Opinie o Bahia Principe Sunlight San Felipe

Kategoria lokalna 4

5.5/6
(3 opinie)
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.2
Pokój
6.0
Położenie i okolica
6.0
Rezydent
6.0
Sport i rozrywka
6.0
Wyżywienie
5.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Teneryfa Puerto de la Cruz tygodniowy urlop

    RAFAŁ, Rozprza 27.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Wyjazd bez żadnych niespodzianek. Wszystko zgodne z opisem. Hotel Bahia Principe San Felipe - zasłużone cztery gwiazdki. Rainbow to rzetelna firma. Polecam!

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Spełnienie marzeń

    Urszula, Miastko 22.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Na Teneryfie bywaliśmy wielokrotnie. Zawsze pobytowa część ograniczała się do południa wyspy. Jedynie podczas wycieczek fakultatywnych widzieliśmy istotną róznicę między południową , a północną jej częścią. Pobyt w Puerto de la Cruz zapewnił nam nie tylko możliwość penetracji , pięknej, kolorowej zbujną roślinnością ,ale również doskonałe warunki pobytu.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Opinia po pobycie

    Ewa 14.04.2025

    Hotel czysty, zadbany. Panie sprzątają codziennie. Obsługa bardzo miła, sympatyczna. Jedzenie urozmaicone, smaczne. Pokój, w którym byłam przestronny z bardzo dużym tarasem. Miałam wyjazd HB co wiązało się z dopłatą do napoi do posiłków ( wybór świadomy, wiedziałam z czym się wiąże). Podczas jednego posiłku kelner zapytał czy chcę coś do picia, poprosiłam o wodę mineralną. Po przyniesieniu jej do stolika nastąpiło wielkie, nieprzyjemne bumm....mężczyzna z obsługi podszedł do mnie z ogromnym impetem, nabił wodę na tablet jako dodatkowy koszt do pokrycia ( liczyłam się z nim) po czym bezceremonialnie wyszarpał mi rękę z opaską ( w trakcie posiłku gdy trzymałam widelec w dłoni ) w celu nabicia numeru pokoju do dodatkowej opłaty. Cała sytuacja była tak nieprzyjemnie zrealizowana, że miało się wrażenie jakby się ukradło co najmniej milion euro...Wiem, że należy to do obowiązku obsługi , ale nie w taki sposób...2 euro, które zostało uregulowane bezpośrednio po kolacji a niesmak pozostał... Nikt nie chciałby być tak potraktowany....

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem