na Fuerteventurze były naprawdę udane! Mimo że momentami było trochę zachmurzone, cała reszta wynagrodziła tę drobną niedogodność. Piękne plaże, zwłaszcza Cofete i Sotavento, zapierały dech w piersiach. Odwiedziliśmy także wydmy w Corralejo – niesamowity krajobraz jak z Sahary! Świetną atrakcją było również nurkowanie i windsurfing, które są tam bardzo popularne. Klimat wyspy sprzyja relaksowi, a lokalna kuchnia, szczególnie świeże owoce morza, była wyśmienita. Chętnie wróciłbym tam ponownie!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo dobry hotel, czyste i duże pokoje. Pokoje dla Polaków tradycyjnie oddalone od głównego lobby :) Obsługa bardzo dobra, mały parking przed hotelem, ale zawsze jakoś się znajdzie miejsce. Recepcja wzorowa. Lokalizacja w samym Corralejo. Brak plaży ale ładne i duże baseny. Jeśli chodzi o minusy to niestety posiłki są tragicznie monotonne. Niewielki wybór. Na śniadanie - co dziennie to samo. Obiad/lunch - co dziennie to samo. Kolacja - trochę różnorodniej ale bez szału.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo , zadbany codziennie sprzątany pokój . Obsługa hotelu przesympatyczna i pomocna. Dużo animacji , zabawy dla dzieci, wieczorem disco, karaoke i różni goście z zewnątrz. Fajnie, że jest basen z muzyką i fitnessem i drugi spokojny jeśli ktoś chce poczytac czy pospać.... Jedzenie urozmaicone kazdy na pewno coś dla siebie znajdzie zawsze wino i szampan do posiłków. Podczas pobytu trzy wieczory Meksykański , Kanaryjski i Azjatycki. Śniadania mogły by być bardziej urozmaicone. Wychodząc z Hotelu mamy zaraz miasteczko z fajnymi knajpkami z muzyką na żywo i świetnymi restauracjami. Plaża trochę daleko ale za to z białym piaskiem i przejrzysta woda. Fajne miejsce i wycieczki proponowane przez rezydenta warte wykupienia . Szczególnie przeżycia że zwierzętami w Oasis Park i luksusowy rejs Katamaranem na Lanzarote. Na pewno pojechałabym tam kolejny raz.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
jak poniżej w plusach i minusach :)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Chcąc podzielić się swoją opinią, w pierwszej kolejności zapoznałam się z oceną obiektu, pomiędzy tym co było a jest są pewne różnice, zakładam, że ma to związek z sytuacją pandemiczną, pierwszą z różnic jest sprzątanie - jak czytam pokoje były sprzątane codziennie, obecnie sprzątanie odbywa się trzy razy w tygodniu (pon, śr, sob). Dodatkowo czytam o pysznym jedzeniu, czego nie mogę potwierdzić, każdy aspekt hotelu oceniam wysoko poza jedzeniem. Wybierając ten kierunek miałam nadzieję na przepyszne, soczyste warzywa i owoce, w końcu to Hiszpania w sąsiedztwie Afryki, więc idealne miejsce do wysoko jakościowo warzyw, które można spotkać w naszych, polskich sklepach, niestety tak to nie wyglądało, pomidory były zielone w środku, nie dało się ich po prostu jeść. Na pierwszy rzut oka, forma szwedzkiego bufetu zachęcała do nakładania wszystkiego na talerze, jednak po weryfikacji jedzenia, zostawały może z jedna lub dwie potrawy, które dało się zjeść, kiełbaski podawane do śniadania, smakowały jak zmielona tektura z białkiem sojowym. Po 3 dniach stołowania się w hotelowej restauracji, zrezygnowaliśmy z kilku późniejszych obiadów i kolacji. Jeśli chodzi o kolacje tematyczne odbywały się one 3x w tyg, nie było to organizowane w innej restauracji, wszystkie posiłki były podawane w jednym miejscu, a sama forma kuchni np. azjatyckiej poszerzona była o sajgonki, ryż czy kaczkę. Czytam również o pysznych owocach morza, nic mi na ten temat nie wiadomo. Podejrzewam, że akurat trafiliśmy na taki czas - od rezydentki dowiedzieliśmy się, że hotel został otworzony 15.07., nasze wakacje rozpoczęły się 19.07., obiekt dodatowo ma nową nazwę - Bahia de Lobos, być może zmiana właściela i chęć wprowadzania oszczędności ? W każdym razie po takim all inclusive, następnym razem zastanowię się nad ofertą tylko ze śniadaniem. Z dodatkowych rzeczy, które nas zastanawiały to temperatura wody w basenie, w którym brylowała bardzo zimna woda, zastanawialiśmy się z czego może to wynikać, mimo pocovidowej reaktywacji obiektu, basen o głębokości 1.4 m powinien się nagrzać stosunkowo szybko w takim klimacie, dodatkowo obiekt położony jest w dosyć wietrznej nazwijmy to strefie, wychodząc na miasto było o wiele cieplej i mniej wietrznie. Jeśli chodzi o samą obsługę, była ona na wysokim poziomie, pracownicy dbali o dobre samopoczucie gości. Były również atrakcje typu animacje i muzyka na żywo. Sam pokój komfortowy, przydatna klimatyzacja, wygodna łazienka.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Udane wakacje pod każdym względem z wyjątkiem hotelu. Rozumiem ograniczenia w związku z sytuacją - część infrastruktury zamknięta, inna z ograniczonym dostępem, jednak klient powinien być o tym poinformowany. Hotel wybraliśmy m.in. ze względu na rozbudowane animacje, których praktycznie nie było czy kolacje tematyczne - też nie było. Wg rezydenta wszyscy o tym wiedzieli od kwietnia, ale klienta nikt nie informuje. Wyżywienie bardzo słabe jak na 4 gwiazdki - śniadania i lunch codziennie to samo, na kolację 2 potrawy się zmieniały, jednak część dań po prostu zimna. Tylko obsługa bardzo miła i pomocna, jednak z wyjątkiem recepcji - albo nic nie mogą zrobić, albo tylko hiszpański...
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na dobrym poziomie 4 gwiazdkowym , wymienię tylko mankamenty hotelu , które nie pozwalają ocenić go jako bardzo dobry hotel. Największym minusem w/g mnie jset słabej jakości wyżywienie, wiadomo opcja all nigdy nie sprosta wymaganiom smakoszy lecz można zadbać o wyższą jakość posiłków w hotelu o tym standardzie.Mam jeszcze mały minus za brak minibaru w pokojach. Moja ogólna ocena hotelu jest dobra i polecam.