Kategoria lokalna 3
5.0/6
Hotel fajny,dobrze położony,jedzenie jest dość dobre(kawa tragedia trzeba za lepszą dopłacić a to nie jest fajne w all inclusive.Bardzo duże obłożenie.Woda w basenie zimna a niestety w opisie jest zaznaczone,że podgrzewany.Pokoje małe jak dla rodzin.
KAROLINA, MYSLECINEK - 23.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024
2/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Bardzo dobre jedzenie. Miła obsługa. W szczycie sezonu ilość miejsc przy basenie może być niewystarczająca ponieważ już w marcu wszystkie miejsca były zajęte tuż po śniadaniu. Minusem jest biegnąca autostrada za ogrodzeniem hotelu dlatego puszczana jest dość głośna muzyka aby nie było jej słychać. Ogólnie jesteśmy zadowoleni z pobytu. Stosunek jakości do ceny adekwatny
Marta - 20.03.2019
4/4 uznało opinię za pomocną
5.0/6
DRODZY PAŃSTWO, JEŚLI ZASTANAWIACIE SIĘ ,CZY POJECHAĆ TO... JEDZCIE ! WARTO. MY WŁAŚNIE WRÓCILIŚMY I JESTEŚMY BARDZO ZADOWOLENIE Z WYBORU. BYLIŚMY WCZEŚNIEJ NA TENERYFIE, ALE GRAN CANARIĘ BĘDZIEMY WSPOMINAĆ LEPIEJ. W PAŹDZIERNIKU TEMPERATURA WYNOSIŁA OD 26 DO 33. HOTEL DUŻY ALE BARDZO PRZYZWOITY JAK NA 3 GWIAZDKI. GORĄCO POLECAMY:)
Basia - 29.10.2017 | Termin pobytu: listopad 2017
30/34 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel trochę jak za Gierka ale za to czysty ,miła obsługa łady basen i pyszne jedzenie.Położony w pięknej okolicy w centrum i blisko oceanu.Warto wybrać się na spacer promenadą by podziwiać piękne widoki Gran Canarii , różnorodną roślinność i plaże.Rezydent bardzo miły i kompetentny.Ogólnie wypoczynek bardzo udany,a hotel mimo swoich trzech giazdek jak najbardziej spełnia wymagania.Gorąco polecamy
SYLWESTER, Radom - 07.07.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017
7/8 uznało opinię za pomocną