Opinie o Abora Continental

Kategoria lokalna 3

5.4/6
(336 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Mój pierwszy raz na Kanarach:)

    Ania, Kraków 14.11.2022 | Termin pobytu: październik 2022

    Spędziłam miły tydzień w hotelu Abora Continental w połowie października i był to bardzo udany wyjazd :) Transport z lotniska bezproblemowy (ok. 30 min). Usytuowanie hotelu bardzo na plus- dosłownie 150 m od plaży w okolicy sklepów i bardzo blisko przystanku autobusowego, co jest pomocne przy zwiedzaniu wyspy. Z jednej strony budynku widok na morze i piękne wschody słońca (warto poprosić o pokój z widokiem!). Sam standard to dobre 4*, nie są to luksusy, ale pokoje są bardzo czyste i schludne. Bardzo ładnie zaaranżowany ogród i strefa basenowa, także strefa cicha na duży plus! Największym plusem tego hotelu są: dobre i różnorodne jedzenie, przemiła i bardzo pomocna obsługa. oraz lokalizacja. Dla mnie największym plusem był fakt, że w hotelu było mało Polaków oraz stosunkowo mało dzieci co jest dla mnie ważne przy wyjazdach zagranicznych (niestety nie jest to hotel tylko dla dorosłych). Jedyny minus to fakt, że przydzielony nam pokój 3 osobowy to była de facto 2-ka z dostawką, co przy 3 dorosłych osobach jest mało komfortowe na dłuższy pobyt.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Abora Continental

    KAROLINA, MYSLECINEK 23.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Hotel fajny,dobrze położony,jedzenie jest dość dobre(kawa tragedia trzeba za lepszą dopłacić a to nie jest fajne w all inclusive.Bardzo duże obłożenie.Woda w basenie zimna a niestety w opisie jest zaznaczone,że podgrzewany.Pokoje małe jak dla rodzin.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Miły hotel

    Marta 20.03.2019

    Bardzo dobre jedzenie. Miła obsługa. W szczycie sezonu ilość miejsc przy basenie może być niewystarczająca ponieważ już w marcu wszystkie miejsca były zajęte tuż po śniadaniu. Minusem jest biegnąca autostrada za ogrodzeniem hotelu dlatego puszczana jest dość głośna muzyka aby nie było jej słychać. Ogólnie jesteśmy zadowoleni z pobytu. Stosunek jakości do ceny adekwatny

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    30

    Bardzo udany pobyt

    Basia 29.10.2017 | Termin pobytu: listopad 2017

    DRODZY PAŃSTWO, JEŚLI ZASTANAWIACIE SIĘ ,CZY POJECHAĆ TO... JEDZCIE ! WARTO. MY WŁAŚNIE WRÓCILIŚMY I JESTEŚMY BARDZO ZADOWOLENIE Z WYBORU. BYLIŚMY WCZEŚNIEJ NA TENERYFIE, ALE GRAN CANARIĘ BĘDZIEMY WSPOMINAĆ LEPIEJ. W PAŹDZIERNIKU TEMPERATURA WYNOSIŁA OD 26 DO 33. HOTEL DUŻY ALE BARDZO PRZYZWOITY JAK NA 3 GWIAZDKI. GORĄCO POLECAMY:)

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem