Kategoria lokalna 3
5.5/6
Hotel według pierwszego wrażenia schludny i nowoczesny, chociaż gdy się przyjrzymy widać, że był tylko częściowo odnowiony. Bardzo czysty, cały personel hotelu dbał o czystość zarówno pokoi, jak i części wspólnej oraz restauracji. Personel recepcji życzliwy, pomocny, ale też chętny do żartów :) Pod koniec pobytu można było już wyczuć monotonię posiłków, ale zawsze dawało się wybrać coś dla siebie. Świeże, smaczne posiłki. Całodobowy dostęp bez ograniczeń do napojów, wody i alkoholi. Bardzo blisko piaszczystej plaży. Ładna część basenowa, ale żeby w niej poodpoczywać trzeba wykazać się sprytem w zajmowaniu leżaka. Pobyt bardzo udany :)
Karolina, Łódź - 07.06.2023 | Termin pobytu: maj 2023
3/3 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Hotel, mimo, że oficjalnie posiada 3,5*, dla mnie ma co najmniej 4,5*. Wchodząc do budynku, najpierw czujesz wspaniały, świeży zapach cytrusów, witają Cię uśmiechnięci ludzie, chętni do pomocy. W hotelu jest czyściutko, pokoje są wyremontowane i zadbane- oczywiście sprzątane codziennie. Jedzenie- może wybór nie jest ogromny, ale posiłki są pyszne ;) Na każdy dzień przygotowane są animacje zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci- chociaż ten resort poleciłabym raczej parom.Plaża- przepiękna. Piaszczysta, szeroka, do której można spokojnie dojść schodkami- również z dziećmi lub seniorzy, ponieważ jest zjazd dla wózków oraz winda. Ogromnym atutem dla mnie jest położenie hotelu- z jednej strony blisko Maspalomas, z drugiej Playa del Ingles i do tego przystanek w pobliżu, z którego odjeżdżają co chwila autobusy. Bardzo polecam wybranie się na wycieczki fakultatywne: do stolicy miasta- Las Palmas- oraz Gran Tour. Obydwie z wspaniałą przewodniczką Gosią ;) Pół gwiazdki odjęłam tylko za hałas przed hotelem- w listopadzie trwały tam jeszcze roboty drogowe. Ogólnie bardzo polecam ;)
SYLWIA - 11.12.2018 | Termin pobytu: listopad 2018
5/6 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Wybraliśmy ten hotel z uwagi na doskonałe jego położenie: blisko plaży, na piechotę można dojść do ruchomych wydm Maspalmos i latarni. Obok hotelu przystanki komunikacji miejskiej które pozwoliły nam przemieścić bez problemu do Las Palmas i Faro. Jedzenie urozmaicone , każdy coś dla siebie znajdzie do jedzenia. Dużo warzyw i owoców , lody ciasta i desery. Jedyny minus to zimna woda w basenie . Obsługa w restauracji i w recepcji bardzo miła. Sam hotel świetnie ma wszystko zaplanowane: położenie basenów, jacuzzi, barów i roślinności. Jesteśmy zadowoleni z pokoju i widoków na ocean. Spędziliśmy wspólnie z mężem urlop z którego jesteśmy mega zadowoleni.
Jolanta - 16.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025
2/2 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Rainbow dobrze przygotował tegoroczne letnie wyjazdy. W naszym wyjeździe 28.07. - 11.08.20 z powodu koronawirusa zmieniono hotel ale byliśmy bardzo zadowoleni. Hotel koło sławnych wydm Maspalomas spełnił nasze oczekiwania. Piękny i zadbany ogród ze ścieżkami spacerowymi, oczka wodne i leżaki w wielu miejscach - nie tylko przy basenach pozwalały na spokojny odpoczynek. Bardzo dbano o bezpieczeństwo gości , wszędzie pojemniki z płynami , odkażano co chwila krzesła , stoły leżaki . Pilnowano odstępów między gośćmi zarówno w holu, recepcji, restauracji i w barach. Wszędzie w miejscach publicznych wymagano maseczek. Jedzenie urozmaicone. Talerze wydawała obsługa. Potrawy albo na osobnych talerzykach albo w papierowych torebkach albo nakładał kucharz. Sztućce każdy dostawał osobno zapakowane a do wyznaczonych stolików prowadziła obsługa. Na początku trochę męczyło a potem można było się przyzwyczaić. Każdorazowo przy wejściu do hotelu mierzono temperaturę. Wycieczki fakultatywne zmieniono ale przy nie wielkiej dopłacie rezydent organizował ciekawe wycieczki 2-4 osobowe samochodem osobowym.
Marzena Maria, Kraków - 16.08.2020
6/7 uznało opinię za pomocną