Opinie klientów o White Olive Elite Laganas

5.4 /6
839 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.0
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Adam 09.09.2020

Poprawnie ale bez fajerwerków

Hotel nowy i to jest jego główna zaleta. Położenie z dala od gwarnego centrum Laganas. W pokojach brak serwisu kawowego ale to wynika z nałożonych przez Grecki Rząd obostrzeń. Kosmetyki podobnie jak woda są nie uzupełniane co w 5 gwiazdkowym hotelu jest nie do przyjęcia. Sprzątanie pokoi bardzo pobieżne. O umyciu czy też wymianie szklanki można zapomnieć. Co zmieniają to komplet ręczników. Opcja all w obecnym wydaniu w zasadzie bezsensowna ponieważ ciężko o dokładkę w jedzeniu, które w większości wydawane jest w plastikowych opakowaniach ( desery i owoce). Pozostałe dania nakładane s ą przez obsługę co związane jest z koniecznością odsiedzenia sporej ilości czasu w restauracji.. To samo tyczy się napojów, które wydawane są tylko w jednym barze na terenie hotelu. Swoje trzeba odczekać. Zrozumiałe są pewne obostrzenia związane z pandemią, jednakże odnosi się wrażenie, że menadżerowie hotelu robią wszystko by odbić sobie straty. Obsługa hotelu oprócz pań sprzątających w zasadzie bez zarzutu. Starają się by sprostać z realizacją nałożonym na nich nadmiernych obowiązków., np w pool barze, gdzie od 10 do 23 dzień dzień te same osoby starały się bezskutecznie sprostać ilości zamówień. Obiektywnie oceniając należny stwierdzić, że hotel ten nie zasługuje na 5 gwiazdek. Bywaliśmy z żoną już w kilkunastu hotelach i ten jakoś nas nie zachwycił. Na pewno już tam nie wrócimy

3.5/6

Aleksandra, Opole 22.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

white olive

Po powrocie wrażenie mieszane z plusów bardzo miła obsługa hotelowa i restauracyjna, jedzenie nudne ale smaczne, pokoje czyste, codziennie wymieniane ręczniki i sprzątane. dobra lokalizacja blisko plaży i miasta i na tym koniec plusów. Od 5 rano ludzie zajmowali już leżaki na basenie, nikt tego nie pilnował zanim o 8 rano szlismy na śniadanie już większa część leżaków była zajęta. jak przyjechaliśmy z lotniska o 8 rano musieliśmy czekać na pokój do 13, to jest porażka tego hotelu. rozumiem wszystko ale moim zdaniem to lekka przesada każdy był zmęczony nocnym wylotem chcieliśmy się wymyć i odpocząć po całej nocy na lotnisku, a na pokój czekaliśmy 6 godzin. Za dużo gości za mało leżaków. Drinki na barze w all incl nie dobre. Dziwię się że hotel ma takie dobre opinie, i że jest 4 gwiazdkowy. Ktoś kto dostal pokój na stronie kanału to bardzo współczuję wczesnymi wieczorami unosił się z kanału taki smród że wracajac z plaży nie dało się oddychac. smród roznosił się na cały hotel smród nie do opisania w upale 40 stopni można sobie wyobrazić. na szczęście pokój miałam na basen bo w innym wypadku robiła bym wszystko żeby mnie przenieśli. wifi słabe trzeba dodatkowo płacić za wifi w pokoju. jeśli chodzi o jedzenie było smaczne ale codziennie to samo. nie było urozmaicenia jeśli chodzi o śniadanie, obiad i kolacja czasem dali coś innego. ogólnie już nie chciałabym tam następnym razem przebywać.

3.5/6

ANNA, Warszawa 23.08.2022

5-gwiazdkowy odpoczynek

5-gwiazdkowe hotele mają określone normy, które powinny spełniać. Ten hotel, wizualnie może i jest 5 gwiazdkowy, ale spełnia oczekiwania wg mnie hotelu 3 gwiazdkowego. Jedzenia bardzo dużo, ale niestety niesmaczne co widać po ilościach której zostają na talerzach a potem trafiają do śmieci. Cena wycieczki jest zbyt wygórowana do standardu jaki oferuje.

3.5/6

Pan Paweł 14.07.2019

Niezgodność gwiazdek

Dostaliśmy informację w Warszawie przy kupnie wycieczki że hotel posiada 5 *, a na miejscu dowiadujemy się że są tylko 4 *. Dlatego pytam się czy zostałem oszukany.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem