Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd bez żadnych niespodzianek. Wszystko zgodne z opisem. Hotel Bahia Principe San Felipe - zasłużone cztery gwiazdki. Rainbow to rzetelna firma. Polecam!
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na Teneryfie bywaliśmy wielokrotnie. Zawsze pobytowa część ograniczała się do południa wyspy. Jedynie podczas wycieczek fakultatywnych widzieliśmy istotną róznicę między południową , a północną jej częścią. Pobyt w Puerto de la Cruz zapewnił nam nie tylko możliwość penetracji , pięknej, kolorowej zbujną roślinnością ,ale również doskonałe warunki pobytu.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty, zadbany. Panie sprzątają codziennie. Obsługa bardzo miła, sympatyczna. Jedzenie urozmaicone, smaczne. Pokój, w którym byłam przestronny z bardzo dużym tarasem. Miałam wyjazd HB co wiązało się z dopłatą do napoi do posiłków ( wybór świadomy, wiedziałam z czym się wiąże). Podczas jednego posiłku kelner zapytał czy chcę coś do picia, poprosiłam o wodę mineralną. Po przyniesieniu jej do stolika nastąpiło wielkie, nieprzyjemne bumm....mężczyzna z obsługi podszedł do mnie z ogromnym impetem, nabił wodę na tablet jako dodatkowy koszt do pokrycia ( liczyłam się z nim) po czym bezceremonialnie wyszarpał mi rękę z opaską ( w trakcie posiłku gdy trzymałam widelec w dłoni ) w celu nabicia numeru pokoju do dodatkowej opłaty. Cała sytuacja była tak nieprzyjemnie zrealizowana, że miało się wrażenie jakby się ukradło co najmniej milion euro...Wiem, że należy to do obowiązku obsługi , ale nie w taki sposób...2 euro, które zostało uregulowane bezpośrednio po kolacji a niesmak pozostał... Nikt nie chciałby być tak potraktowany....
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety pomijając kłopoty z przesunięciemi terminów wyjazdu niedomówieniami w trakcie pobytu i przyznanym złym pokojem wrażenie hotelu było jednym wielkim rozczarowniem. Nigdy nie nastawiam się na hotel negatywnie bo i tak większość czasu jeździmy i zwiedzamy, ale tu było naprawdę słabo. Jedzenie - w porównaniu z innymi hotelami na wyspach Kanaryjskich w których byliśmy najgorsze, czystość podobnie . Stoły były czyszczone brudnymi ścierkami którymi wycierano dosłownie wszystko. Szynka Serano o smaku pleśni ... Naprawdę powiedzieć że to podrzędna stołówka to mało. Hotel wymaga kapitalnego remontu wszechobecna pleśń, nawet po lekkim zamalowaniu widoczna. Jedynym plusem to widok na Ocean za który dopłaciliśmy. Koce między prześcieradłami zamiast kołdry miały chyba ze 20 lat... Nie chcę już się rozpisywać, ale naprawdę warto poczytać opinie w google i tu niestety te negatywne mają w sobie sporo prawdy.