Opinie klientów o Z butelką rumu po karaibskich wodach

3.7 /6
45 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.4
Intensywność programu
3.8
Obsługa hotelowa
3.6
Pilot
5.5
Plaża
5.3
Pokój
3.1
Położenie i okolica
4.9
Program wycieczki
5.8
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
3.3
Transport
5.5
Wyżywienie
3.5
Zakwaterowanie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Maria, Gliwice 11.08.2019

Hotel Sun Beach - NIE!!!

To, że hotel jest stary nie tłumaczy tego, że jest zaniedbany, brudny, ściany i sufity z odpadającym tynkiem, okna i drzwi szklane niemyte od lat . Podłogi co rano przez panie sprzątające mazane jedną ścierką przez cały korytarz, a leżące paprochy były przy tym rozgarniane na boki . W stołówce obrusy brudne, poplamione, nie zmieniane, jedzenie monotonne(np. przez 3 dni była ta sama zupa), nieestetycznie na niedomytych tacach podane. Klima w pokoju stara, głośna, lejąca się na balkon, na który lepiej nie wychodzić było, żeby się nie pośliznąć i wywrócić. Winda w jednym budynku (7 pięter) nie działająca, jak mówiono od dłuższego czasu. Woda w basenie mętna. Uważam, że Rainbow nie powinien oferować takiego hotelu. W swoim opisie wspomina, że jest to hotel skromny, ale to nie znaczy, że może być brudny, z kiepskim jedzeniem i nienaprawianymi usterkami. Ktoś może powiedzieć, że to przecież Kuba i nie ma co się dziwić, ale ja byłam na wycieczce objazdowej po całej Kubie i wiem, że może dobrze, hotele czyste, jedzenie smaczne.

3.0/6

Michalina, --- 13.01.2019

GRAN CARIBE

Hotel dla bardzo mało wymagających gości bardziej jako baza wypadowa do zwiedzenia wyspy bo Kube bez wątpienia warto zobaczyc jedzenie jak dla mnie tragedia zimne brudne kieliszki talerze brak sztućcy pokoje niby sprzatane codzienne ale stęchlizne czuc wszedzie zato plaza przy hotelu przepiekna czuściutka i to rekompensuje wszystko

3.0/6

Anna , Legnica 14.08.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Trója

Hotel i obsługa poniżej oczekiwań nie do końca zgodna z ofertą Rainbow

3.0/6

Asia 24.02.2016

Hotel w klimacie kubańskim

Do Varadero trafiliśmy po tygodniowym objeździe po Kubie. Czas objazdu był naprawdę fantastyczny. Biuro spisało się doskonale w organizacji wycieczki, mieliśmy miłą i niezwykle kompetentną Panią pilot Anię. Havana, Trinidad, Cienfuegos,wycieczka śladami Hemingweya, koncert zespołu Buena Vista Socjal Club, rewia Parisien, niesamowity region Pinar del Rio,cygara,rum,ilość odcieni zieleni nie spotykana nigdzie indziej.Wrażenia, których nie da się zapomnieć.Polecam. Naładowani pozytywnymi wrażeniami trafiliśmy do hotelu Gran Caribe Sun Beach.Po tygodniowym pobycie w hotelu Gran Caribe Sun Beach zrozumieliśmy co znaczą ostrzeżenia na portalach o gościach z Quebecu w Kanadzie.Myślę że biuro powinno także tą informację brać pod uwagę przy doborze hotelu na część pobytową w Varadero.Głośni, chamscy, wulgarni, ciągle pijani, mieliśmy wrażenie,że trafiliśmy najgorzej jak można było. Jednak do rzeczy. Sam hotel, zdecydowanie *** , nic więcej, ale my świadomie go wybraliśmy chcąc poczuć klimat prawdziwej Kuby.Pomimo wielu niedociągnięć bronił się czystością w pokojach, bardzo dobrym jedzeniem oraz piękną plażą.Nie mieliśmy także uwag do niektórych członków obsługi, miłych , sympatycznych, zaangażowanych i rozumiejących , że goście hotelowi są dla nich źródłem utrzymania.Minusy - brak filiżanek do kawy czy herbaty w restauracji, poplamione obrusy, ( trzeciego dnia trudno mi było wyobrazić sobie ,że to wzory a nie plamy),opieszałość recepcjonistów w załatwianiu spraw, brak szklanek w barach. Zdajemy sobie sprawę z tego, że standard trzech gwiazdek na Kubie odbiega od trzech europejskich ale uważamy ,że podstawowe rzeczy powinny być. Dziękujemy za pomoc Pani Paulinie, naszej rezydentce, która zawsze była do dyspozycji i pomocy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem