Opinie o Ikaros Hotel

Kategoria lokalna: 3

3.9/6
(504 opinie)
Atrakcje dla dzieci
2.3
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.1
Pokój
3.6
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
3.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    opinia o hotelu

    Izabela, Witoszyn Górny 15.12.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    hotel bez wyrazu, nasz pokój znajdował się w piwnicach, było tam ciemno przez cały dzień, zgłoszona zepsuta suszarka i brak odbiornika tv nie doczekały reakcji ze strony obsługi hotelowej

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Anna, Bukowina Tatrzanska 06.06.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018

    Da się przeżyć. Jak traficie na dużą obniżkę cenową to warto. Nie będzie Wam szkoda, że zapłaciliście a w zamian mało. Pogoda wspaniała, wyspa cudowna, morze ciepłe , plaża piaszczysta. Kto lubi indywidualnie zwiedzać to wiele wypożyczalni- na każdym kroku. Nawet w hotelu do dyspozycji auta, My korzystaliśmy ze wszystkich fakultatywnych wycieczek organizowanych przez Rainbow. Może trochę więcej płaciliśmy, ale warto. Na Kefalonii spotkanie z żółwiami oraz podczas wyprawy łodzią podwodną. Cudowne stworzenia. Polecam wyspę ale niekoniecznie hotel- chociaż da się wytrzymać przez tydzień.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel nie na all in clusive

    Sara 09.09.2021

    To, co można otrzymać w tym hotelu zdecydowania nie należy nazywać all in clusive. Zero deserów, przekąsek między posiłkami i drinków.. Bardzo uboga oferta napojów- wszystko rozwodnione i z nalewaka (wina nie dało się pić, bo tak było czuć kwas). Obsesja personelu na punkcie plastiku była nie do przejścia.. w trakcie posiłków pilnowali, żeby każdy miał plastikowe rękawiczki (nonsens) i maseczki (to akurat jest zrozumiałe). Na informację, że nie zamierzamy trzy razy dziennie zakładać tych plastikowych rękawiczek, usłyszałyśmy, że w takim razie nie jesteśmy dopuszczone, żeby skorzystać z posiłku:-) Co więcej wszystkie napoje w "all in clusive" serwowane w barze również były w małych plastikowych kubkach... ręce opadają. Wielki żal za to, że jedzenie było ciężkie- bardzo dużo mięsa, ale nie potraw tradycyjnych dla kuchni greckiej jak souvlaki, tylko ciężkie mięsa przygotowane tj. w Polsce. Hotel nadaje się do wykupienia w nim co najwyżej śniadań i traktowania jako dobrej bazy noclegowej do zwiedzania wyspy. Co więcej do plaży wcale nie jest 500m, tylko najkrótszą trasą 800m:-) Jest to dosyć ważna informacja, która w ofercie została nieco przekłamana. Ogólnie wyspa piękna, ale hotel mocno średni. Jeżeli chodzi o wycieczki to zdecydowanie polecam całodniowy rejs na wyspę Ithaka, Marathonisi, wyspę wraku, Cameo Island i Zante nocą.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Przemyśl swój wybór, nie sugeruj się "all inclusive" w opisie

    Dariusz 21.09.2021

    Założenie przed wyborem miejscówki na wakacje na Zakynthos było takie, że większość czasu spędzać będziemy poza hotelem. Potrzebne było zatem miejsce, w którym będzie można się przespać, wykąpać i ewentualnie coś zjeść oraz się napić. Pomimo wielu wręcz negatywnych opinii, wybór padł na Ikaros Hotel, a głównym czynnikiem była cena, za którą oferowano to, co chcieliśmy: wyżywienie, nocleg, basen, miejsce parkingowe. Z dobrym nastawieniem, świadomi wyboru, czekaliśmy na rozpoczęcie urlopu. Jednak jeszcze zanim wyjechaliśmy hotel niestety już „złapał minusa”: na żaden z maili wysłanych pod dwa adresy znalezione w sieci, a także przez Messenger nikt nie raczył odpowiedzieć. A pytanie było proste (po angielsku) i dotyczyło oferty wynajmu samochodu bezpośrednio w hotel. Już na miejscu po przylocie podczas meldowania się w pokoju wrażenie dość pozytywne: pani w recepcji komunikatywna, sprawnie przeprowadziła proces. Na plus trzeba podać, że już przed 8 rano wszyscy dostali pokoje i mogliśmy iść na śniadanie mimo, iż doba hotelowa zaczyna się od bodajże 14. Goście, to w 90% Polacy (początek września) i tu mała dygresja: sami niekiedy dajemy powody, by patrzono na nas wręcz czasami nieprzychylnie: sporadyczne co prawda ale jednak przypadki niezakładania maseczki, czy rękawiczki na stołówce, przyjście na posiłek w szortach, bez koszulki, robienie kanapek oraz tankowanie ze stołówkowego dystrybutora wody i napoju do butelek przed wycieczką - to przykłady. Na koniec jeszcze o przedstawicielach Rainbow: widać, że są – począwszy od wyjścia z hali przylotów, przez spotkania w hotelu, po obecność w autokarze podczas wycieczek (to oczywiste), ale również w drodze z i na lotnisko. Ani razu nie odczułem, że są tam z łaski.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem