Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Landmar Playa de Arena uważam za bardzo udany, hotel spełnia wszystkie wymogi, pokój był zawsze czysty, jedzenie było urozmaicane, plaża 2 min spacerem, animacje były naprawdę super, myślę że warto spędzić tutaj swoje wakacje. Hotel ma świetne położenie, przez co ma on świetne widoki. Podrozowalem razem z dziewczyną i jak najbardziej polecamy! :)
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel mogę polecić każdemu, a szczególnie rodzinom z dziećmi i to w każdym wieku. Mnie interesowały animacje dla dorosłych ze względu na wiek synów 14 i 10 lat. W hotelu byliśmy dwukrotnie co samo świadczy na plus. Niestety zdażyło się nam zniknięcie 8 letniej przytulanki z pokoju hotelowego (syn wstydził się z nią wychodzić na zewnątrz). Jest to dla mnie dziwne i nie sądzę, żebyśmy tam jeszcze pojechali.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jeśli chcesz wypocząć to w tym hotelu to ci się uda.Byliśmy w tym hotelu poraz drugi W ub r.i w tym byliśmy( z żoną)na początku maja (8,9-15,16) ciepło,nie ma tłoku ani na basenie ani na niezwykłej plaży-czarny piasek.Dobrze zjesz ,wypoczniesz. Gomera ,Teide-wulkan,Loro Park, Teneryfa jako wyspa-jedż zobacz,przeżyj. Dużo Francuzów, Anglików,sporo Polaków,niewielu Rosjan (młodzi napewno nie tacy jak w Egipcie).
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Duży hotel, przepięknie położony, zlokalizowany przy pasażu handlowym i publicznej plaży -z hotelu można zjechać windą do wyjścia na plażę :) Super miejsce na wakacje dla każdego !!!
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd bardzo udany, hotel czysty, pokoje przestronne dobrze wyposażone, dużo leżaków, miła obsługa, dobre jedzenie.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Śietny hotel w bardzo dobrym miejscu, doskonałe jedzienie.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zaznaczę, że była to nasza podróż poślubna. W pokoju czekał na nas szampan :) lecz niestety mieliśmy pojedyncze łóżka złączone w jedno rozjeżdżające się. Pokój czysty (mieszkaliśmy na 6 piętrze) codziennie sprzątany ładny widok z balkonu na ocean i Los Gigantes. Codziennie od godziny 10 do 16 są prowadzone animacje później od 20 do 24 występy i dyskoteka nie można się nudzić. Dwa ładne baseny. Obsługa na wysokim poziomie. Jedzenie bardzo smaczne i różnorodne! Serdecznie polecam ten Hotel !!!
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dbający o czystość i zadowolenie klientów. Blisko morza. Jesteśmy zadowoleni z tego wyjazdu.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Duży hotel o stosunkowo dobrym standardzie - ogromne lobby z bujną roślinnością robi przyjemne wrażenie. Duża sala na której wydawane są śniadania pozwala znaleźć miejsce każdemu zarówno wewnątrz jak i na dworze. Duża różnorodność oferowanych śniadań i obiadokolacji - każdy znajdzie coś dla siebie, są owoce morza, dania z grilla przygotowywane na bieżąco, typowe dania regionalne oraz coś na słodko (gofry, churros, croissanty, etc.). Dwa duże baseny dostępne dla wszystkich gości hotelowych - raczej tłumnie oblegane ale zawsze da się znaleźć wolny leżak. Położenie hotelu tuż przy samym oceanie - po przejściu na drugą stronę ulicy praktycznie zaczyna się plaża (z czarnym gorącym piaskiem typowym dla Teneryfy). Wokół hotelu znajdują się parkingi miejskie i raczej bez problemu uda się tam zaparkować wynajęte auto. Standard pokoju zgodny z ofertą biura Rainbow. Szczególnie warta uwagi jest wycieczka fakultatywna na La Gomerę - cały dzień jazdy Jeepem po wysepce pozwala poczuć klimat wyspy w pigułce, odwiedzić najciekawsze miejsca - parki narodowe, plantacje bananów, lokalne restauracje bez samodzielnego mozolnego planowania całego wyjazdu - warto.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pięknie położony, elegancki hotel; duży, ale tego się nie odczuwa. Przemiła wielojęzyczna obsługa, w tym polskojęzyczna recepcjonistka. Jedzenie i picie urozmaicone (wyjątek: marna kawa i herbata). Wspaniała pogoda (lato w środku zimy) - o ile nie trafi się na kalimę ;) Firma zapewniła nam dodatkowy nocleg i wyżywienie w hotelu przez całą dobę oczekiwania na poprawę pogody i otwarcie lotniska. Wielki minus - brak rezydenta na miejscu; słaby przepływ informacji.