Opinie o White Olive Elite Laganas

Kategoria lokalna 5

5.4/6
(945 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.0
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Spodziewaliśmy się czegoś lepszego

    Adrian, Kamionki 29.07.2019

    Hotel nowy, czysty. Pokój bardzo dobrze wykończony. Brak animacji, brak atrakcji dla dzieci, okolica bardzo zaśmiecona, jedzenie i alkohole konkurencyjne dla hoteli 3-gwiazdkowych.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    hotel bardzo fajny

    Dariusz, Warszawa 21.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2023

    hotel bardzo ładny jedzenie dobre basen ciepły miłą obsługa pokoje czyste blisko do miasta plaża plastyczna

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Przyjemny hotel

    Martyna, --- 05.09.2022

    Hotel, tak jak w tytule, przyjemny. Położony w spokojnej części Laganas. Personel niezwykle pomocny i uprzejmy, pokoje sprzątane codziennie, jedzenie wyśmienite i różnorodne. Próżno jednak poszukiwać greckiego klimatu bo brak, prócz menu, greckich akcentów jak chociażby muzyka czy grecki wieczór. Na minus również monotonna melodia lecąca cały dzień ze wszystkich głośników oraz niedomyte szkło w restauracji.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Poprawnie ale bez fajerwerków

    Adam 09.09.2020

    Hotel nowy i to jest jego główna zaleta. Położenie z dala od gwarnego centrum Laganas. W pokojach brak serwisu kawowego ale to wynika z nałożonych przez Grecki Rząd obostrzeń. Kosmetyki podobnie jak woda są nie uzupełniane co w 5 gwiazdkowym hotelu jest nie do przyjęcia. Sprzątanie pokoi bardzo pobieżne. O umyciu czy też wymianie szklanki można zapomnieć. Co zmieniają to komplet ręczników. Opcja all w obecnym wydaniu w zasadzie bezsensowna ponieważ ciężko o dokładkę w jedzeniu, które w większości wydawane jest w plastikowych opakowaniach ( desery i owoce). Pozostałe dania nakładane s ą przez obsługę co związane jest z koniecznością odsiedzenia sporej ilości czasu w restauracji.. To samo tyczy się napojów, które wydawane są tylko w jednym barze na terenie hotelu. Swoje trzeba odczekać. Zrozumiałe są pewne obostrzenia związane z pandemią, jednakże odnosi się wrażenie, że menadżerowie hotelu robią wszystko by odbić sobie straty. Obsługa hotelu oprócz pań sprzątających w zasadzie bez zarzutu. Starają się by sprostać z realizacją nałożonym na nich nadmiernych obowiązków., np w pool barze, gdzie od 10 do 23 dzień dzień te same osoby starały się bezskutecznie sprostać ilości zamówień. Obiektywnie oceniając należny stwierdzić, że hotel ten nie zasługuje na 5 gwiazdek. Bywaliśmy z żoną już w kilkunastu hotelach i ten jakoś nas nie zachwycił. Na pewno już tam nie wrócimy

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem