Opinie klientów o Ikaros Hotel

3.9 /6
432 
opinie
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.2
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Jolanta, Warszawa 19.08.2022

Sierpień 2022

Hotel o niskim standardzie, położony jednak dość blisko plaży. Łazienka w złym stanie, brak prysznica i problem z wentylacją. Klimatyzacja działa dość słabo. Jedzenie bardzo monotonne, często było to samo, brak owoców i oliwek! Basen duży i czysty.

2.5/6

Roksana 24.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Mocno średnio

Ikaros Hotel jest dla osób którzy nie są wymagający. Sam hotel mocno średni, stanowczo wymaga remontu. Jedzenie na zasadzie jak się trafi, oznacza to, iż śniadania powtarzane każdego dnia , obiady generalnie w porządku ale nie zachwycają kubków smakowych, jeśli zaś chodzi o kolację, uważam iż to jest najsłabszy ich posiłek i tam było najmniejsze pole wyboru. Generalnie jedzenie takie se, ale na upartego coś by się znalazło. Obsługa zaś przemiła i bardzo pomocna. Pokoje były sprzątane codziennie, ręczniki wymieniane co 3/4dni, pościel natomiast co 7 dni. Jeśli chodzi o sam All Inclusive to bar w cenie oferuje tylko piwo, lokalną wódkę oraz wina, natomiast za resztę „dobroci” trzeba dopłacić. Lokalizacja hotelu jak najbardziej na plus. Blisko do plaży, lokalnych restauracji, balów oraz klubów czy też sklepów. Podsumowując jest to hotel dla osób które nie wymagają dużo od wyglądu czy też jakości jedzenia oraz za dużego pakietu all inclusive.

2.5/6

Dariusz 12.10.2021

Przemyśl swój wybór, nie sugeruj się all inclusive w opisie

Założenie przed wyborem miejscówki na wakacje na Zakynthos było takie, że większość czasu spędzać będziemy poza hotelem. Potrzebne było zatem miejsce, w którym będzie można się przespać, wykąpać i ewentualnie coś zjeść oraz się napić. Pomimo wielu wręcz negatywnych opinii, wybór padł na Ikaros Hotel, a głównym czynnikiem była cena, za którą oferowano to, co chcieliśmy: wyżywienie, nocleg, basen, miejsce parkingowe. Z dobrym nastawieniem, świadomi wyboru, czekaliśmy na rozpoczęcie urlopu. Jeszcze zanim wyjechaliśmy hotel niestety już „złapał minusa”: na żaden z maili wysłanych pod dwa adresy znalezione w sieci, a także przez Messenger nikt nie raczył odpowiedzieć. A pytanie było proste (po angielsku) i dotyczyło oferty wynajmu samochodu bezpośrednio w hotel.

2.5/6

KATARZYNA, NAKŁO 27.07.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Jeden raz i nigdy więcej.

Na zdjęciach wszystko wyglada lepiej, czyściej, przestrzenniej, może nie powinno mnie już to zaskakiwać ? A jednak....Jedzenie do bólu powtarzalne, napoje do bólu rozcienczone. Obsługa taka sobie, może jedynie panie sprzątające na plus. No i rozbieżności między ofertą a rzeczywistością. Wi-Fi zamiast bezpłatnego w pokojach 10 euro za tydzień i głównie w recepcji, W pokoju zapomnij. Umowa hotelarzy z biurem nie pozwalająca na lanch box jeśli wycieczka z innego biura. Nawet jeśli Rainbow nie ma jej w ofercie np. do Olimpii. Poza tym hałas, bałagan, szlejący po nocach Anglicy i inni uczestnicy mlodziezowych obozów. Gdy zabraklo dla nich miejsc do spania zabrano drewniane leżaki sprzed holetu. No i radźcie sobie z rodakami, którzy "rezerwację" leżaków czynili poprzedniego dnia wieczorem. Kitem jest równiez informacja o stole do ping-ponga, nie ma go. Podsumowując nie wrócę tam już z pewnością !
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem