Opinie klientów o Gardelli Resort

5.0 /6
173 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.4
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Ewa, Rąbień 25.06.2022

Hotel Gardelli zepsuł nam wakacje

Byliśmy całą rodziną na tygodniowym wyjeździe. Pokoje bardzo małe, brak szaf, woda w łazience leje się na całą łazienkę bo nie ma żadnej zasłonki od prysznica. Kran umywalki urwał się pierwszego dnia. Kiedy wreszcie został zaklejony, urwał się ponownie po dwóch godzinach. To wszystko nic w porównaniu z brakiem klimatyzacji w pokoju. W pokoju temperatura sięgała 30 stopni, zostaliśmy oszukani, że klimatyzacja będzie naprawiona kolejnego dnia i kolejnego. W 10 pokojach hotelu po prostu nie ma klimatyzacji! dostaliśmy dwa wiatraki które niewiele pomagały, a wyjazd był na początku czerwca. Jedzenie monotonne codziennie większość posiłków była taka sama, nie były opisane więc nie wiadomo co było podane. Drinki fatalne , rozcieńczone, wino Pani nalewała pod barem więc nie wiem co tam nalała. Woda niegazowana z nalewaka, smakowała fatalnie jak kranówka z wodą morską, nie dało się jej pić. Woda w basenie farbowała kostiumy na żółto-zielono, także coś jest do niej dolewane. Jedynym plusem jest przepiękne położenie hotelu, w którym nie dało się wypocząć i piękno wyspy. Ogólnie hotelu nie polecam!

2.0/6

Marek 01.08.2022

W greckim stylu

Hotel ma 4 "słoneczka" Rainbow, natomiast na pewno nie są to 4 "gwiazdki" na jakie można by liczyć. Obiekt jest w miarę nowy i zadbany, jednak nie da się uniknąć wrażenia, że całość nie funkcjonuje dobrze. Na podstawie relacji innych gości ustaliłem, że skrajne opinie na temat obiektu wynikają z tego, że poza wysokim sezonem nie oferuje on wszystkich udogodnień. I tak na przykład nie załapałem się na animacje, za to miałem szczęście skorzystać z mebli na tarasie, których jeszcze na kilka dni przed moim przyjazdem nie było. Największym plusem Gardelli jest jego położenie nad samą plażą. Minusów jest jednak długa lista. Największym jest kwaterowanie części pracowników w warunkach niegodnych żadnego kraju, a na pewno nie europejskiego. Niemoralny biznes.

1.5/6

Paweł, Ząbki 30.07.2022

rozczarowanie

Po przyjeździe otrzymaliśmy niewykończony pokój z dziurami w ścianach po odkręconych zagłówkach, bez nocnych szafek, bez wieszaków na ubrania, z wystającymi metalowymi elementami ze ściany (prawdopodobnie po oświetleniu) oraz wyrwanym ze ściany panelem prysznicowym. Na naszą prośbę następnego dnia pokój został wymieniony na inny, w którym jednak wyposażenie było również bardzo skromne (jedynie trzy łóżka, wisząca półka pod lustrem, półka z drążkiem zamiast szafy oraz na naszą prośbę wieszaki ubraniowe) i w dalszym ciągu brakowało szafek nocnych. Aby nie spać z telefonem pod poduszką byliśmy zmuszeni zastąpić szafki walizkami postawionymi przy łóżkach. Leżaki/łóżka nad basenem były dopiero rozstawiane i czyszczone, nie było jednak przy nich parasoli ani jakiejkolwiek innej ochrony przed słońcem. Dopiero przedostatniego dnia naszego pobytu pojawiły się przy kilku baldachimy. Na terenie hotelu przez większość pobytu nie było koszy na śmieci, a basen był czyszczony dopiero przedostatniego dnia naszego pobytu. W ogólnodostępnych toaletach przy basenie i przy restauracji nie było możliwości zamknięcia drzwi. W toaletach przy basenie drzwi się nie domykały wcale, zaś we wszystkich brakowało zamków. Oferta ALL INCLUSIVE niestety także odbiegała od opisu – przekąski były jedynie w godzinach 11-12 i 15-17. Do wyboru były zawsze takie same kanapki lub tosty (bez możliwości wyboru składników), przy czym kanapki różniły się od tostów jedynie tym, że kanapki były trzywarstwowe, przekrojone na ćwiartki i zawierały sałatę, zaś tosty były dwuwarstwowe, bez sałaty i przekrojone na 2 części. Po raz pierwszy spotkałam się również w hotelu 4-gwiazdkowym z brakiem wody butelkowanej w pokojach i brudnymi naczyniami w restauracji (zwłaszcza butelki, w których serwowano wodę do kolacji). Wybór dodatków podczas posiłków był również bardzo skromny i był dopiero rozszerzany w kolejnych dniach na prośby gości (pojawiło się masło, płatki śniadaniowe i mleko oraz warzywa do śniadania, zupa do kolacji). Owoców albo nie było, albo przez kilka dni były te same – początkowo jabłka i pomarańcze, a potem cały czas jedynie arbuz. Wybór dań został dopiero zwiększony, gdy zaczęli się pojawiać turyści z innych krajów. Zabrakło jednak typowych greckich produktów - takich jak wspaniałe greckie sery i jogurt. Potrawy w bemarach nie były podpisane. Aby dowiedzieć się co danego dnia jest serwowane trzeba było się mocno nagłówkować lub każdorazowo pytać kucharza jaki to rodzaj mięsa. Ma to zwłaszcza znaczenie w przypadku alergii i nietolerancji pokarmowych. Faktem jest, że lokalizacja hotelu jest rewelacyjna, a obsługa w hotelu (zwłaszcza recepcjoniści/recepcjonistki) jest przemiła i bardzo pomocna. Stara się spełnić wszystkie prośby gości i nadrobić hotelowe niedociągnięcia. Nie mają oni jednak wpływu na wiele rzeczy i nie są w stanie zrekompensować pewnych braków w hotelu. Myślę, że goście hotelowi zamiast designerskiego wykończenia lobby sprowadzanego specjalnie z Aten bardziej by docenili pełne wyposażenie pokoi i wyżywienie godne 4* hotelu. Największym rozczarowaniem była jednak odpowiedź Rainbow na złożoną reklamację. Wynikało z niej, że "sposób umeblowania poszczególnych pomieszczeń nie stanowił w ogóle przedmiotu zawartej umowy" i "umowa nie gwarantowała, że do dyspozycji Gości będą leżaki oraz parasole zlokalizowane przy basenie". "Ponadto przedmiotem zawartej umowy nie była dostępność owoców w trakcie posiłków, jak również lokalnych produktów". Tak więc drodzy Państwo nie sugerujcie się zdjęciami obiektu, nie wyobrażajcie sobie, że opcja ALL INCLUSIVE zapewni Wam obfite i dobre posiłki, a 4* wodę butelkowaną w pokoju i czysty basen, ale czytajcie podpisane umowy, które w zasadzie niczego wam nie gwarantują.

1.0/6

Grzegorz, Kraków 29.08.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

12k za pobyt bez klimy to żart

Reklamacja wysłana, 6 z 10 dni brak klimatyzacji, zbywanie problemu ze strony Rainbow oraz Hotelu. Pobyt w pokojach o obniżonym standardzie widok na zaplecze hotelu i zakład produkcji mebli, sprzedawane jako "standard".
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem