Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam ten hotel, czysto - codziennie mieliśmy posprzątany pokój, miła i pomocna obsługa, blisko do plaży, duży wybór jedzenia przy posiłkach w restauracji. Nie duża odległość do centrum miasteczka, jak komuś zależy żeby być w laganas to mogę śmiało polecić. Teraz kilka gorszych faktów, wszystkie miasteczka na Zakynthos typowo nastawione na turystów ceny wysokie za wszystko trzeba płacić, trudno odnaleźć ten słynny grecki gościnny klimat. Atrakcje jak np rejsy na żółwie czy wrak statku przereklamowane, wszędzie mega dużo ludzi, kolejki, ścisk i zatłoczone plaże na to trzeba się przygotować. Na wyspie dużo śmieci, niestety turyści nie dbają żeby zostawić po sobie porządek a Grecy jak to Grecy nie kwapią się żeby coś z tym zrobić i widok czasami był bliższy głębokim Indiom niż pięknej greckiej wyspie. Byłem w Grecji już niejednokrotnie ale dopiero pierwszy raz zdażyło mi się, że grek w wypożyczalni chciał nas oszukać przy wypożyczaniu skutera dlatego trzeba uważać bardziej niż zawsze, czy to wina tego miejsca nie wiem, na Zakynthos byłem dopiero pierwszy raz... i chyba ostatni. Natomiast rainbow jak zawsze wysoki poziom obsługi i tu się nic nie zmieniło.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedzenie dobre czysto miła obsługa. Brakowało muzyki przy basenach animacji.dziwi mnie fakt że pomimo tego że gośćmi w 99 %są Polacy nikt z obsługi ani recepcji nie mówi po polsku (nawet podstaw)
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Każdy wyjazd zaczyna się od lotu, a ten był w bardzo dogodnych godzinach i krótki 2h 15 min. Krótki również sam transfer z lotniska do hotelu bo ok. 15 min. Hotel po części odświeżony, a w części nowy. Jako 3-osobowa rodzina dostaliśmy pokój w części odnowionej, niestety pokój nie spełnił naszych oczekiwań (ciemny, w głębi budynku z niemiłym aromatem wilgoci). Jednak po interwencji rezydenta zaoferowano nam pokój też w części odnowionej (szkoda), ale już słoneczny i z widokiem na basen. Jedzenie w hotelowej restauracji bardziej europejskie niż greckie, śniadania mega monotonne (nie lubię tego zwrotu, ale muszę go użyć) natomiast obiady i kolacje już lepiej jednak liczących na dania miejscowej kuchni mogły by rozczarować. Napoje w allincusive dostępne w 2 barach (średnie). Bardzo miła, sympatyczna i pomocna obsługa hotelu starająca się mówić w jęz. polskim. Na szczęście trafiliśmy na super pogodę co w tym roku w maju nie było takie oczywiste :-). Wycieczki fakultatywne z biura... - wybraliśmy się na "Magiczne Sante VIP", droższa od normalnej o 50% i z VIP to tylko nazwa (może poza wspaniałą przewodniczką, która umilała nam czas swoimi opowieściami)- busik zwykły bez szału, łódź również, więc jeżeli planujecie podróżować po wyspie r "R" to proponuję zwykłą wycieczkę lub u "lokalsów". Ogólnie jesteśmy zadowoleni, ale bez szału.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam. Wybór tego hotelu był niemal wymuszony obecną sytuacją pandemiczną na świecie. Przepadła Hiszpania a potem Egipt. Sam hotel należy do raczej luksusowych. Trzy baseny. Świetna obsługa. Do czystości w hotelu, pokojach i w basenach nie można się absolutnie przyczepić. Wysoki poziom. Problem zaczyna się na stołówce. Zajęcie stolika i czekanie na swoją kolej. Zazwyczaj 25 minut ale zdarzało się i 50 minut. Rozumiem obostrzenia w zw. z pandemią ale organizacja działania stołówki to jakaś kpina. Nie po to człowiek organizuje sobie zagraniczne wakacje aby połowę dnia spędzić czekając na jedzenie. Skoro hotel sobie z tym nie radzi to może lepiej byłoby wprowadzić kartę dań i po sprawie. Śniadania monotonne, dzień w dzień to samo. Po tygodniu zamarzyłem o zwyczajnej jajecznicy. Co do obiadów i kolacji to były przeważnie smaczne. Zalecam więcej owoców morza w mniej przetworzonej formie. No i kawa.!!!! Gorszej nie piłem. Ja z żona zaczynamy dzień od mocnej i aromatycznej kawy. Kto ma podobne nawyki wie o czym piszę i jak jest to ważne. Pod koniec pobytu dowiedziałem się, że obiecywano w pokojach expresy do kawy, których nie było. Nie chciałem się dopytywać aby nie wyjść na tzw. "Polaczka", któremu zawsze coś nie pasuje. Nasze zamiłowanie do czarnej używki realizowaliśmy w okolicznych tawernach. Podobnie z drinkami. Z lokalnych alkoholi. W ubiegłym roku na Krecie będąc w hotelu o identycznym standardzie podawano tylko oryginalne alkohole. Czasem ze znajomymi zastanawialiśmy się, czy w środku jest w ogóle alkohol. No i na koniec wino. Nie ma nic bardziej "romantycznego" jak picie wytrawnego wina z plastikowego kubeczka. Dosyć marudzenia. Świetna lokalizacja hotelu, fajne baseny to niewątpliwe zalety tego hotelu. Zakynthos to magia. Hotel gwarantuje na plaży darmowe leżaki i parasole, z których codziennie korzystaliśmy. Mieliśmy niewątpliwy zaszczyt zobaczenia na plaży w pobliżu hotelu pierwsze podróże nowo wyklutych żółwi caretta carette. Magia. Polecam także rejs dookoła wyspy z kilkoma atrakcjami. Tak ogólnie to na wyspie wszyscy są niezwykle uprzejmi. Brakowało mi tylko elementu dopieszczenia w hotelu . Może po odwiedzinach innych hoteli w epoce obostrzeń zmienię zdanie. Być może wszędzie jest tak samo. Przyzwyczailiśmy się do wygód a nasz apetyt turystyczny został wystawiony na na ciężką próbę. Na koniec wielkie podziękowanie dla pani Sabiny - doradcy klienta z Rainbow Arena Gliwice. Profesjonalna pomoc.