Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.5/6
Tom 06.08.2018 Termin pobytu: październik 2018
Polecam
Ogólnie OK nie ma się do czego przyczepić. Blisko do plaży, jedzenie może nie zachwycało, ale akceptowalne, obsługa miła.
3.5/6
ANNA, Warka 22.06.2018 Termin pobytu: czerwiec 2018
wypoczynek
Ogólnie OK
3.5/6
ADAM, RYBIE 10.09.2018 Termin pobytu: sierpień 2018
2 osoby dorosłe, All inclusive, pobyt 26.08.2018-02.09.2018
Witam Sam hotel, jak i pobyt w nim ocenialiśmy znakomicie - czysto, miło, fajne i urozmaicone jedzenie (między innymi łosoś, pieczony prosiak, sushi, krewetki, grilowane mięsa, pizza, hamburgery, fontanna czekoladowa, lody, świeży miód, sporo dań przyrządzanych "na żywo" - każdy mógł coś dla siebie wybrać), blisko plaży, blisko knajpek i dyskotek. Niestety ostatniego wieczoru nasz ocena dla hotelu spadła. Zamówiliśmy drinka, ale niestety było już po 23:30, więc all inclusive już nie obowiązywał, o czym barmanka nas poinformowała - tu plus dla niej, że uprzedziła o opłacie, a nie naliczyła zamówienia tak po prostu. Zdziwienie było, jak zamówiony drink dostaliśmy. Okazało się, że choć zamówienie było z tej samej karty, co w ciągu dnia na all inclusive - dostaliśmy zupełnie co innego: pięknie podany, pachnący i samczny drink, ze świeżą miętą i limonką, podczas gdy w formule allinclusive dostawaliśmy "sztuczne" mohito z jakiegoś likieru z alkoholem i lodem. Tak więc okazało się, że to allinclusive jest takie mocno naciągane i hotel na tym oszczędza. Jest to dosyć niestosowne zachowanie z ich strony biorąc pod uwagę kategorię hotelu (w tym także tą cenową).