Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Beznadzieja ,nie polecam,plaża niby 100 metrów dojście śmierdzące i brudne ,obsługa hotelowa beznadzieja ,pokój dostaliśmy o 15 a przylecieliśmy o 6 rano.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wczasy 16.06- 27.06.2017 czyli opłata za 12 dni. Przylot do Zakyntos i zaraz na lotnisku poszukiwanie Rezydenta ( pani ), która oczekuje na nas poza lotniskiem. Transfer do hotelu na zasadzie informacji - nazwa hotelu i proszę wysiadać itd. Pierwszy hotel i pani znika. Do hotelu dotarliśmy o godzinie 15:20 więc według opryskliwej informacji Pani Rezydent w tym dniu obiad nam nie przysługuje tylko kolacja. Pokoje fajne lecz jak na hotel 4 gwiazdki to mam zastrzeżenia do wyposażenia. Dla amatora porannej kawy brak możliwości zaparzenia i wypicia jej bo nie ma w czym to tragedia. Podczas spotkania z Panią Rezydent brak możliwości przekazania zastrzeżeń szorstko zbywanych ale gadanie jak katarynka o wycieczkach to ciekawostka. Maksymalna ilość upchniętych wycieczek to chyba bezwzględnie podstawowe zadanie rezydenta a nasze uwagi to tylko bezpodstawne czepianie się szczegółów. Plaża wspaniała jednak leżaki to porażka. Połamane listwy, oderwane koła, uszkodzone regulacje oparcia czyli jednym słowem ruina. Lunch box na całodniową wycieczkę to mała woda, jabłko, jedna kanapka reszta to kupuj sobie sam to dewiza rezydenta. Wylot o godzinie 6:25 więc wyjaz z hotelu o 4:00 i jakie to ma znaczenie, że ten dzień jest także wliczany w koszty pobytu więc chyba powinno to być 11 dni a nie 12. Wylot opóźniony o dwie godziny ale to już nasz problem i obsługi lotniska bo pani rezydent już to nie interesuje bo Ona ma już następnych, których może odprawiać z kwitkiem i lekceważyć. Wyżywienie na zasadzie codzień to samo no i bufet żle ustawiony.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie dobrze. Do atrakcji pobytu w hotelu należą : 1.pobieranie posiłków w zbyt małym pomieszczeniu. 2.oczekiwanie sępów (sprzątaczy) na pusty talerz. 3.pobieranie napojów w godz.10-18 w barze starej części hotelu - a po godz.18 w nowej części oddanej dla Szkopów i Angoli.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wybór na stołówce kiepski, bardzo mało mięs, posiłki często się powtarzały, były słabo doprawione, bez smaku. Po 3 dniach nie było już czego „nowego” wybierać. Raz na cały tydzień pojawiły się owoce morza - krewetki w sosie kremowym. Krewetki były źle obrane, wiele z nich miały dalej skorupke i nie znaleźliśmy na swoich talerzach krewetki, która była wyczyszczona - podali krewetki z pełnym jelitem :) Przekąski w barze wydawane z łaską, nie można poczęstować się samemu, trzeba czekać, aż barman wyda, a ten codziennie miał problem z brakami przekąsek, bo buforu jedzenia w zasadzie nie było, zostawały same owoce i trzeba było czekać kilkadziesiąt minut, aż ktoś przyniesie jakąś blachę z pizzą, kanapki, itp. Na lotnisku problem z odprawą - brak uczestników wyjazdu na liście pasażerów, „pełny samolot”, nie wiedzieli co z nami zrobić. Okazało się, że wpisane są nazwiska pasażerów widmo. Odprawiono nas ostatnich. Błąd pomiędzy biurem podróży i przewoźnikiem.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ładny i czysty. Kierownik hotelu niemiły i bardzo służbowy. Na plaży mało leżaków, drinki w barze bez alkoholu (problem z zamówieniem podwójnych drinków). Strefa sportowa pomimo tego, że znajduje się poza obszarem hotelu ima oświetlenie to jest zamykana po 22. Baseny zamykane o 19. Przekaski przy basenie beznadziejne. Wieczorem brak atrakcji w hotelu. Pomieszane pokoje w grupie. Recepcja pracuje bardzo opornie, Pani z Polski nie potrafiła ogarnąć zameldowania, przez co trwało ponad 1.5 godziny. Nie polecam, hotel przereklamowany.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jest nowy, ładny, ale zdecydowanie przereklamowany. Poza bardzo miłą obsługą i świetnym położeniem ma wiele wad. Jedzenie nijakie, ciągle to samo, bez większego smaku. Wczorajsze parówki na obiad i tym podobne. Widzieliśmy większy szał i wybór w hotelach o niższym standardzie. Co do picia podobnie. Drinki ograniczają się do czterech. Do tego nijakie piwo, kawa i herbata w podgrzewaczach. Do tego czasem herbata jest słona. Brakuje wody i czerpią z morza? Jeśli chcemy caffe latte to trzeba zapłacić. All inclusive? Nie sądzę. Kubki do napojów są plastikowe jednak obsługa myje je i używa ponownie. Kolacja Grecka nie istnieje mimo, że była wspomniana w opisie. Internet w tym hotelu to jakiś śmiech na sali. Wolny i przerywa. Żeby nie można było chociaż poczty sprawdzić? Do tego wszędzie groźby o dodatkowych opłatach. Dodatkowa opłata za zatkaną toaletę, dodatkowa opłata za podwójny alkohol w drinkach, dodatkowa opłata za normalną kawę. Eee? I po co to wszystko? Oszczędzają na czym się da mimo dużego potencjału. A mogło by być super. To były nasze pierwsze i ostatnie wakacje z Rainbow. Dodam, że rezydentka miała nas w nosie od początku do końca. Gdyby nie znajomość języka angielskiego to pewnie nic byśmy nie zobaczyli.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niewątpliwie zapłaciłem za usługę stosownie do standardu hotelu. Według mojej oceny opis tego hotelu w folderze nie odpowiada rzeczywistości
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdecydowanie odradzam pobyt przed majówką. Sezon na Zakynthos zaczyna się dopiero po 1 maja. Gdy przylecieliśmy 25.04 to hotel nie był jeszcze przygotowany do przyjęcia gości np. zimna woda w kranie, niedziałająca winda, problemy z ogrzewaniem w pokojach. Inni goście, którzy mieli być w innym hotelu musieli nocować w naszym hotelu ze względu na to, że ich był jeszcze nieczynny. Wszystkie bary, restauracje w mieście Laganas jeszcze zamknięte, plaża brudna i pełna śmieci. Grecy dopiero szykują się do sezonu. All Inclusive w pierwsze dni bez przekąsek, później znikome ilości jednego rodzaju dziennie. Potwierdzam komentarze innych pod względem jedzenia- nie było złe ale prawie zawsze było zimne! Pogoda na początek sezonu w kratkę.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jako budynek Ok chociaż pokój za dopłatą miał wiele do życzenia … czysto i to uczciwie trzeba przyznać … Obiekt nie zasługuje na 4+ gwiazdki … Jedzenie tragedia … dobrze , ze w pobliżu było dużo greckich rodzinnych tawern i tam chodziliśmy na kolacje 🙃 oczywiście nie wspomnę , ze to są dodatkowe koszty i to nie małe… alkohole tragedia … No i bar przy basenie i jego zawartość , to nie wiem czy śmiać się czy płakać … z czymś tak beznadziejnym spotkałam się pierwszy raz w życiu . Nie polecam tego hotelu za te pieniądze !!!!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie wiedzieć dlaczego chwali się czterema gwiazdkami i w tytule ma jeszcze Premium. W takiej np.Austrii zasłużyłby zaledwie na dwie, w Hiszpanii może na trzy, a w Egipcie to na pewno na 5+* :-))) Z przykrością stwierdzam, że poza odświeżonym hotelem i troską o czystość basenu, nie ma nic co zasługiwałoby na docenienie (kiepskie jedzenie, napoje chemiczne w barze, leniwa i niekiedy nieprzyjazna obsługa. O jakiejkolwiek aktywności rozrywkowej w hotelu nie słyszałem (drobne koncerty, pokazy taneczne itp.) Jeśli nie nastąpią zmiany i podstawowy atut zniknie (odnowienie hotelu) to nie wróżę sukcesu na przyszłość. Obiekt jest adresowany do bardzo mało wymagającego klienta (wiem co piszę - doświadczenie w podróżowaniu). Piszę to bez satysfakcji, tylko z troską ponieważ wiem że jest to sztandarowy hotel Rainbow Tours. Nie do końca jestem zadowolony z pobytu, to jednak dobrze życzę temu obiektowi i jego właścicielom. Myślę, jestem pewien, że przydałoby się więcej energii i pomysłów włożyć w ten obiekt i jego zarządzanie. Sam najlepszy nawet marketing na dłuższą metę nie wystarczy.