Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty,łazienka bez zarzutu'czysta i nowoczesną . Duży balkon.Klimatyzacja indywidualna,co jest dużym plusem.Opcja all inclusive to jakieś nieporozumienie. Nie ma nic!!!!!Jedzenie okropne,bardzo mały wybór.Jadalnia nie klimatyzowana,brudne, obrzydliwe okna, stoliki.Dzban z mlekiem zawsze brudny!Nie ma kawy!!!Jedyna kawa to zbożowa lura.Strona gastronomiczna hotelu to dramat sam w sobie.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwszy i jedyny minus to długie 7 godzinne czekania na pokój. Byłem bardzo zaskoczony kiedy otrzymalismy 2 pokojowe studio z balkonem na wschód. Wyżywienie w opcji ALL INC w zupełności wystarczające i w miarę mozliwości urozmaicone. Basen ok, zadbany jak również otoczenie basenu. W barze wybór napojów, wina ouzo. Obsługa pokoi OK jak również serwis w restauracji. Menager ciągle pilnował i nadzorował.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dobrze połozony,wszedzie blisko.Do plaży z żółwiami jakies 10 min spacerkiem.Odpoczywalam wraz ze znajomymi w czasie pandemii i to na duzy plus.W hotelu bardzo mało ludzi,cisza,spokoj .Basen praktycznie tylko dla nas zawsze wolne lezaki.Pokoje jakby z lat 80tych nie zawsze sprzatane codziennie.Reczniki pzez 7 dni wymieniane 2 razy.Mam porownanie do innych hoteli poniewaz to moj pobyt po objezdzie.Posilki cieple ale monotonne ,kawa ,,kolo kawy nie stala,,.Ogolnie hotel dobry jako baza wypadowa nie na wakacyjny odpoczynek.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wszystko OK oprócz opieki rezydenta Rainbow - potraktował nas jak klientów drugiej kategorii. Wycieczka organizowana dla klientów Rainbow, którzy wykupili wycieczki poprzez rezydenta byli traktowani lepiej niż Ci, którzy indywidualnie korzystali z wycieczek (przede wszystkim chodzi o wyżywienie, tzw. LunchBoxy, których odmówiono klientom Rainbow korzystających z wycieczek organizowanych przez inne biura niż Rainbow). Obsługa hotelu dostosowała się do decyzji rezydenta, o których nie wspomina zawarta z nami umowa.