Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Cześć. Wybraliśmy się grupą przyjaciół na Zante i padło na hotel White Olive Premium. Na pierwsze dobre wrażenie i ukłony zasługuje obsługa. Wszyscy bardzo mili, pomocni i dużo mówiło po polsku. Kolejny plus to zawsze, codziennie czysty pokój i nowe ręczniki. ! Jedzenie jak dla mnie było pyszne, typowo śródziemnomorskie. W barach bez kolejek i barmani znali się na robocie. Baseny czyste i zadbane. To na tyle. Basen czynny tylko do 19.00. Trochę krótko jak dla młodej ekipy. Siłownia niby dostępna , a w rzeczywistości sprzęt popsuty. Muzyka w ciągu dnia jakbyś siedział w saunie i chillował. :) Plac zabaw i miejsce rekreacji też wymaga dużo napraw i zadbania. Żadnych fajnych atrakcji na terenie hotelu ( wieczory zapoznawcze, karaoke, jakiś grill, potańcówki choć w weekend etc) Wszystkie uciechy dostępne w mieście. To całe 4,5 gwiazdki ciut naciągane . Opinia możliwe że trochę krytyczna bo byliśmy na początku września ale warta uwagi. Pozdrawiam
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ma nową, nowoczesną i czystą część,w której zostałam zakwaterowana. W tej częsci ciekawa, elegancka architektura, maksymalnie wykorzystana przestrzeń. Pokoje naprawdę bardzo ładne i przestronne,widok żaden -na pokoje i balkony innych turystów ,znajdujące się w odległości max 20m co sprawia klaustrofobiczne wrażenie i nie zapewnia żadnej intymności .W pokoju jest czajnik,kawa rozpuszczalna uzupełniana i brak herbaty.Nie ma wody w butelkach,ani innych napojów,lodówka pusta,do użytku. Jest tv z polskimi programami. Obsługa w hotelu ok, w recepcji pracuje nawet przemiła Pani z Polski,co osobom nie znającym języków znakomicie ułatwia życie. Jedzenie dość smaczne i starannie przygotowywane, bez fajerwerków i zbyt bogatej oferty, trochę monotonne, ale nikt glodny nie chodzi. Natomiast brak herbaty i kawy z ekspresu, mimo,że porządny ekspres do kawy stoi. Niestety przez 7 dni się nie doprosiłam,podobno zepsuty,ale widziałam,że personel na własny użytek świetnie dawał sobie z nim radę....no comment. Napoje i woda tylko z automatów do plastikowych kubeczków. Piwo i lokalne wino również z dystrybutora, ale kieliszki i szklanki już do wyboru prawdziwe,ze szkła:-). Widziałam,że wszelakie drinki są podawane praktycznie przez cały dzień bez ograniczeń przy basenach i w barze do 23ej - są tacy,których to głównie interesuje,więc zamieszczam tę kluczową informację:-). Niestety hotel nie ma swojej plaży i jest oddalony od morza około 150m. Żeby się dostać nad morze są trzy możliwości; trzeba przejść obskurnymi zaułkami koło marketu, dwa razy dalej ulicą z restauracjami lub przez teren innego ośrodka. Na plaży tego właśnie ośrodka można mieć leżak i parasol jeśli kupi się tam cokolwiek-minimum 3 euro za wodę, jeśli pójdziesz na obiad i potem wrócisz na plażę to od nowa płacisz. W sezonie i tak brak tam miejsc,więc trzeba szukać gdzie indziej;od 6-8 euro dziennie i dodać to do ceny pobytu w White Olive. Bez skrawka cienia w sezonie nie da sie wytrzymac na plaży. Plaża piaszczysta, morze boskie:-).Hotel nie ma niestety również żadnej zieleni, ogrodu, nawet skrawka, to bardzo smutna przypadłość. Baseny małe, wkomponowane centralnie w architekturę, na,,dziedzińcu''. W dniu przyjazdu bardzo wczesnego( np turyści z Katowic )czekają na zakwaterowanie do 17ej w holu na walizkach Z kolei w dniu wyjazdu musisz koczować w holu od 10ej rano,mimo,że wylot o 19ej. Można przedłużyć pobyt w pokoju za bandycką cenę 50 euro. Ręczniki plażowe płatne za cały pobyt. Generalnie standard przyzwoity za wygórowaną cenę. Z wycieczek polecam rejs statkiem wokół wyspy,żeby mieć pojęcie gdzie się jest. Przepiękne widoki. Na Kefalonię niekoniecznie-długie przejazdy autokarem i statkiem, a wrażenia podobne do tych rejsu wokół Zakhyntos. Natomiast żółwie koniecznie trzeba zobaczyć,najlepiej wykupić na plaży 2 godzinną wycieczkę przeszklonym kutrem. Rezydentka nastawiona na sprzedaż wycieczek, rzeczowa, podała telefon do kontaktu w razie potrzeby.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Położenie hotelu ok. Zaletą była bliskość plaży. Niestety zdecydowany minus to konieczność płacenia za leżaki na plaży. Czystość w hotelu i obsługa bardzo zadowalająca. Jednak mając wykupiony pakiet all inclusive spodziewałam się, że wyjeżdżając na wycieczki będzie można skorzystać z nieco wcześniejszego śniadania, a za posiłki poza hotelem nie będziemy musieli płacić sami. Wykupując wycieczki fakultatywne, na 8 dni pobytu - 4 dni byliśmy poza hotelem i wtedy jeden lub dwa posiłki kupowaliśmy sami, co generowało nasze koszty. Podróżowałam już z Waszym biurem do Hiszpanii i było to rozwiązane lepiej! A w tym roku w styczniu byłam w Maroku z biurem BEST REISEN i tam podczas całodniowej wycieczki do Marrakeszu na dwa posiłki zabrano nas do restauracji, tłumacząc tym, że przecież mamy wykupiony pakiet all iclusive! Przygotowane przez hotel lunch boxy to po prostu żenada. Zresztą dostępność i różnorodność przekąsek między posiłkami oraz jakość drinków również pozostawia wiele do życzenia. Na koniec pochwała za profesjonalizm, wiedzę, poczucie humoru i wszystko dla rezydentki Pani Gizeli (niestety nie pamiętam nazwiska). Na szczęście pogoda rekompensowała wszystkie niedogodności.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miła obsługa w barze. Pokoje co dzień sprzątane. Tylko w tv są dwa lub trzy polskie programy.