Opinie o White Olive Premium Cameo

Kategoria lokalna: W trakcie kategoryzacji

5.1/6
(608 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.8
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    White Olive Cameo

    ADRIAN, KAMIENNA GÓRA 27.08.2019

    Hotel ok, dosc czysto. Jesli chodzi o jedzenie bylo srednie. Brak ryb smazonych i jakichkolwiek kotletow. Wszystko w sosach. Co 2- 3 dni powtarzalo sie. Glodni nie chodziliśmy ale jak na kurort nadmorski oczekuje sie ryb w roznej postaci. Plaza mala, daleko do centrum, trzeba wynajac auto. Wyspa godna polecenia

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Spoko

    PRZEMYSŁAW, CHEŁMŻA 06.07.2022

    Wszystko ok widoki fenomenalne obsługa hotelowa jak i kelnerska w 100 % plus jedynie co jedzenie to same ale to wytrzymania.ogólnie wszędzie dobry dostęp

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Spokojne, rodzinne wakacje

    Monika, Lublin 04.07.2022

    Hotel kameralny,mały. Pięknie położony , na samym morzem z widokiem na dwie wyspy: Ślubów i Żółwia. Woda w morzu cieplutka ,plaża piaszczysta , choć wąska,Okolica spokojna , cicha. W pobliżu tawerny, bary, sklepiki.Pokoje z widokiem na morze tragiczne, położone w części starej, nieremontowane. Brak informacji o tym na stronie Rainbow. Mimo wykupienia droższego pokoju rodzinnego z widokiem zamieniliśmy z pomocą rezydenta na pokój wyremontowany z widokiem na basen. Pokój czysty, codziennie sprzątany. Obsługa bardzo miła. Jedzenie smaczne, drinki-all -słabe Panie rezydentki i Pan rezydent, któremu jesteśmy bardzo wdzięczni pomocni, mili. Wycieczka Zante Vip bardzo fajna, polecamy. Pobyt bardzo spokojny. odpoczeliśmy. Jedyne minus brak animacji wieczornych, Te animacje , które miały sie odbyć-animatorka mam wrażenie że uczy się-niewidoczna. Pobyt oceniam dobrze . Miejsce Agios Sostis super . Polecamy dla ludzi chcących ciszy i spokoju.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Dyskryminacja dzieci

    Kinga z rodziną 14.07.2019

    W hotelu tym spędzaliśmy wakacje z rocznym synkiem. Zostaliśmy zakwaterowani w starej/nie odnowionej części hotelu właśnie ze względu na dziecko! Co najgorsza na 1 piętrze - bez windy. Wózek trzeba było znosić za każdym razem po schodach. Łóżeczko było - to na plus hotelu. Niestety bardzo mało krzesełek do karmienia dla dzieci w restauracji. Podczas tygodniowego pobytu kilka razy musieliśmy czekać aż się jakiś zwolni żeby spokojnie nakarmić dziecko. W pokoju bardzo mało mebli (szafa z sejfem+malutki stolik+ 2 otwarte szafeczki przy łóżku). Nie dało się nić położyć bezpiecznie na tych meblach przy czworakującym / chodzącym dziecku. W restauracji słaba klimatyzacja. Czasami ciężko było zjeść kolację przez te upały. Jedzenie ok. Dość dużo tłustych mięs w ciężkich sosach. Ogólnie bardzo dużo potraw mięsnych w sosach. Na balkonie klimatyzator nie zabezpieczony (jak na zdjęciu) .Trzeba było pilnować dziecka cały czas żeby sobie nie zrobiło krzywdy. Bardzo dużo Polaków w tym hotelu :) wieczorami muzyka DISCO :) Baseny czynne tylko w godzinach 10-18. Położenie hotelu rewelacyjne. Plaża wąska, ale za to mało zatłoczona i bardzo blisko hotelu. Łagodne zejście do wody- idealne dla dzieci. Woda w morzu i basenie bardzo ciepła (lipiec 2019). Ogólnie organizacja prze biuro ok. W Polsce rodziny z małymi dziećmi mają prawo do obsługi poza kolejnością podczas kontroli w strefach kontroli bezpieczeństwa - co było respektowane (lotnisko Rzeszów-Jasionka), natomiast na Zakynthos NIE! Duże uznanie dla rezydentki z konkurencyjnej firmy GRECOS która poprosiła o takie udogodnienie i weszliśmy szybciej. Rezydentka z RAINBOW tylko poinformowała nas, że rodziny z małymi dziećmi są traktowane normalnie. Wycieczki lokalne RAINBOW- nie skorzystaliśmy ze względu na słabe programy. Są firmy, które organizują ciekawsze programowo wycieczki - bardzo polecam bo naprawdę jest co zwiedzać, chociaż wyspa mała. Szczególnie polecam udać się na KEFALONIĘ i ZAKYNTHOS północ - ZATOKA WRAKU.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Brak reakcjini wsparcia rezydentow

    Lukasz, Poznań 04.10.2019

    Zaplacilam za pokoj z drzwiami miedzy pokojami mi psrzedazy oferty zapewniano mnie ze tak bedzie. Po przyjezdzie okazalo sie inaczej zaproponowano mi pokoj w zamian bez okna z wodokim na basen chociaz w umowie mialam widok na morze. Wielokrotnie wysylalam skargi na rezydenta ktory nigdy nie zaregowal pomimonwysylania oficjalnych zgloszen przez biuro w Poznaniu do dzialu produktu. Zero opieki nad klinetem po wylocie , firma nastawiona na sprzedaz. Bede zawsze odradzala wakacje z rainbow. Szczegolnie za brak reakcji wsparcia i oszustwo oferty. Juz zaczelam kampanie na social media przeciw firmie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Uwaga hałas!

    Przemek 05.10.2022

    Jeśli chcesz wypocząć - zapomnij!!! Greko-disco 16 godzin na dobę, zaczyna się dość spokojnie od 07:00 do 22:59:50 non stop. O ile z rana jeszcze zaczyna się łagodnie, o tyle z wieczora zwiększa na sile. W drugiej części pobytu disco-greco urozmaicono arabskim wyciem. A wszystko to grane przez trzy głośniki wokół basenu. Jest szansa na spokój jeśli wykupisz pokój z widokiem na może. Ale żeby mieć pewność, to niezbędny jest zestaw: dobre słuchawki (ale takie pełne, a nie czopki do uszu) plus np. muzyka relaksacyjna z własnego telefonu. W recepcji nic w tej kwestii nie da się załatwić, a i rezydenci nic nie ruszyli palcem w tej kwestii. UWAGA - dało się dogadać z managerem zarządzającym stołówką, by po 21:30 trochę ściszyć muzykę. Ale jak go nie było to lipa. Pokój mieliśmy OK z sprawnym serwisem sprzątającym. Przy hotelu są dwa baseny, ale woda w nich jest o parametrach termicznych morza w Kołobrzegu, dlatego to opcja dla desperatów. Jedzenia dużo i nawet z niezłym wyborem. Ale jak chcesz zjeść dobrze, a przede wszystkim ciepłe, to czeka cię wyprawa do Tawerny. Lokalizacja hotelu fajna i blisko morza, dosłownie przez ulicę na plażę - ALE na plażę w tej części zatoki morze wyrzuca mnóstwo obumarłych traw. Tworzą one szeroki pas syfu i to zarówno na plaży jak i w samej wodzie (zupa). Ale już kilkaset metrów dalej można się cieszyć czystą wodą. Wycieczki z Rainbow to porażka - masówkowa chała. Lepiej i taniej można to samemu zorganizować. Rezydenci chyba byli już bardzo zmęczeni sezonem, bo mieli wywalone wrotki na wszystko. Ogólnie nie było źle, ale drugi raz bym się tam nie wybrał.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    ,,,

    Marcin 06.06.2019

    O 8 rano obudziły nas koparka, kosiarka i krzyki robotników, pokoje zbyt akustyczne. Niby 4 gwiazdki, ale jak nam powiedziano na miejscu to takie greckie 4 gwiazdki. Na polskie to jakieś 2,5 - 3

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Pobyt w październiku

    Katarzyna 10.10.2018 | Termin pobytu: maj 2019

    Przebywaliśmy w hotelu w październiku i niestety w czasie deszczowej aury. Budynek nie dostosowany do takiej pogody. Restauracja częściowo odkryta. Podczas deszczu stoliki i podłoga mokre, zimno, wietrznie. Duże zagęszczenie stołów, ciasno, trzeba się przeciskać miedzy stolikami. W całym hotelu wszędzie koty. Jedzenie niestety paskudne. Sztuczne i nieświeże. Produkty najtańsze, najgorszej jakości. Codziennie jedzenie fastfoodowe - ale nawet w MC Donald lepsze. Frytki wyschnięte, przypalone. Coś niby nagetsy, ale niedobre. Tak aby się zapchać czymkolwiek, ale smaku żadnego. Warzywa leżały chyba cały dzień, bo często były wyschnięte, nieświeże. Desery strasznie sztuczne, kremy z margaryny. Brak zwykłego greckiego świeżego jedzenia. Ani razu nie było musaki czy dolmades (małe greckie gołąbki). Do tej pory nie spotkałam tak słabego wyżywienia w opcji all inclusive, pierwszy raz na wyjeździe miałam problemy żoładkowe przez to jedzenie. Jest to najsłabszy punkt tego hotelu, reszta ok. Most o którym jest mowa w ofercie jest zamknięty.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    opis hotelu,apartamentu-rodzinnego,oraz opieka rezydenta

    TAMARA, Warszawa 05.10.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017

    Hotel bardzo ładnie położony,w łazience,brak brodziku i plastykowej zasłonki.złe odpływy,co czuje się ,że śmierdzi grzybem.W łazience bez gumowego dywanika,można się zabić.Jedzenie smaczne,ale powtarzające się.Sprzątanie codziennie-super,zmiana ręczników ,przy wysokich temperaturach niezbędne.Ogólnie , było nas 4 osoby i byłyśmy bardzo zadowolone z pobytu.Zła organizacja przy zbiórkach do kolejnych wycieczek,dojście do punktu zbiorczego -Market "La Kurwa" dla jednych dojście trwało,45 minut,inni potrzebowali więcej czasu,a co w przypadku osób,dla których przejście w górę sprawia trudność/z racji wieku/, my brałyśmy taksówkę.Wydaje mi się,że rezydent powinien zadbać o to i wynająć mały busik,który takie osoby dowiózłby do tego miejsca,a tego tutaj nie było.Inne biura podróży przyjeżdżały po swoich uczestników wycieczki,normalnym dużym autobusem.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Nie polecam

    Edyta 16.05.2022

    Byłam tam rok temu na początku czerwca hotel czysty,obsługa miła ale jedzenie koszmarne,nie przyprawione i mały wybór. Dopiero pod koniec naszego turnusu zaczęli podawać smaczniesze potrawy. Nas ratowały kanapki przy basenie. Też wprowadzili w błąd gdyż dostaliśmy klucz do pokoju z godzinami posiłków i sniadanie powinno być do 10:30 a okazało się że było do 10. Nie polecam,za tą cenę są wiele lepsze miejsca z bogatsza oferta.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem