Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie warto lecieć. Trzeci świat. Bieda i ubóstwo. Pościel w hotelu nie świeża. Na korytarzach resztki jedzenia i brudne talerze gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy przygotowani na "Kube" jednak w kilku kwestiach braki i zaniedbania z naszej jak i reszty wycieczki opinii wynikały z niewywiązywania się hotelu z ogolnych warunków: - brak papieru toaletowego - otrzymaliśmy 1 rolke po interwencji w Lobby. - brak ręczników - brak możliwości wymiany ręczników plażowych prze całe 2 tygodnie (siec Iberostar nie jest przygotowana na odwiedziny gości - nie wynika to z biedy panującej na wyspie, - ciągle rozłączające się WIFI - niemożliwa praca zdalna - Rainbow informuje iż jest dostępne WIFI w hotelu - duża przesada, - niedokładnie sprzątany pokój (nie jesteśmy pedantami), - ciągle niedziałające karty do pokoju, - ogólny rozstrój jelitowo -żołądkowy. Dodam iż powyższe- wszystkie anomalia stwierdzono u wielu osób
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W ofercie i na zdjęciach nie było mowy o tym, że hotel znajduję się pod rafinerią (od frontu plaża z tyłu zieleń, żadnej rafinerii). Dnia 3 i 4 wieczorem śmierdziało zgniłymi jajami (siarkowodór z rafineri) w pokoju 3 piętro prawe skrzydło. Następnie doszło do awarii kanalizacji piętro wyżej i w łazience przez dwa dni śmierdziało kanalizą. Stan hotel nawet na warunki Kuby max 3* Na objeździe spaliśmy w hotelach 3*, i niektóre były w lepszym stanie. Pokój duży odnowiony, brudna pościel (nie zmieniona) uszkodzony sejf, czytnik karty drzwi, deska sedesowa. W korytarzu prawe skrzydło 3 piętro, uszkodzone płytki na posadzce. Odmówiono zmiany pokoju z powodu braku pokoji. Prześcieradło i poduszkę zmieniono po interwencji, kołdrę dopiero następnego dnia. Mam nadzieję, że poprzedni lokator był zdrowy. Sejf dnia drugiego, czytnik karty drzwi dopiero dnia trzeciego. Zamiast wypoczynku, wędrowałem Pokój recepcja, ponieważ nie byłem w stanie otworzyć drzwi. Jedynie posiłki można było uznać, że spełniały naciągany kubańskie standardy 5*.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w kubańskiej ocenie ma 5*, ale na moje oko to takie maksymalnie 3*. Bardzo przeciętny poziom.