Kategoria lokalna 4
5.0/6
Sama wycieczka bez zarzutów- wyspa jest tak piękna że można wybaczyć inne niedoskonałości, czyli standard hotelowy. Na pewno nie dałabym temu hotelowi 4 gwiazdek. Przede wszystkim należałoby zrobić remont pokojów. Fakt, że było czysto, ale jednak jak na 4 gwiazdki to wymaga się więcej…
P - 14.04.2024
1/3 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Biorąc pod uwagę tak sprzeczne komentarze zupełnie nie byłam pewna czy dokonaliśmy właściwego wyboru i jednak tak . Jesteśmy iibardzo zadowoleni z wczasów . Hotel może wystrój nie najmodniejszy ale naprawdę nie ma się do czego przyczepić . Pokój sprzątany codziennie i ręczniki również wymieniane każdego dnia. Jedzenie smaczne , obsługa ok , rezydenci codziennie w hotelu chętni do pomocy naprawdę na 5 . Wina też smakowały , obsługa miła . Zachęcam wynajem auta i zwiedzanie wyspy bo warto .Małżeństwo 45+, wyjazd bez dzieci więc nie przeszkadzała nam imprezowa okolica a nawet podobało się wszystko blisko . Ocean mnie oczarował, plaże piękne chodź fale były , widoki warte wszystkiego . Napewno skorzystam z Rainbow
ELZBIETA, NOWY TARG - 21.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel duży ładny godny polecenia moge jeszcze tam wrócic. Tylko podróż tym samolotem męcząca z dzieckiem .
BEATA, PŁOCK - 23.11.2018 | Termin pobytu: październik 2018
0/1 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Ogólnie jak na pobyt 14dni to jestem bardzo zadowolona. Klimat i aura miejsca jest niezwykła. Hotel jest stworzony dla lubiących chodzić, położony: wysoko z pieknym Widokiem na ocean, część pokojów odnowiona- niestety, winda w starszej części 1 nieaktywna,2 lubi się psuc:). Obsuga hotelowa jest bardzo miła i pomocna. Niestety Hotel ma braki w obsłudze, Hotel ma duże obłożenie i pracownicy czasem nie mają chwili wytchnienia, co jest minusem, drinki dedykowane są po taniości, napoje gazowane (cola, fanta, etc..) również są po taniości, cola zero to nie cola zero. W napojach jest odczuwalna duza ilość cukru jak i w drinkach dedykowanych- istny dramat...lepiej prosić barmana o drinka, który sam przyrządzi. Piwo-ok. Herbata/kawa tylko przy śniadaniu, tak to musisz latać po nią koło baru. Restauracja w hotelu a'la carte to jakby to samo co w dolnej części, tylko na świeżo przyrządzone. Leżaki są po taniości, mam wrażenie, że właściciel hotelu przez 8 lat nie zrobił praktycznie niczego w celach komfortu. Hotel w ciągu 8 lat pod względem jakości nieco spadł. Masa Anglików. Brodzik dla dzieci: zimny! Nam to nie przeszkadzało czasami, ale większości Polaków nie dala rady 😀 Jedzenie smaczne. Dzieci mają różnorodność, ale wiadomo, że zdarzy się gorszy dzień. Hotel, jeśli nie jedziesz z lastem to Nie jest adekwatny do ceny, lepiej dolozyc do 5*, bo będziesz troszkę zawiedziony. 8 lat temu napoje byly napewno oryginalne, leżaki sprawne i ogólnie większy spokój był w hotelu i to było na plus, jeśli zależy Ci na ogólnym relaksie i braku kolejek to w sezonie może nie być na to szans. Dużym atutem jest wielkość pokoi. Widać, że właściciel zarabia, a reszta go nie obchodzi: pracownicy i jakość. Napewno 3 raz wybiorę inny obiekt;)
Karolina - 10.04.2023 | Termin pobytu: marzec 2023
2/3 uznało opinię za pomocną