Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie pobyt w hotelu White Olive w Laganas bardzo udany. Hotel w świetnym miejscu, a miasteczko oferuje na prawdę dużo atrakcji. Jeżeli chodzi o wycieczki fakultatywne oferowane przez Rainbow, to ich ceny to nieporozumienie. Te same wycieczki w miejscowych biurach podróży kosztują 2/3 tego, co przez Rainbow. Jedzenie trochę monotonne i zimne ale przyzwoite, na plus duża ilość owoców. Świetnym pomysłem jest wypożyczenie sobie na miejscu skutera/quada/samochodu i zwiedzenie wyspy na własną rękę. Jest na tyle mała, że spokojnie można ją całą zjechać w jeden dzień i zobaczyć wszystkie najważniejsze miejsca. Wypożyczenie skutera to koszt 15€ za dobę, quada 25€. Samochody w zależności standardu ok. 40€. Warto wybrać się na wyspkę Cameo w Agios Sostis ale trzeba mieć na uwadze, że wstęp kosztuje 5€ (w zamian dostajemy w barze wybranego przez siebie drinka, piwo lub napój). Miejscowi bez problemu porozumiewają się po angielsku, a czasem nawet po polsku.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w tym hotelu po raz drugi pierwszy w 2017 i teraz lipiec 2019 . Zmiany jakie nastąpiły to oczywiście rozbudowa . Co do oceny hotel godny polecenie pokoje czyste codziennie sprzątane choć czasem niedokładnie zwłaszcza przy drugiej wizycie , cała infrastruktura na bardzo dobrym poziomie baseny czyste leżaki sprawne obsługa zawsze uśmiechnięta i pomocna . Ze słabszych stron to niestety jedzenie w 2017 było lepsze bardziej urozmaicone i doprawione niestety 2019 rok pod tym względem wypada blado bardziej monotonne i niektóre potrawy np zupy bez smaku czasem odnosi się wrażenie że niektóre potrawy są zrobione z resztek z tego co zostało np z obiadu , wiec za to zabieram trochę punktów z oceny. Kuchnia do poprawy no może jeszcze oferta barowa i będzie naprawdę super , na dziś mocna 4 za sumę dwóch wyjazdów.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedzenie w miarę,mało atrakcji dla dzieci,blisko morza,ale wszystko.platne.Hotel z 4 basenami Ok i dobrą obsługa.Hotel na 3,5,gwiazdki bo malo atrakcji dla gości z hotelu.Ogolnie pobyt wporzadku i mile spedzony.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie hotel super jedzenie powtarzalne i zimne pokoje okej. Wyspa mała wystarczy 6 7 noclegów plaża super i nawet w maju można fajnie wypocząć
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niedograne miejsca na plaży. 20 stanowisk na plaży dla 2 a nawet 3 hoteli to śmieszne potrzebny bar hotelu na plaży.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ok ,wyżywienie mało urozmaicone,okolica ok dużo sklepów ,barów,animacji i muzyki praktycznie nie było czułem się jak na czytelni
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zaczynając od położenia i okolicy to hotel położony w centrum miejscowości Laganas ale w bocznej uliczce co jest zaletą bo nie dociera do niego to życie nocne z dyskotek. W okolicy liczne sklepy, plaża bardzo blisko, Leżaki płatne ok 20€ za komplet. Baseny czyste, leżaków dużo, nie było zajmowania ich od 6 rano. Nawet w południe były dostępne. Pokoje również czyste i sprzątane codziennie. Obsługa bardzo miła i przyjemna. I wszystko było by piękne gdyby nie jedzenie i formuła all inclusive. Nie jesteśmy z mężem wymagającymi gośćmi ale nie dało się znieść wszystkich potraw mięsnych, doprawionych jakąś dziwną przyprawą. Wszystko smakowało tak samo. Ryb brak. Raz rzucone paluszki rybne, które były jeszcze gorsze niż te co mamy w Polsce.Mały wybór dań. Ryż w jakiejkolwiek postaci nie nadawał się do jedzenia- wiecznie rozgotowany. Mały wybór owoców i ciast. Generalnie widać było mega oszczędność. Drinki słodkie i słabe. Jednak za cenę 4tys od osoby oraz flagowy hotel Rainbow, który ocenia się na 4.5* można oczekiwać czegoś więcej. Był to nasz 3 raz w Grecji i niestety najgorzej wypadł pod względem jedzenia. Tak źle nie jedliśmy w żadnym innym.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Krytycznie oceniamy przygotowanie recepcji i menadżera hotelu w zakresie obsługi klientów z Polski. Uważamy, że błędem jest ograniczenie się w tym zakresie wyłącznie do języka angielskiego. W ten sposób nie byli oni zainteresowani w wyjaśnianiu problemów związanych z meldunkiem. Skoro hotel zatrudnia w recepcji osobę polskojęzyczną , to w tym momencie powinna ona być dostępna. To można było przewidzieć. Wątpliwości budziła kolejność przydzielania pokoi przed godziną 15 -tą, czego nikt nie umiał lub nie chciał wyjaśnić (osoby czekające dłużej-z Katowic, otrzymywały pokoj później niż te, które czekaly krócej -przyleciały z Poznania). Problemy i zmęczenie oczekujących zbywane były przez personel hotelu wręcz lekceważącym zdziwieniem. Proponowanie zmęczonemu i niewyspanemu wczasowiczowi skorzystania z posiłku w restauracji jako rozwiązania jego problemu zakrawało na kpinę.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel świeżo po remoncie - to jego najmocniejsza strona. Oceniamy go na dobre trzy gwiazdki. Jego aspiracje do czterech gwiazdek wydają się być zawyżone. Szczegóły poniżej.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty, zadbany , ładne baseny, obsługa bardzo miła zwłaszcza Panie z Polski które miały praktyki oraz rezydenci bardzo uprzejmi i życzliwi. Drinki ?? zależy kto robił, ale w miarę. Porażka to leżaki na plaży które były daleko od hotelu połamane i tylko 40 szt. na dwa duże hotele. O 7 rano już pozajmowane porażka! Plaża ogólnie bardzo ładna piaszczysta woda kryształ.. no i atrakcją są niewątpliwie żółwie które tam można spotkać .