Opinie o White Olive Premium Cameo

Kategoria lokalna: W trakcie kategoryzacji

5.1/6
(608 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.8
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Pobyt lipiec 2022

    Monika, Płochocin 05.08.2022

    Hotel, nie zasługuje na 4 gwiazdki. Jedzenie monotonne i niesmaczne. Wystrój pokoju pozostawia wiele do życzenia. Plus to baseny i bliskość morza, choć plaża przed hotelem bardzo brudna.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Zdecydowanie nie polecam

    Ewa 12.07.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Przed wyjazdem myślałam, że negatywne opinie są przesadzone. Jednak okazało się, że w wielu przypadkach to prawda. Wykupiłam wczasy w Zante Blue Beach, pokój z widokiem na morze. Zakwaterowano nas w Zante Inn w "apartamencie" z antresolą. Pomieszczenie składało się właściwie z 3 pomieszczeń, w których spokojnie mogłoby przebywać około 6 osób. główna sypialnia znajdowała się na piętrze, toaleta i TV na dole. Zamiast widoku na morze z balkonu roztaczał się widok na sąsiednią ścianę i śmietnik. Po interwencji w recepcji zmieniono nam pokój zgodnie z wykupioną ofertą. I od razu zaczęły się kolejne kłopoty... Klimatyzacja działała, ale jakby w odwrotnym kierunku - na balkonie było przyjemnie chłodno, do pokoju wdmuchiwało gorące powietrze. Zaduch nie do wytrzymania. Zgłosiliśmy problem w recepcji (3 razy). Kolejno przychodzili fachowcy, oglądając, pstrykając, jednak bez efektu. Poprosiliśmy o pomoc rezydentkę, ponieważ nie znamy języka angielskiego. Wyjaśniliśmy sytuację, poprosiliśmy o zmianę pokoju lub przynajmniej wentylator do czasu naprawienia klimy. Niczego nie dało się załatwić. Pani ograniczyła się do tego, że porozmawia z menadżerem. Nic więcej nie może zrobić. Po nieprzespanej nocy (podróż) szykowała nam się kolejna nieprzespana noc w pokoju, w którym panowała ponad 30-stopniowa temperatura. Sytuację rozwiązano błyskawicznie, gdy znieśliśmy do holu głównego poduszki i stwierdziliśmy, że będziemy spać tam na sofach. Nagle znalazł się wentylator, a rezydentka oddzwoniła szybko, proponujac nam przeprowadzkę na jedną noc do innego hotelu. Ponieważ byłaby to już trzecia przeprowadzka w tym dniu, wybraliśmy wentylator. O dziwo, następnego dnia klimatyzację naprawiono.Różne kłopoty z pokojami miało wielu wczasowiczów w tym hotelu. Jak napisał ktoś we wcześniejszej opinii, jeżeli ma się szczęście i dostanie od razu dobry pokój, pobyt jest na pewno przyjemniejszy. Resztę uwag zamieszczam poniżej.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Nie wart swojej ceny

    Adam Strzelczyk 18.08.2022

    Jeden z najgorszych hoteli w jakim byłem, zupełnie nie wart swojej ceny. Poza w miare ok pokojem (czego nie można powiedziec o łazience, gdyż biorac prysznic mozesz zalac pokój, a szklane drzwi do łazienki się nie zamykają) i świetną lokalizacją przy samym morzu plusy się konczą. Jedzenie wręcz fatalne, zawsze zimne, słabej jakości, mało urozmaicone i mało greckie. Czystość jest tylko pozorna, wiekszość rzeczy jest tylko przecierana, jedenie pod stolikami potrafi leżc kilka dni, jakoś drinków pozostawia wiele do życzenia, ale wszytsko ratuje lokalna rakija. Widok na morze to w głównej mierze widok na dach, ale i tak nie trafilismy najgorzej bo winnych pokojach był smród i wilgoć, niektore osoby z obsługi pracują tu chyba za kare. Generalnie za te pieniadze można znalezć dużo lepszy miejsc na wakacje. Wyspa sama sobie przepiękna, mnóstwo rzeczy do zobaczenia, cudowne morze, plaża w jednym miejscu jest w innym nie ma ;). Wrócę jeszcze tutaj ale hotele sieci White Olive będe omijał szerokim łukiem. PS. Animacje to jakis żart i to mało śmieszny.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Srednia jakosc

    Marek, - 05.09.2022

    Rozumiem inflacje. jenak cena byla niewspolmierna do jakosci. Hotel mila byl 4 gwiazdkowy. W porywach moglby zasluzyc na 3.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel o średnim standardzie

    Joanna, Radunica 05.09.2022

    Hotel z zewnątrz wygląda na 4 gwiazdki , wewnątrz zdecydowanie 2. Zdecydowanie nie polecamy

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    46

    Niefortunny wypoczynek - po kilku latach ponownie odwiedziliśmy Zakynthos, wyspę, która nas kiedyś urzekła.

    Wiesława, Katowice 25.10.2022 | Termin pobytu: czerwiec 2022

    Należąca do Rainbow spółka White Olive Hotels posiada na Zakynthos trzy hotele, które mają świetną lokalizację, wysoki standard pokoi i starannie dopracowaną ofertę restauracyjną – z reklamy Rainbow. Hotel White Olive Premium Cameo – potwierdzamy lokalizacja bardzo dobra, tuż nad morzem, w spokojnej miejscowości, blisko rozrywkowego Laganas, jednak co do standardu pokoi i oferty restauracyjnej mamy zastrzeżenia. Hotel mieści się w dwóch budynkach oddzielonych ulicą, budynek od strony morza z recepcją i drugi z „restauracją”. Zostaliśmy zakwaterowani w budynku od strony morza. Do pokoju 303 można było dojść przejściem za recepcją, które ze względu na stan (brud, stare rury kanalizacyjne, popękana, nierówna posadzka) powinno być niedostępne dla gości hotelowych lub bezpośrednim dojściem od strony ulicy, obok hotelowej wiaty śmietnikowej, w obu przypadkach do góry po tych samych stromych żelaznych schodach, wyścielonych wykładziną. W ofercie nie było informacji o braku windy. Decydując się na pokój standardowy z widokiem na morze nie spodziewaliśmy się luksusów. Mały metraż, brak półek w łazience, sfatygowane baterie łazienkowe byliśmy w stanie zaakceptować, przeżyliśmy również brak umywalki w łazience, cieszył nas widok na morze. Niestety czar prysł już w pierwszym dniu. Na balkonie nie można było posiedzieć i podziwiać piękne widoki, gdyż było głośno i gorąco od umiejscowionych tam starych klimatyzatorów. Dodatkowo wieczorem wystąpił problem z wodą. Woda zimna w łazience była całkowicie wyłączona od godz. 22.00 do godziny 10.00 następnego dnia, toaleta nieczynna, z prysznica leciała bardzo gorąca woda, nie pozwalająca na korzystanie. W recepcji dowiedzieliśmy się, że to drugie piętro i jest problem. Ponieważ przez kolejne dni sytuacja powtarzała się, sprawę zgłosiliśmy Rezydentowi, który „załatwił” nam racjonowanie wody: pół godziny wieczorem ciepła woda pod prysznicem i zimna w spłuczce oraz możliwość skorzystania nocą z łazienki na parterze (!). Na złożoną przez nas reklamację zaproponowano nam zmianę pokoju na ostatnie półtorej doby. Rozumiemy, że nadawane hotelom gwiazdki są umowne i mogą gwarantować bardzo różny poziom zakwaterowania, jednak bieżąca woda w XXI w. jest standardem! Po powrocie złożyliśmy oficjalną reklamację do Rainbow, w odpowiedzi „za niekomfortowe warunki związane z brakiem wody” (dla nas skandaliczne) otrzymaliśmy bon o symbolicznej wartości, z którego możemy skorzystać w kolejnym wyjeździe. Zarówno rezydenci jak i firma Rainbow nie przejęła się naszym zmarnowanym wypoczynkiem. W restauracji jedynie kelnerzy byli na piątkę, jedzenie monotonne, mało greckie, owoce to jabłka i pomarańcze, przekąski - tylko kanapki, kolejki do barów. Opinię wystawiam późno, gdyż musieliśmy odreagować korzystając z konkurencyjnej oferty – Hotel Aeolos Beach Resort Korfu– polecamy.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Oszukują na zakwaterowaniu !!!!!!!!!

    Jacek 20.06.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Właśnie wróciłem z tego hotelu. Pokoje zupełnie inne niż na zdjęciach. Co prawda kilkanaście w głównym budynku podobnych istnieje, lecz prawdopodobieństwo, że dostaniecie niewielkie i też nie w tym standardzie co pokazują zdjęcia. Mieszczą się w głównym budynku przy basenie. Pozostałe to standard bliżej nieokreślony. Smród z kanalizacji non stop. Brak suszarki w łazience czy gniazdka elektrycznego i to mają być 4* , woda przelewająca się z brodzika, meble i wykończenie z przed 15-20 lat !!! Wyżywienie monotonne, nie liczcie na owoce morza i kuchnię regionalną. W takim kraju jak Grecja jedynymi owocami przez pobyt 8-dniowy były tylko na przemian jabłka zielone lub czerwone, karłowate pomarańcze oraz brzoskwinie z puszki !!!! Ponadto "0" imprez , animacji czy innych atrakcji które reklamuje biuro, po 22: 00 życie hotelowe zamiera. Zaraz po zakwaterowaniu złożyłem pisemną reklamację w obecności rezydentki, którą trudno było namówić do złożenia podpisu i pieczątki. Reklamacja poszła jeszcze w tym samym dniu do centrali biura. Do dnia dzisiejszego cisza....... !!! Mają w dużej '' D'' klienta !!! Przestrzegam i uczulam, jeszcze przed wylotem potwierdzajcie w biurze faktyczny stan rezerwacji pokoi bo inaczej wylądujecie w sub strefie o nazwie "ZANTE INN" a nie jak w umowie "ZANTE BLUE BEACH'' Na szczęście okolica i widoki są fantastyczne i niepowtarzalne. Woda jak w bajce !!!! Jedyny powód dla którego warto !!!!! Pozdrawiam, Jacek

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    PORAŻKA

    Kamil, Nowa Sarzyna 07.10.2019

    Pokoje Porażka biuro Rainbow w stalowej wolo z vivo zafundowało mi podróż poślubną miało być pięknie a po dotarciu na miejsce dano mi pokój Strasznie zasyfiony stary a miał być hotel po remoncie fakt był po remoncie ale pokoje nie, Mało tego miałem Pokój połączony Drzwiami z innymi ludźmi, 100 % nie polecam ZOSTAŁEM OSZUKANY sprawy tak nie zostawię,

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Nie polecam

    IZABELA, GDYNIA 22.08.2022

    Nie polecam tego Hotelu. Zasługuje na max 2 *.Wiecznie brakuje jedzenia o które trzeba się upominać . Brak leżaków na plazy . Obsługa chodzi jak roboty. Smród z kanalizacji w łazience. Najgorszy Hotel w jakim byłam . Ludzie po przyjeździe płakali . Moj pierwszy urlop z Rainbow i taka wtopa.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    ocena hotelu

    Dorota, Zawiercie 04.08.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Bardzo słaby hotel jak na posiadaną ilość gwiazdek. Brak animacj, wi-fi nie działa, okropne, nudne, tłuste, monotone jedzenie, brak kuchni typowo greckiej. Hotel nie oferuje żadnych atrakcji. Nie ma wieczorów tematycznych, nie ma animatorów, brak stołu do tenisa stołowego. Okropne śniadania. Owoce to ciągle na śniadanie pomarańcz, jabłko, a na obiad i kolację melon i arbuz. Sala restauracyjna nieklimatyzowana, mocno nasłoneczniona. Przed posiłkiem okruchy ze stołu goście sprzątają sobie sami.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem