Opinie o Ikaros Hotel

Kategoria lokalna: 3

3.9/6
(529 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.1
Pokój
3.5
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
3.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    poniżej oczewiniań

    słaby hotel 27.07.2019

    Jedzenie nie było najgorsze chociaż monotonne, pokoje wyposażone w klimę ale łazienki bardzo słabe. Alkohole na barze w opcji allinclusive to jakaś porażka - albo piwo albo drinki - bardzo rozwodnione. Dodatkowo na barze jedna osoba może wziąć tylko jeden drink w plastikowym kubeczku - 150 ml!! a w tym połowa lodu. To była poarażka, ciągłe wycieki do baru i i patrzenie na kelnera który pracuje za kare

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    lepiej omijać

    Marlena 23.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    obsługa hotelu na plus basen czysty, jedzenie monotonne, mały wybór, szybki transfer i świetna baza wypadowa

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Bardzo słaba

    Jarek 16.08.2019

    Witam odwodziłem ten hotel na początku sierpnia i niestety byłem nim zawiedzony jedzenie takie sobie , pokój tez bardzo słabo reszta tez pozdrawiam

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Nieudane wakacje w hotelu IKAROS

    Jacek, SWARZĘDZ 06.09.2021

    Brudny basen sprzątany po 15 dniach. Nie miła obsługa w barze z alkoholem panowie nie uprzejmi wręcz chamscy liczący nam i wypiliśmy ich rodzimego alkoholu .Panie na stołówce ciągle z minami jak by stały tam za karę i liczące ile sobie nakładamy . Pokoje do przeżycia i choć sprzątane to wiele do życzenia łazienki małe z wanną robiącą za prysznic .Natomiast rezydenci firmy Rainbow to porażka dla klientów tej firmy. Pan Sławek Rezydent zdziwiony że mamy uwagi, przecież to hotel z dwoma gwiazdkami więc o co my mamy pretensje a kupiliśmy jako 3 gwiazdki ,taka informacje otrzymałem od firmy Rainbow więc facet totalnie oderwał się od rzeczywistości ,jak zwróciłem mu uwagę że basen jest brudny i nie był sprzątany 15 dni to stwierdził ze jest dosypywana chemia basenowa choć facet nie miał pojęcia co miałem na myśli bo na dnie basenu było pełno piasku naniesionego przez gości hotelowych użytkujących basen a woda już była nie najlepszej jakości Nie polecamy tego hotelu bo nie zasługuje nawet na żadną gwiazdkę. Po 10 dniach raczyli zmienić nam pościele chyba dlatego by zamknąć nam usta, a Pani menager Angela nagle zrobiła się bardzo miła próbując załagodzić nie mile wrażenie jakie stworzyli .Tak się składa że byliśmy tym hotelu dwa tygodnie i wiele widzieliśmy i słyszeliśmy co nie obyło się bez echa w naszych rozmowach z Rezydentami którzy odwiedzają turystów po to tylko żeby sprzedać wycieczki czasami o 40% drożej od lokalnych biur podróży. Nasze wakacje okazały się jednym wielkim nie wypałem głównie dzięki firmie Rainbow która sprzedając nam destynację na Zakynthos w lipcu ubiegłego roku zachwalała warunki tego hotelu a jak się później okazało opinie z poprzednich lat były negatywne natomiast na stronie r.pl. są idealne .Kończąc mój wywód uważamy ze operator Rainbow takim postepowaniem wobec klientów traci ich bez powrotnie na rzecz innych operatorów a szkoda bo dotychczas nasze poprzednie wakacje na leżały do bardzo udanych a byliśmy zachwyceni obsługą chociażby na Rodos w Hotelu Tshampika czy Corfu w Dassia Holiday Club .

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Unikać, ignorować cenę, bo nie jest atrakcyjna

    Krzysztof, Piotrków Trybunalski 11.08.2022

    Zdecydowanie odradzam, zarówno hotel jak i miejscowość. Laganas = imprezowania dla brytyjskiej młodzieży. Hotel "rodzinny" (czytaj nieprofesjonalna obsługa), ale niestety bez przytulności. Budynek z lat '90. Niby wyposażenie jest, ale odbiór tragiczny. Łazienka w rozsypce. Obiady na poziomie stołówki szkolnej z lat '90. "All inclusive" to na pewno nie jest. Jedyny plus: nie jest brudno, ale nie mogę powiedzieć, że było super czysto.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Opinia hotel ikaros

    Sebastian Gustaw, Kraków 18.07.2022

    Hotel pozostawia wiele do życzenia

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    62

    Hotel do remontu

    Kamil 26.10.2023

    Zaczynając od plusów... Obsługa hotelu. Bardzo życzliwi i lubiący małe szkraby (1,5 roczny synek). Każdego dnia wchodzili w interakcję, zagadywali, cały czas z uśmiechem na twarzy. Drugim plusem jest plaża, do której dojść można szybko i prosto. Piękna, piaszczysta, obok rezerwatu w którym wylęgały się żółwie. Przepiękny widok! Koniec plusów. Przechodzimy do wad. Hotel nadaje się do kapitalnego remontu albo zburzenia. W pokoju śmierdziało pleśnią, w "łazience" nie mieściły się dwie osoby (nie mówiąc o tym, żeby umyć dziecko). Sedes w drzwiach, wanna czarna z brudu, kafelki popękane, lustro jakby miało zaraz odpaść, zasłonka zagrzybiona. Zdecydowanie nie polecam do wyjazdów z dziećmi. Pościel śmierdziała stęchlizną, drzwi poobijane. Po otwarciu balkonu robił się momentalnie potężny przeciąg. Korytarze w hotelu rodem z PRL, sufit napuchnięty. Przejdźmy do wyżywienia. Mi smakowało, ale zdecydowanie nie powinno to nazywać się all inclusive! Przy poprzednim wyjeździe HB miało bogatszą ofertę żywieniową niż to, co zastałem w hotelu Ikaros. Kawa zbożowa, od 12 bar, a w nim kawa z ekspresu... dodatkowo płatna. Czyli w hotelu były kawy dwóch jakości - lura na opaskę, a za normalną zapłać. Poza tym, na opaskę jeden rodzaj piwa, jeden rodzaj mocniejszego alko i po jednym rodzaju wina białego/czerwonego. Wszystko (na opaskę) podawane w plastiku 0,2. Nie dało się tego pić. Bar nie przypomina nawet tego ze zdjęć, zresztą jak większość hotelu. Na recepcji można było zamawiać lunchbox na wycieczki (zamiast obiadu) - otrzymałem 1x kanapka + 1x woda 0,5l. To samo dostała żona. Dziecku niestety nie przekazano niczego. Opinię zakończę słowem na temat organizacji - planowo przylot do hotelu miał być na ok godz. 18.00. Lot został przełożony (my wcześniej poinformowani, trudno - zaczniemy wakacje parę godzin później). Ostatecznie zameldowaliśmy się w hotelu ok godz. 22.00, a w hotelu wszystko pozamykane, kolacji brak, lunchboxów brak, wody do picia w pokoju brak. Jedyna informacja na recepcji to wskazówki dotarcia do marketów czynnych całą dobę. Podsumowując, będę omijał ten hotel z daleka i zdecydowanie odradzam. Z dzieckiem czy bez, od większości wczasowiczów słyszałem to samo: "robimy wszystko, żeby jak najmniej czasu spędzać w hotelu, bo warunki są tragiczne." Jedynie obsługa ratowała sytuację uśmiechem i miłym słowem każdego dnia.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    nie polecam

    NN 30.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    pokoje brudne, zaniedbane i wymagające remontu odpadający tynk z sufitu, łazienka bardzo mała - woda wylewa się z brodzikaprzez 7 dni pobytu ręczniki wymieniono raz, jedenie nie smaczne i przez cały tydzień to samo. Mnóstwo śmieci wokoł hotelu.na plus dobrze działająca klimatyzacja

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie brać nawet jak jesteś większość czasu poza hotelem

    Julia 01.10.2024

    Hotel tragedia. Wzięliśmy tańszy hotel z uwagi na to, że większość czasu chcieliśmy zwiedzać i być poza nim. Jednak nawet idąc tym tokiem myślenia hotel się nie nadaje na to. Pokoje tragiczne, nic jak na zdjęciach. Jeśli jedziesz w parze łóżko jest złączone ale spać się razem nie da bo jest duża dziura która widać i czuć. Pokojom by się przydał duży remont, łazienka ładniejsza ale ciężko do niej wejść i wyjść z uwagi na ułożenie i drzwi. System zamkowy do drzwi na klucz, dziwne zamykanie z którym widzialam każdy miał problem. Panie sprzątaczki mile jednak podczas tygodniowego pobytu pościel i ręczniki zmienili raz. Dodam że ręczniki i inne rzeczy słabo schly. Obsługa miła ale z angielskim średnio. All inclusive - obiad sniadanie kolacja a taki snack bar zeby cos bylo w ciagu dnia to nic. Bar zadnych drinkow nie ma. Placic za lody trzeba i picie w puszce. Co do jedzenia to zależy chyba jaki kucharz się trafi. Pierwsze 2 dni jedzenie było nawet dobre, potem to samo było np niedogotowane (ryż) i ciężko było jeść. Jajecznica na śniadanie jest wszystkim a nie jajecznicą. Basen ladny, lokalizacja hotelu spoko. W centrum Laganas można powiedzieć, na plażę nie więcej niż 20min na nogach. My nie mamy dzieci ale jeśli ktoś podróżuje z dziećmi - nie widzialam żadnych rozrywek dla nich także bierzcie to pod uwagę. Na pewno do hotelu wrócić bym nie wróciła ani nikomu nie poleciła

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie Polecam

    Tomasz 11.08.2021

    Byłem od 23Lipca do 30.Jedzenie okropne . Bar masakra piwo w kubeczkach plastikowych nie dobre ,wino i uzo wódka tylko słabe jak nie wiem. Obsługa nie uprzejma

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem