Opinie o Abora Buenaventura

Kategoria lokalna 4

5.3/6
(206 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Grzegorz

    Grzegorz, Tczew 03.02.2017 | Termin pobytu: styczeń 2017

    Pobyt super. Polecam, pomimo tego, że hotel posiada tylko 3 gwiazdki. Oczywiście tylko opcja All :):)

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    tygodniowy relaks

    Beata, Kraków 04.01.2019

    To opcja idealna na tygniowy relaks, gdy u nas szaro i zimno. Pokoje czyste, ładnie urządzone. Jedzenie obfite, każdy wybierze coś dla siebie. W zależności od pomysłu na wypoczynek można wybrać spokojną częśc hotelu z dala od animacji i wieczornych zabaw, bądż bardziej rozrywkową. Spacer wśród wydm do Maspolas cudny. Stolica warta zobaczenia, podobnie jak główne atrakcje wyspy (Mogan). Można pojechać w ramach oferowanych wycieczek lub samodzielnie transportem publicznym. Słowem miejsce godne polecenia

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    the very best ifa buenaventura

    lukasz 05.01.2019

    IFA BUENAVENTURA - HOTEL W NAJLEPSZYM WYDANIU !!!

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    56

    Świetny hotel!!!

    Anna, Kolobrzeg 16.04.2017 | Termin pobytu: marzec 2017

    Hotel pozytywnie zaskakuje od samego początku. Pokoje duże, bardzo dobrze sprzątane codziennie. Hotel jest bardzo duży, a nie odczuwa się tłoku w restauracji- duży rozstaw godzin, nieustanne dokładanie potraw, OGROMNY wybór potraw powala, tym bardzie, że hotel ma 3*!!! Nie spróbowałam wszytskich potraw podczas pobytu :) .Bardzo dobry pomysł podziału kolacji na trzy tury, można sobie wybrać, o której będzie się przychodzilo, do wyboru są 18:30, 19:30 i 20:30. A jak komuś mało, do 23- ej są kanapki w jednym z barów, blisko "głośnego" basenu. Animacje- najlepsze, jakie spotkałam na swojej podróżniczej drodze. Tacy animatorzy to skarb hotelu. Pomimo niedużego terenu, obsługa uwija się jak mróweczki i radzi sobie z terenem- leżaki przy basenie po godz. 18-tej ustępują miejsca stolikom z krzesłami, dla wieczornych animacji, które trwają średnio do 22- ej, a bary otwarte do 23. Hotel dysponuje dwoma basenami, ten drugi jest zdecydowanie bardziej cichy, dodatkowo na terenie pomiędzy budynkami i ogrodzeniem wykorzystano przestrzeń na placyki z leżakami, w takiej enklawie spokoju i żaru z nieba :) Wiadomo, że baseny nie są z gumy i miejsca przy nich nie starczy dla każdego, ale hotel naprawdę stara się znaleźć rozwiązanie w każdej sytuacji. Rezydenci bardzo fajnie, sprawnie przedstawili ofertę, pomogli w wyborze oferty- w naszym przypadku było to auto, dzięki pośrednictwu Rainbow nie potrzebowaliśmy zabezpieczenia w postaci karty kredytowej, auto było w pełnym pakiecie ubezpieczeniowym, co w przypadku Gran Canarii jest dość przydatne- parkowanie na stuk jest regułą :) Plaża jest blisko, piękna, zejście po schodach, ale z możliwością zjazdu windą poprzez jedno centrum zakupowe. Playa del Ingles świetne, pełno sklepów, barów, dyskotek. Każdy znajdzie coś dla siebie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem