Opinie klientów o Alex Studios

5.0 /6
119 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.8
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.8
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Damian, Hajnówka 01.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Zaskakująco dobrze !

Hotel kameralny, prosty, idealna baza wypadowa po wyspie. Pomimo bliskości do centrum Laganas bardzo cicho ! :) Jednakże bez minusów, płatna klimatyzacja, ręczniki wymieniane 2 razy w tygodniu tylko że miałem nieszczęście dostać drugie nieświeże. Dopłata do śniadań nie ma sensu, z względu na ich ubogość. Wyżywienie (bar + jedzenie) jak najbardziej na plus, tanio i smacznie :) Chętnie tu wrócę jednakże bez śniadań :)

3.5/6

Małgorzata Radecka 27.08.2016

Urokliwe Zakhyntos

Miasto gfłośne dla małolatów aczkolwiek Alex Studio lekko na uboczu, ale nocne szaleństwa na quadach mocno słyszalne.

3.5/6

Bogdan , Poznań 19.08.2020

Pobyt w lipcu 20209 r.

Pensjonat bardzo dobrze usytuowany nieco z dala od hałaśliwego Laganas. Gospodarze życzliwi i uczynni.Pokoje z obszernymi balkonami.Czysto,codziennie sprzątane,klimatyzacja dodatkowo płatna,ale bez zarzutu. Wyposażenie skromne,ale wystarczające, odpowiednie do ceny. Można skorzystać z małego aneksu kuchennego. W barku przy recepcji spory wybór napojów,kanapek i przekąsek. Wyspa nieduża, ale jest tak urocza,że gościmy w tym samym miejscu po raz czwarty z rzędu.

3.0/6

Artur 25.09.2018

Laganas

Pokoje przekzaywane gością systematycznie po porannym przyjździe. Nie były w pełni przygotowane po wizycie poprzedników. Ustalane na wstępie godziny przekazania nie były dotrzymywane przez obsługę. Przy wczesnych przylotach lub późnych wykwaterowaniach biuro turystyczne powinno przewidzieć takie sytuacje i zapewnić jakieś alternatywne rozwiązania. Na objęcie pokoju czekaliśmy w sumie około 6 godzin ,a pokój był nie przygotowany tylko "ogarnięty". W hotelu oprócz bufetu basen i spora ilość leżaków i parasoli - bezpłatne. Teren zamknięty płotem ,w nocy dozorowany.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem