Kategoria lokalna 3
5.5/6
Hotel IFA CONTINENTAL jak na swoje 3* jest BARDZO CZYSTY I ZADBANY. Widać, że nie jest to pierwszej świeżości i nowości hotel jednak obsługa (przemiła) oraz czystość w pokojach sprawia, ze chce sie tam przebywać. Dodatkowo bardzo fajne baseny. Kuchnia jak na 3* rowniez smaczna, ale niestety dość mało różnorodna. Przez tydzień (cały czas te same śniadania) oraz mały wybór dań przy obiedzie. Najlepsze kolacje, które naprawde były smaczne oraz był na nich większy wybór. Drinki niestety niesmaczne (sztuczne, z dystrybutora) ale wino i sangria jak najbardziej na plus. Niestety dodatkowe opcje typu pinacolada, mohito, latte dodatkowo płatne. Ogólnie wakacje w tym hotelu zaliczam do bardzo udanych, plusy przysłaniają minusy :) Ps: świetna lokalizacja hotelu, do plazy 1-2 minuty piechotą. Największym rozczarowaniem okazał się Pan rezydent (niekompetentny oraz mało pomocny). Niestety ale nie pomógł on mi wogole w sytuacji zagubienia mojej walizki, co wiecej wogole nie interesował sie ta sytuacja. Proponuje zmienić rezydentów aby klienci biura mogli liczyć na ich wsparcie.
Paulina , Warszawa - 18.05.2017 | Termin pobytu: kwiecień 2017
3/3 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Piękna pogoda. Hotel w super lokalizacji, bardzo blisko sklepy ,restauracje oraz przystanek autobusowy z którego odjeżdżają autobusy we wszystkich kierunkach. Jedzenie różnorodne i smaczne. Pokoje duże, ładne. Plaża blisko, do słynnych wydm też blisko idąc brzegiem oceanu. Jedyny minus to ten , że przez tydzień nie zmieniano ręczników .
HALINA - 23.04.2024 | Termin pobytu: marzec 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Wypoczynek oceniam bardzo pozytywnie. Przede wszystkim świetna pogoda zarówno na wypoczynek jak i zwiedzani wyspy. Niewielka odległość do plaż i wydm "Maspalomas" to również zaleta. Ocena hotelu "Abora Continental" również pozytywna (adekwatna do ceny). Do mankamentów zaliczam położenie przy ruchliwej ulicy (odgłosy pojazdów). Baseny i zagospodarowanie obszaru wypoczynkowego przy hotelu OK. Obsługa i serwis hotelowy bardzo uprzejmy i uczynny. Wyżywienie all-inclusive smaczne i dużym wyborze. Drinki, kawa i kanapki w międzyczasie.
Janina, Sieradz - 24.04.2022
3/3 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Hotel godny polecenia...nasz pobyt przypadł na początek lutego(temperatura około 21 stopni, lecz w słońcu sporo więcej). Do hotelu przybyliśmy o godzinie 15.00(za 30 minut kończył się obiad), dostaliśmy szybko opaski i zostaliśmy zaproszeni na obiad za co duży plus dla hotelu. Po obiedzie zostalismy zameldowani, niestety w danym momencie otrzymaliśmy informację, że w hotelu jest bardo dużo gości i dostaniemy pokój bez balkonu lecz kazano nam przyjść następnego dnia i zamienią nam pokój. Tak też było natsępnego dnia dostaliśmy pokój na 6 piętrze z pieknym widokiem na morze :). Pokoje czyste i sprzatane codziennie, jedzenie to chyba największa zaleta hotelu(duży wybór dań oraz ciast ;)). Napoje dostępne 24 h. Baseny bardzo ładne lecz woda w nich o tej porze trochę zimna...zwłaszcza w największym basenie. Leżaki dostępne o każdej porze. Obsługa uprzejma i pomocna, animatorzy świetni a wieczorne przedstawienia umilały nam pobyt na tej przepięknej wyspie. Dla dzieci jest niewielki plac zabaw oraz w ciągu dnia można zostawić dziecko z animatorką gdzie nasze dziekco bawiło się super. Plaża znajduje się bardzo blisko hotelu lecz trzeba zejść schodkami. Minusem dla mnie siłownia(słabo wyposażona). Polecam wypad do aquaparku Aqualand, najlepiej na cały dzień bo atrakcji mnóstwo(zjeżdzalnie zarówno dla małych jak i dużych), my jechaliśmy taksówką 6 euro w jedną stronęm kursują także autobusy.
ARTUR, WYSZKÓW - 10.02.2019
15/16 uznało opinię za pomocną