Opinie o SBH Maxorata Resort

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(137 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.8
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    6 raz w tym hotelu

    Daniel, Lublin 14.11.2022 | Termin pobytu: październik 2022

    Całkowity brak programów polskich w TV z HOT BIRD 13'E. Jest dużo niemieckich, angielskich i hiszpańskich. Z Astry19 mogli by wyszukać choćby TV TRWAM. Coś by było. Jakieś wiadomości. Reszta odnośnie hotelu OK. Najlepsze miejsce w MORRO JABLE . Duży hotel. Kilka basenów. Dobre jedzonko. Czysto. Główni goście to Niemcy, Hiszpanie.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Dobrze

    Grzegorz, Gdynia 26.08.2021

    Ogólnie wrażenia pozytywne przesłaniają negatywne.Pomieszczenia mieszkalne czyste,sprzątane.Blisko do plaży/oceanu-ok.10 minut spacerem.Minusy to:posiłki słabo zróżnicowane,praktycznie codziennie ten sam zestaw obowiązkowy,brak jakiejkolwiek zupy/ważne dla dzieci/. Brak animacji dla dzieci w języku polskim. W pokoju brak kanału tv w języku polskim.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Satysfakcjonujący pobyt w czasie pandemii

    Kinga i Daniel, Konin 04.09.2020

    Sam pobyt w hotelu oceniamy dobrze. Hotel jak informuje biuro jest odnowiony. Niestety ze względu na panującą pandemię, cały obiekt nie został udostępniony. Atrakcje w hotelu (animacje) też pozostawiały sporo do życzenia. Jeżeli chodzi o jedzenie wydało się nam dość monotonne. Obsługa hotelu jak i animatorki bez zastrzeżeń. Plusem podczas naszego pobytu było niewielkie obłożenie hotelu. Sprzątanie w pokojach na 5+. Rezydent Pani Aneta bardzo miła i pomocna, potrafiąca w bardzo fajny sposób przekazać, to co najważniejsze podczas pobytu na Fuertaventurze.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Super wypoczynek

    Wojciech, Konarzyce 05.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Świetnie położony hotel przy pięknej plaży i klimatycznym miasteczku. Obsługa i jedzenie 5+ animacje 6 jedyny minus to czystość pokoi a raczej robactwo ale w tej części świata to podobno norma :( Polecam też wycieczki fakultatywne zwłaszcza z panem Aleksandrem

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Odrobina spokoju w dobie pandemii

    Katarzyna, Wrocław 16.08.2020

    Nasz pierwszy urlop od trzech lat postanowiliśmy spędzić na Fuercie. Sam hotel mimo że nie jest pierwszej nowości jest czysty zadbany i duży. Personel jest bardzo profesjonalny dbają o czystość i Komfort gości. Jeśli chodzi o posiłki śniadania zawsze wyglądają tak samo i są serwowane te same Dania potrawy natomiast jeśli chodzi o lunch oraz kolację tutaj mamy już szerszy wachlarz. Kolacja jest głównym posiłkiem codziennie można znaleźć coś innego.Kolacja jest głównym posiłkiem codziennie można znaleźć coś innego. potrawy są świeże i smaczne. Jeśli chodzi o lokalizację to moim zdaniem jest bardzo dobra ponieważ nic nie jest pod nosem ale znajduje się w bardzo bliskiej odległości od hotelu poczynając od szpitala po plaży kończąc na sympatycznych lokalnych knajpkach znajdujących się wzdłuż Wybrzeża niedaleko portu. Cała obsługa podchodzi do swojej pracy w sposób bardzo poważnej profesjonalny natomiast zapoznanie się z hotelem oraz z godzinami kiedy są serwowane dane posiłki stanowi problem. Stanowi problem ponieważ trzeba zeskanować specjalny kod i po zeskanowaniu go na telefonie pojawia nam się wszystko co dotyczy hotelu w którym się znajdujemy od mapy po godziny posiłków kończąc oraz pokazane są wszystkie bary znajdujące się na terenie hotelu.Stanowi problem ponieważ trzeba zeskanować specjalny kod i po zeskanowaniu go na telefonie pojawia nam się wszystko co dotyczy hotelu w którym się znajdujemy od mapy po godziny posiłków kończąc oraz pokazane są wszystkie bary znajdujące się na terenie hotelu. Problem polega na tym że dane które znajdują się w Internecie po zeskanowaniu kodu, nie pokrywają sie z rzeczywistością. Niektóre bary w ogóle nie funkcjonują a godziny posiłków są zupełnie inne niż te podane na stronie. Co do reszty nie mam żadnych uwag hotel bardzo miły Przyjazny i jak na tej lokalizacji mam tutaj na myśli wyspy Kanaryjskie dosyć duży przestronny jasny i oferujący ciekawe udogodnienia dla gości.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wczasy listopad'19

    Para z Bielska 12.11.2019

    Obiekt po generalnym remoncie, co widać. W pełni zasłużone 4*. Największym atutem hotelu jest niewątpliwie jakość jedzenia oraz ilość rodzajów dań i deserów podczas posiłków. The Best! Na uwagę zasługuje także basen horyzontalny w centralnej części tarasów. Poza nim mamy do dyspozycji jeszcze 3 duże baseny i dwa brodziki. Bezpłatna sauna (sucha i parowa) i jacuzzi dla klientów All Inclusive. Do plaży 10 pieszo. Plaża szeroka i piaszczysta. Przed wejściem na plaże witają nas podbiegające wiewiórki kanaryjskie proszące o orzeszka, będące niewątpliwie kolejną atrakcją. Pogoda początkiem listopada, wyborna choć wiem że zdarzają się pochmurne dni i przelotne opady. Warto zaopatrzyć się w krem z filtrem uv co najmniej 20 oraz nakrycie głowy, jednak w tej kwestii trzeba dobrze przemyśleć temat gdyż Fuertaventura słynie z silnych wiatrów więc nie niema co liczyć na taryfę ulgową, będzie wiało na pewno i to nie słabo. Idealny obiekt na ładowanie akumulatorów, beztroski chill oraz zapomnienie o zimnej i mokrej Polskiej jesieni.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    lipcowy wyjazd

    Ewa, Pruszków 28.07.2022

    Bardzo ładne miejsce, przepiękna plaża - najładniejsza, jaką do tej pory widziałam w swoim życiu :) Hotel: czysty, sprzątany codziennie, jedzenie bardzo dobre, chodź mało różnorodne. Mimo wielkości hotelu - brak tłumów. Obsługa przesympatyczna, bardzo pomocna. Okolica i wycieczki fakultatywne - rewelacyjne. Rezydentka - tu muszę się przyznać pierwszy raz nam się to zdarzyło w Rainbow, mocno odstająca od wszystkich wycieczek poprzednich, średnio pomocna, może to kwestia wypoczynku, nie wiem trudno powiedzieć. Ogólnie miejsce polecam osobom, które cenią sobie ciszę i spokój, bardzo dużo przestrzeni do spacerów, zwłaszcza po plaży - ma ponad 20km!

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Czerwcowy pobyt

    Witkowo 03.07.2022

    Hotel pozytywnie nas zaskoczył, okolica Morro Jable w której położony jest hotel zdecydowanie najbardziej nam przypadła do gustu i z chęcią byśmy wrócili jeszcze raz. Wszędzie blisko z hotelu do miasta i plaży prowadzą ścieżki więc można dotrzeć pieszo bez taksówek czy autobusów. W hotelu mimo wielu pięter wszędzie są windy więc nawet straszę osoby nie miały problemu. Hotel posiada 3 baseny ale najwięcej osób przebywa nad basenem infinity ponieważ tam znajduje się open bar i przekąski.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Piękna wyspa, dobry hotel, udany wyjazd

    TOMASZ, ZIELONA GORA 13.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Piękna wyspa, dobry hotel, udany wyjazd. Generalnie wszystko jak w opisie przed wyjazdem. Jesteśmy zadowoleni.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pobyt tygodniowy

    Justyna, Katowice 11.08.2022

    Bardzo sympatyczny Hotel z dobrym jedzeniem, miłą obsługą i przestronnymi, czystymi pokojami. Dobre miejsce na odpoczynek. Jesli chodzi o drobne uwagi to przede wszystkim WIFI, które jest płatne i jest bardzo słabe oraz brak rozrywek dla osób dorosłych wieczorami. Takie trochę sanatorium po godzinie 21 ej

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem