Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nowoczesny, minimalistyczny, sterylny, kameralny. Dwa małe baseny. Brak animacji co dla jednych jest plusem dla innych minusem. Raz na tydzień jakaś atrakcja w hotelu i byłoby super. Pokój przestronny (rodzinne i 3 osobowe). Genialna klimatyzacja nawet przy otwartych drzwiach balkonowych. Posiłki smaczne i urozmaicone. W ciągu dnia drinki, wino i piwo podawane z minimalną zawartością alkoholu... upić się nie było mozliwośći. Ludzie przynosili swój alkohol wieczorami aby napić się drinka przy basenie. Rezydent p.Monika zaczynała wycieczkę od tego że jest bardzo zmęczona... pozostali piloci to asystenci rezydentów, dopiero się uczą. Takich pilotów nie powinno się wysyłać na wycieczki. Byliśmy na 3 wycieczkach (Katalonia, Zakynthos vip i Zakynthos nocą). W skrócie 60 % wycieczek to typowa komercja, dowóz do knajpki czy straganów w celu zakupów. To samo tyczy się wieczoru z degustacją win... Wycieczka Zakynthos VIP, to jakaś porażka. 16 osobowe grupy wożone busikami ze słabo działającą klimą. Główna atrakcja plaża z wrakiem nie zaliczona z uwagi na silne fale. Zamiast małymi stateczkami płynęlismy tramwajem wodnym zapakowanym na max. Połowa podróżnych miała chorobę morską.. O silnych falach p.Monika wiedziała przed rozpoczęciem wycieczki. Wycieczkę należało odwołąć w takiej systuacji, a nie narażąć ludzi na chorobę morską. Woda w morzu krystaliczna. Warto wynająć samochód i samodzielnie zwiedzić wyspę. Turystów mało, mimo że byliśmy na początku lipca, być może z uwagi na covid . Z obostrzeń to jedynie pilnują aby w restauracji zakłądać rękawiczki foliowe przy nakładaniu posiłków. W autokarach i samolocie należy mieć założoną maseczkę. Na zewnątrz maseczki nie są wymagane. Strona Rainbow suuuper, dawno nie odwiewdzałam tak dobrze napisanej i działąjącej strony.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fajne Wakacje: pojęcie, które nie wskazuje wszystkich plusów i minusów. Plusy Hotelu to: mała liczba gości, duża liczba leżaków, fajne baseny, czystość w pokojach, miła obsługa, dodatki w pokajach (szczoteczki do zebów, jednorazowki do golenia itp, itd.), blisko plaży, blisko centrum, całodobowa recepcja i tak naprawde obsługa, klimatyzacja, wygodne lóżka,. Minusy to: monotonne jedzenie, podobny standard do hotelu 4* (mieliśmy znajomych którzy byli w tym samym czasie w White Olive Premium i hotel był na podobnym poziomie więc nie warto przepłacać za 5*) gniazda jakis owadów na balkonach, jedna karta dostepu do pokoju, brak wody pitnej w pokoju, nie czyszczenie leżaków przy basenach,niemiły zapach z kanału który płynie 5 metrów od hotelu, widok z stołówki na kanał (niespecjalny), mały parking hotelowy.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie za duży, pokoje sprzątane codziennie tzn wymieniane ręczniki, przejechane mopem byle jak podłogi. jedzenie średnie, nie doprawione, ale do zjedzenia. lunchbox masakra- kanapka z suchego chleba tostowego+plasterek wedliny+ser, woda i jabłko. Do plaży ok 300 m. piaszczysta na plus. obsługa w restauracji jak i recepcji bardzo mila i pomocna. ogólne wrażenie na 4.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie ocena by była na 5+, gdyby nie brak kontaktu z Panią rezydent z biura Rainbow. Wszystko jest super jeśli nic się nie dzieje ;) Sam hotel w sobie warunki bardzo dobre, pokoje sprzątane codziennie, jedzenie bardzo dobre. Lokalizacja też super. Jedyny minus jeśli jest się z małym dzieckiem lepiej nie brać pokoju z widokiem na basen a tym bardziej w pobliżu Beach baru. Imprezy do późna i strasznie wszystko niesie się. Animacje dla dzieci o godzinie 20, gdzie moje już dawno śpi to już jakas pomyłka. 18 by była super. Sam hotel oceniam na 5. A wracając do tematu Pani rezydent.. przyjechałam w piątek. Od niedzieli dziecko niestety zaczęło mi chorować, musiałam kupić pilnie drugi termometr zero kontaktu z Panią rezydent, nie odbiera tel ani nie oddzwania. Później stan zdrowia mojej córki znacznie się pogorszył i wymagała pilnie wizyty u lekarza. Oczywiście Pani rezydent nie odbiera ani nie oddzwania. Na szczęście znam angielski i recepcja hotelowa dopiero mi pomogła. Ogólnie byli w szoku dlaczego nie mogę skontaktowac sie z Panią rezydent, bo jak mówili cały czas się kręci po hotelu, więc na żadnej wycieczce nie była. Dlatego jeszcze raz dziękuję za pomoc obsłudze hotelu i nawiązaniu kontaktu z lekarzem.