Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dobre czasy ma dawno za sobą. Z dwóch wind jedna nieczynna permanentnie, a druga nawala przy każdym opadzie deszczu kompletnie, a bez opadów również często stoi przez niedomykanie się drzwi na kilku piętrach. Tak, że spacery zapewnione w górę (np. na 7e czy 8e piętro) bardzo często. Kłopoty ze spłókiwaniem WC bardzo częste. Balkony zalane wodą, nie tylko po deszczu, ale i przez urządzenia air con. Na stołówce brak naczyń na kawę czy herbatę po kilku minutach od otwarcia. Mięso czy ryby przygotowywane ad hoc na blaszanym blacie, są najczęściej niedopieczone, albo przypalone. Nikomu z obsługi nie zależy na kliencie (ale to cecha obsługi turystów na całej Kubie). Codziennie w barach brakowało toniku do drinków. Nie rozwodząc się, byłem tam dwa razy: pierwszy i ostatni !
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
ocena 2
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w czasie wycieczki w dniach od 12.06 do 27.06.2019r.Koszmarny hotel.Roje much,braki talerzy,sztućcy,warcząca klimatyzacja.Braki jedzenia,zamykana przed czasem stołówka.Naprawdę duży wysiłek dla Rainbow aby znaleźć najgorszy w moim życiu hotel.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miejsce ok- hotel I zwiazane z nim uslugi -bardzo zle