Opinie o Ikaros Hotel

Kategoria lokalna: 3

3.9/6
(529 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.1
Pokój
3.5
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
3.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    uwaga na Raibow!

    Jarosław, Toruń 02.07.2019 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Jedzenie oceniam na 3 z plusem (ciągle to samo na śniadanie, obiad i kolację, okropne frytki - tylko rano były świeże, później podgrzewane, nie dało się tego jeść). Pokoje czyste i jak na tyle gwiazdek to spoko. Obsługa miła. Niestety mamy ogromne zastrzeżenia do rezydenta rainbow! Zachowanie skandaliczne! Nieuczciwa konkurencja, krytykowanie innych biur... to niesmaczne kiedy przedstawiciel Rainbow wręcz zniechęca do korzystania z oferty innych biur i ostrzega, że wycieczka może być niebezpieczna, że wiedza tamtych pilotów małostkowa! Ponadto rezydent na spotkaniu ogólnym poinformował nas, że wszystkie inne biura na wyspie działają nielegalnie i wycieczki do najpiękniejszych miejsc organizują dzięki łapówkom!!!!! Tak się nie postępuje! Mało tego lunch boxy tylko były dla osób, które wykupiły wycieczkę z Rainbow. My nie dostaliśmy, wykupiliśmy wycieczkę z innego biura !!!!!! Jestem zbulwersowana!!!! Ponadto kierowca z lotniska do hotelu błądził ponad półtorej godz!!!! Nie znał trasy!!!!! Upał, nieklimatyzowany autobus, zmęczeni i wkurzeni byliśmy, nie czuliśmy się bezpiecznie... zaznaczam, że transfer powrotny na lotnisko trwał raptem 8 minut (spr na zegarku!). Niesmak do Rainbow pozostał! Mam nadzieję, że post ukaże się i zostaną wyciągnięte konsekwencje w stosunku do osób, które tak nas potraktowały!

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nic ponad norme

    Wojciech, Maszewo 04.08.2021 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    Witam Hotel Ikaros swoją świetność ma dawno za sobą wymaga remontu wanny zardzewiałe, spadający tynk z sufitu . Czytając wczesne komentarze sądziłem że nie będzie tak źle ale jednak większość negatywnych komentarzy się sprawdziła. Jedzenie słabe, frytki kapcie, codzienne jedyny owoc to arbuz, mało doprawione dania główne, brak deserów. Alkohol lany tak aby lać jak najmniej małe kubeczki około 200 ml o które trzeba się prosić. Brak przekąsek między posiłkami. Na plus dobra lokalizacja, sprawna klimatyzacja, codziennie sprzątane pokoje i całkiem spory basen ale za gąbki na leżaki trzeba dopłacić.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bez rewelacji

    ALEKSANDRA, ELBLAG 16.09.2019 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Za cenę do 2000 zl, jako baza wypadowa to spoki, jezeli za wiecej to nie polecam. Jak przyjechalismy od poczatku strasznie smierdzialo z łazienki, szybko przykrylismy odplyw, ktory zajdowal sie na podlodze wycieraczka i mam wrazenie ze wtedy mniej smierdzialo. Kurki w wannie i w zlewie - tragedia, oślizgłe jakby z jakimś niedomytym nalotem, z kranu caly nasz pobyt wisiał glut, którego nikt nie wyczyscil. Jezeli chodzi o wymiane poscieli/recznikow to spoko, mila pani sprzatajaca bardzo pomocna. Lodowka dzialala, klima tez aczkolwiek mam wrazenie, ze nie byla czyszczona bardzo dlugi czas. Da sie przezyc, ale najgorszy byl ten smrod - unikac parteru bo mam wrazenie, ze tam dymiło najbardziej. Jedzenie takie sobie, frytki frytki frytki makaron, fasolka po bretonsku. Na sniadania chyba najgorzej... Do plazy blisko z 10 min spacerkiem. Jako tani noclek na przekukanie kilku dni to da sie przezyc, za wiecej niz 2000 to juz za duzo. Rozcienczone drinki, chyba ze dasz TIPA (to ich ulubione slowko)

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Adrianna, Chorzów 13.09.2021 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Nie warto brać hotelu o tak niskim standardzie, nie jestem osobą wymagająca ale czystość łazienki i wygodne łóżko to podstawa, a tutaj nawet tego nie było, do tego niemiła obsługa, głośna lodówka i wymiana ręczników raz w tygodniu, po mojej interwencji w recepcji udało się dołożyć dodatkowy materac bo sprężyny wbijały mi się w plecy podczas spania, ręczniki wymieniono dopiero jak napisałam kartkę pani sprzątającej, jedzenie dobre ale mało zróżnicowane, brak ciast, z owoców tylko arbuz i melon 3 razy w ciągu dnia, jakby na tej pięknej wyspie mało było innych owoców, zero przekąsek między posiłkami, zero kolorowych drinków, zero muzyki, i brudno, hotel porażka nie chciało się tam siedzieć, dobry tylko jako baza wypadowa. Byłam świadkiem pożaru w jednym z pokoi w wyniku zwarcia wadliwej instalacji elektr dziewczynom w nocy spłona telewizor, lodówka i dwie walizki pełne ubrań, dobrze że w tym czasie nie było ich w pokoju bo mogło się to skończyć tragicznie. Hotel odkupił dziewczynom 2 nowe walizki a Rainbow przeniósł je do innego hotelu, wszyscy udawali że nic się nie stało. Masakra 😕 Sama wyspa w sobie piękna, różnorodna, pełna zieleni, wykluwające się żółwie na pobliskiej plaży oraz przepiękne wschody słońca na długo pozostaną w naszej pamięci

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Adekwatny do gwiazdek

    AGATA, CHOJNICE 05.09.2022 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel średni, 2 gwiazdki adekwatne. Pokoje widać, że stare, ale czyste, wystarczające. Łazienka malutka, według mnie potrzebuje generalnego remontu. Internet bezpłatny, w pokoju działał dość dobrze. Pokój miał balkon, z stolikiem i krzesłami. Klimatyzacja działała dobrze. Minusem była lodówka, która strasznie grzała z zewnątrz. Basen czysty, dość duży, ale ogromnym minusem była opłata 1,50euro za materac na leżaki (Praktycznie nikt ich nie brał). W barze piwo, wino czerwone i białe, soki , wódka. Jeśli chodzi o jedzenie, to mały wybór, często to samo, ale były smaczne potrawy. Śniadania bardzo ubogie. Lokalizacja super, 10-15 minut spacerkiem do plaży, do centrum też około 10min, ale ulica z restauracjami, marketami, sklepami z pamiątkami zaczynała się kawałek za hotelem. Fajne miasto, tętniące życiem szczególnie wieczorem. Czy polecam? Ciężko powiedzieć. Był to mój 4 wyjazd na all inclusive i niestety najsłabszy, jednak poprzednie wyjazdy były do 'lepszych' hoteli. Jednak sądzę, że za te pieniądze było warto. Cały wyjazd oceniam dobrze 🙂

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel - OK, wyżywienie - NIE

    Izabela, Łódź 06.07.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel jak na 2,5 gwiazdki bardzo w porządku. Posprzątany, klimatyzacja, balkon, telewizor, łazienka - OK. Obsługa hotelowa super. Każda prośba spełniana natychmiast. Położenie Hotelu - fajne - blisko do plaży, blisko wszędzie. Niestety poważnym minusem było wyżywienie. Wszystko zimne, monotonne. Brak owoców. Napoje alkoholowe w barze nie nadające się do picia. Jedynie piwo było ok. Po rozmowach z menagerem hotelu - ponieważ rezydentka Rainbow - nie zrobiła dla nas nic!!!! - udało nam się wymusić podgrzewanie jedzenie i arbuzy. Jednak jadąc na wakacje chciałby się popróbować regionalnych potraw - niestety nie w tym hotelu. Jeszcze dużo musi sie zmienić.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nasze greckie wakacje

    Barbara, --- 16.08.2022 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    W okresie 26.07-05.08.22 przebywaliśmy z mężem w hotelu Ikaros. Niestety po raz pierwszy /biorąc po uwagę ,że był to nasz piąty wyjazd z biurem podróży Rainbow /nie polecamy tego hotelu. Uważamy ,że ta oferta psuje renomę Biura. Hotel mocno zaniedbany. Pokój odświeżony , ale np. łóżkowe materace tak zniszczone ,że wystawały z nich sprężyny. Na szczeście pani recepcjonistka umożliwiła nam zmianę pokoju. Łazienka nie remontowana od lat. Wanna /żeby ukryć rdzę i zniszczenia /pomalowana białą farbą. W stołówce brudne ,poplamione krzesła. Krzesła zdarzały się nieraz mokre , ponieważ niektórzy hotelowi goście prosto z basenu ,a ubrani tylko w mokre stroje kąpielowe przychodzili na posiłki i nikt z personelu na takie zachowanie nie reagował. A oferta all inclusive to jakieś nieporozumienie. To powinno się nazywać: śniadanie obiad i kolacja. Jedzenie monotonne .Żadnych przekąsek między posiłkami, ani słodkich deserów czy lodów. Z owoców tylko codziennie arbuz. Czasem pojawiał się melon i pomarańcze. Rozczarowała nas ta oferta. Jednak sama wyspa nas urzekła. W pobliżu piękna ,piaszczysta plaża i ciepłe ,krystalicznie czyste morze. Planujemy już następne wakacje na Zakynthos ale oczywiście w innym miejscu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Spędzone 2 tygodnie

    Bogdan, Radomsko 11.07.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Byliśmy w tym hotelu dwa tygodnie z opcją all inclusive. Niestety posiłki w restauracji pozostawiają wiele do życzenia. Zdecydowaliśmy się na ten hotel ze względu na lokalizację .Hotel znajduje się w dobrej lokalizacji, do centrum imprezowego ok 5-10 min, na plaże ok 10-15min. Plaża duża i piaszczysta. Do plaży ok 800 m, hotel Stary przydałby się remont. Wifi w pokojach dodatkowo płatne - 10Euro za tydzień. Basen duży z możliwością kąpania się do godz 20:00. (głębokość do 165cm) nie ma ratownika więc kąpanie w nim jest na własną odpowiedzialność ;) All Inclusive z zegarkiem w ręku kończone o 22:00 i nie ma zmiłuj. Do wyboru: napoje, białe/czerwone wino, piwo, ouzo i TSIPOURO (polecam, taki ich lokalny bimber ale oczywiście słabszy od naszego bimberku ). Nie ma lokalnego rumu,tequili czy innych trutnków.Hotel nie polecam rodzinom z dziećmi, zdecydowanie dla dorosłych. Nie ma posiłków typowych dla dzieci...no chyba że chcą jeść frytki codziennie na śniadanie,obiad i kolacjęPosiłki te same, monotonne. Sałatki ciągle pomidory cebula i tzatziki. Brak lodów, owoce serwowane przy posiłkach to arbuz i dwa razy trafił się melon. Ciasta tylko na kolację i rzadko. Co do napoi na śniadanie: sok pomarańczowy, herbata i kawa . Kawa to lura parzona w wielkim baniaku. Obsługa niemiła. Pokoje słabo sprzątane. Łazienki brzydkie. Jeśli ktoś nie wie, to nie ma oznaczen czy chcesz by ręcznik był wymieniany czy nie, my strzelaliśmy czy mają być na podłodze czy w wannie i okazało się że na podłodze . Klimatyzacja zawieszona nad łóżkiem !! Lodówka głośno chodzi. Kolejny minus to branie dwóch napojów na osobę w barze w kubku 250 ml gdzie przy temperaturze 31 stopni chce się ciągle pić. Opcją all inclusive dostępna w dniu wylotu do godziny 12 !! A w dniu przylotu od godziny 12 !!! Nie polecam

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    hotel

    Zbigniew, Joselewicza 13 m 5 27.09.2021 | Tagi: powyżej 65 lat, z rodziną

    byłem z biurem Rainbow już na kilku wyjazdach, ale z tak słabą ofertą hotelową spotkałem się po raz pierwszy. Hotel położony jest przy dość ruchliwej ulicy, z której nieustanne hałasy przejeżdżających samochodów a zwłaszcza modnych quadów nie pozwalają spokojnie spać. Warunki bytowe jednak były jeszcze do przyjęcia, ale żywieniowe poza wszelką krytyką. co dzień te same dania w dodatku serwowane na zimno. Z kuchni greckiej prawie nic. Z owoców arbuz i melon, a o alkoholach w ramach all inclusive lepiej nie wspominać. I jeszcze wymyślony przez obsługę obowiązek sprzątania po posiłkach ze stołu brudnych naczyń. Jednym słowem ocena na jedynkę z małym plusem.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    IKAROS All inclusive SOFT

    PAULINA, BYDGOSZCZ 30.07.2019 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Hotel polecam osobą bardzo mało wymagającym standard 2,5 * to jest naprawdę bardzo mało na hotel. Kupując wycieczkę poinformowano nas, że hotel poprawił się przed sezonem z jedzeniem ale niestety jest bardzo mało tego jedzenia. Okolica jest naprawdę super, transfer z lotniska trwał niecałe 10min. All inclusive SOFT - informacja o SOFT czyli braku przekąsek została przed nami ukryta przez biuro podróży !!!!!!!!!!! Bar czynny do 22:00 moim zdaniem to zbyt wcześniej bo tak dopiero wraca się do hotelu z miasta lub z wycieczek.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem