Opinie o White Olive Premium Laganas

Kategoria lokalna 4

5.2/6
(1056 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    wypoczynek

    maluś 08.08.2017

    Hotel jest ok czysty i nowy ale za te pieniadze to spodziewałbym się wiecej.Nie polecem w tej cenie jedzenie jak to wszedzie na południu monotonne i mały wybór.Pobyt w tym hotelu zmusila Nas Polska pogoda i było to z dnia na dzień.Jak macie czas to szukajcie innego w tej cenie.Do plaży publicznej blisko plaże fajne szerokie a najbardziej polecam plażę z wrakiem warto tam popłynąć ,ale idzcie do centrum tam sa biura tansze my płaciliśmy 25euro od osoby ale później widzieliśmy za 20 euro warto sie rozejżeć milego pobytu dla wybierających sie na ZAKHYNTOS,Alkohol wydzielany dwa na osobe jednorazowo.Wódka do drinków 25ml za wiecej trzeba zapłaciić tak to wygląda all jakiś żart i to ich lokalny nie do pićiaByliśmy tam w lipcu 2017

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Przsadzony

    Arkadiusz Tomasz, Koszalin 31.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel za tą cenę przesadzony stołówka Mała ciasna jedzenie angielskie mało wyboru owoców, serów porównaniu z Kretą dalego w w tyle poranna walka za leżakami na plus obsługa w recepcji w barze ,stołówce

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    hotel dla mało wymagających

    Kasia 03.06.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    byliśmy w hotelu od 12.05 do 19.05, pogoda niestety w tym okresie dość różnorodna, opady, wieczory zimne. Sam hotel nie zrobił na nas wrażenia, cały betonowy, restauracja wygląda jak stołówka pracownicza, brak lobby gdzie można spedzać wieczory( chociażby w ulewne dni). W hotelu nie było żadnych animacji, obsługa bardzo uprzejma. Jedzenie mało urozmaicone, brak owoców, zdarzyło się że raz były kalmary. Sztućce każdy bierze sam do posiłków, po napoje( oprucz kawy i herbaty do śniadania) do posiłków trzeba się udać do baru gdzie za każdym razem trzeba czekać aż barman cię obsłuży( dla nas to nowość w kotelu 4*). Pokoje naprawdę ładne w nowej części hotelu, czyste i codziennie sprzątane, niestety w łazience bardzo kiepskie oświetlenie ( zrobienie makijażu graniczy z cudem), w oknie są tylko ciemne załony,( jak są zasunięte to jest ciemność, natomiast jak są odsłonięte to wszystko widać gdyż basen i leżaki są bardzo blisko). Niedaleko plaża, niestety brudna i bardzo zaniedbana, sterty śmieci przy wejściu na plażę. Sama miejscowość w maju dopiero zaczyna budzić się do życia, nie ma jeszcze tłoku i głośnych imprez, Jeżeli chodzi o biuro to bez zarzutów, dobra organizacja( można wypożyczyć samochód, skuter lub kłada 30/15/20 euro za dobę). Wycieczka na zatokę wraku godna polecenia.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    jedna łyżeczka do kawy przy barze dla wszystkich gości

    rozczarowana turystka 11.10.2017

    Rainbow z roku na rok obniża jakość usług. Rezydentka (Pani Beata T) ma wszystko i wszytskich gdzieś - jest milutka tylko przy sprzedaży wycieczek fakuttatywnych. Formuła all includive okazała się formułą limitowaną !!!! Byłam z 4 koleżankami i nie mogłam dla wszytskich 4 wziąć wieczornego napoju alko. ponieważ maksymalnie 1 osoba mogła wziąć 2 - z Biura usłyszałam iż normą jest że gość może pobrać 1 taki napój a hotelarz zdecydował się na zwiąkszenie limitu - ŻENADA. Wszelkie uwagi na temat wyżywienia spotkały się jedynie z lakonicznym stwierdzeniem, iż "ocena jakości potraw jest z regułu subiektywna". Szczytem wszytskiego była jedna łyżeczka do kawy włożona w szklankę z wodą przeznaczona dla wszystkich gości. Zdaniem biura - taki standard jest normą w hotelech 4* - z czym nie mogę się zgodzić, jako doświadczona podrożniczka - rónież bywjący regularnie w Grecji. Jedyny plus to obsługa grecka - mili uprzejmi ludzie - czego nie można powiedzieć o Pani rezydent Jeszcze jeden absurd, z ktorym nie spotkalam się dotychczas nigdy. Zazwyczaj wyjeżdżając na całodniową wycieczkę, czy to kupioną u rezydenta, czy na tzw. "mieście" czy też korzystaąc z wynajetego samochodu, w przypadku formuły all inclusiwe otrzymywałyśmy lunch boxy. W TYM PRZYPADKU OCZYWIŚCIE NIE MIAŁO TO ZASTOSOWANIA. Lunch boxy otrzymywali tylko Ci goście, którzy kupili wycieczkę u Pani rezydent. Odpowiedż z biura brzmi następująco " decydując się na realizację indywidualnych planów poza hotelem świadomie i dobrowolnie zrezygnowały Panie ze świadczeń żywieniowych" - TYLKO DLACZEGO NIE DOTYCZY TO RÓWNIEZ OSÓB BIORĄCYCH UDZIAŁ W WYCIECZKACH KUPIONYCH U REZYDENTKI!!!! DODATKOWO JEŚLI SZUKACIE PAŃSTWO HOTELU Z ODROBINĄ ZIELENI - OMIJAJCIE WHITE OLIVE P. - BETONOWA PUSTYNIA DODATKOWO Z MIKRO BASENEM

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem