Opinie o Chatur Playa Real Resort

Kategoria lokalna 4

4.9/6
(667 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
5.3
Pilot
5.5
Plaża
5.0
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
6.0
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.4
Transport
6.0
Wyżywienie
4.8
Zakwaterowanie
6.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Miejski hotel na fajne wakacje dla młodych ludzi

    Barbara, Warszawa 07.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Ogólnie hotel na 3 plus. Fajnie przyjechać zobaczyć . Basen ok. Nigdy nie brakuje leżaków i to jest wielki plus . Hotel bardzo przyjazny, miła obsługa, a Kubańczyk w barze przy basenie jest jedyny w swoim rodzaju. Cudowny gość. Hotel fajnie zaprojektowany, ale już nadgryziony zębem czasu. Brak ogrodu, roślin i to wyraźnie daje się odczuć. Powiem tak, czułam się tam bardzo dobrze, dziękuję wszystkim, ale to nie są 4 gwiazdki. Na pewno nie.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    ....

    Dariusz, Sobiekursk 14.10.2019

    ....

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Ogólnie pozytywnie

    Alicja, Mrzeżyno 19.12.2014

    Przemiła obsługa, warunki hotelowe w porządku, jedzenie - ryby i owoce morza przepyszne, natomiast reszta raczej tłusta, smażona, bardzo słodka.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    68

    Ogólnie ok, ale..

    piotr 17.07.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018

    Witam, byłem w tym hotelu na początku lipca tego roku ( 2018 ) i stwierdzam: wyżywienie: 5/5, pokoje 4,8/5, odległosć do plaży 800 m, z czym powrót pod górę ( troche męczący), ale najgorsze jest to, że organizator podczas rezerwacji nie raczył poinformować o tym , iż pokój trzeba opuścić do godz. 12.00, oraz oddać opaski all inclusive ( 50 % pozostałych osób również o tym nie wiedziała ), a wylot był o godz 00.45. Oczywiscie hotel nie zostawił nas na lodzie i aby w pełni korzystać z usług, trzeba było dopłacać... Prośba do organizatora: Proszę informować potencjalnych klientów o tak ważnej kwestii, jak powyżej, gdyż z Waszych usług korzystają rodziny z małymi dziećmi.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem