Kategoria lokalna 4
4.0/6
Byliśmy w hotelu na początku grudnia 2019 roku. Hotel ogólnie rzecz biorąc bardzo fajny. Pokoje mają pewne niedociągnięcia, jak odpadające futryny (widać, że hotel ma już swoje lata) ale mimo to jest czysty, ręczniki zmieniane codziennie. Obsługa bardzo miła, Polka na recepcji, dwóch animatorów z Polski, barman Marek jest super i robi najlepsze drinki :) jeśli chodzi o jedzenie to bardzo średnio. Cały tydzień angielskie śniadania (bekon, jajka, fasolka i kiełbaski). Obiady i kolacje są bardzo mało zróżnicowanie. Praktycznie codziennie to samo - pizza, frytki, nuggetsy. Jedyny plus to ryby i owoce morza, które się pojawiały.
Karolina - 11.12.2019
2/2 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel na zdjęciach z katalogu wygląda dużo lepiej niż w rzeczywistości.Dość daleko od plaży i promenady nadbrzeżnej-nie polecam osobą starszym i z małymi dziećmi .Brak parkingu, parkowanie samochodu wzdłuż ulicy-nawet poza sezonem problem z miejscem.Ładny widok z okna na basen i morze z wyższych pieter hotelu.Połowa basenu podgrzewana poza sezonem.Hotel z niewątpliwą przewagą turystów z Wielkiej Brytanii.
Sandra, - 16.05.2019
2/7 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel niby czterogwiazdkowy, ale nie tego spodziewamy się po 4 gwiazdkach za takie pieniądze. Jeśli 4 gwiazdki na Kanarach mają niższy standard niż w Europie kontyneneltalnej, biuro powinno o tym poinformować.
Kamila i Marcin - 01.08.2022
3/5 uznało opinię za pomocną
4.0/6
wakacje sierpień pobyt 11 dni. miejsce samo w sobie ładne niestety turyści mocno śmiecą głównie z angli. hotel jednak daleko oddalony od plaży i wymaga remontu.
Adrian, Kraków - 11.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
0/1 uznało opinię za pomocną