Kategoria lokalna 4
5.0/6
Bardzo udane wakacje.. Trochę nerwowości na lotnisku na Teneryfie .Reszta ok
Jarosław, Katowice - 03.10.2019
1/2 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Bardzo udany wypoczynek połączony ze zwiedzaniem (wykupione 3 wycieczki fakultatywne i wszystkie goraco polecam: 1. Wulkan Teide i Masca 2. Teneryfa w pigułce + LORO PARK 3. La Homera. Piękna wyspa, piękna pogoda, fajny hotel, dobre jedzenie - czegóż chcieć więcej ???
MARIUSZ, Bydgoszcz - 19.06.2019
4/5 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel przeznaczony dla osób ,którzy chcą byc daleko od plaży ale blisko centrum.Wyżywienie bardzo dobre i różnorodne.Słabe animacje.
Jerzy, Bydgoszcz - 20.11.2015
5/6 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Hotel co prawda 4 gwiazdki ale lata świetności ma już dawno za sobą. Pokoje dla Polaków jak zwykle - najgorsze. Jedzenie urozmaicone ale na kolana nie powala, często się powtarzały niektóre dania. Basen na dole zatłoczony, fajną alternatywą jest taras na dachu z dwoma małymi basenikami i barem. Bardzo dobra kawa. Drinki i napoje w barze przy recepcji podawane w szkle. Szokiem był brak w ofercie all rumu miodowego będącego wizytówką kanarów i podawany jest w hotelach o niższym standardzie. Ogólnie hotel dla rodzin z dziećmi i osób starszych. Fatalne animacje i nudne wieczory. Opieka rezydenta praktycznie nie istnieje. Rezydentka Pani Małgorzata P. zainteresowana grupą była tylko przy sprzedaży wycieczek fakultatywnych których cena powala na kolana a oferta bardzo uboga. Pani Małgorzata przywitała nas na lotnisku, dała ulotki z nabazgraną nazwą hotelu gdzie ma być zebranie i tyle. Gdy ją spotkałem i na drugi dzień i chciałem porozmawiać to usłyszałem, że nie ma czasu bo się z kimś umówiła. Przy wylocie nawet nie sprawdziła czy wszyscy cali i w komplecie wracają do domu tylko zaszyła się w restauracji lotniskowej i spokojnie jadła obiad. Do grupy nawet nie podeszła. Był to mój trzeci pobyt na kanarach, ale z taką pseudorezydentką spotkałem się po raz pierwszy. Radzę Rainbow Tours wysyłać swoich rezydentów na niemieckie szkolenia. Zobaczą wtedy na czym ma polegać ich praca. Po pierwsze turysta i jego wygoda oraz bezpieczeństwo a nie wycieczki. Zachowanie Pani Małgorzaty niestety negatywnie wpływa na wizerunek biura i następnym razem porządnie się zastanowię zanim skorzystam z oferty Rainbow Tours.
Radosław, - 25.06.2015
4/6 uznało opinię za pomocną