Opinie o White Olive Premium Laganas

Kategoria lokalna 4

5.2/6
(1056 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.2
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Nie polecam! - ocena 2,0

    niezadowolony 04.06.2016 | Termin pobytu: czerwiec 2016

    Kiepskie,zimne i nudne jedzenie. Płacisz za wczasy,a czujesz się jak intruz,który coś od nich chce. Alkohol-Porażka! Jak zmieni się rezydentka,kuchnia i obsługa recepcji,to myślę,że ten hotel będzie godny polecenia. Bardzo fajne miłe barmani. Jak na hotel RAINBOW,to kiepska reklama.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wycieczka bardzo nieudana

    Mateusz, Jasionka 26.08.2019

    Ogólnie zaczynając od hotelu, kończąc na wyspie wycieczka nieudana :( Hotel dzieli się na starą i nową część, a to do której części trafimy zależy od szczęścia (płacąc taką samą cenę) - gdzie stare pokoje standardem baaardzo odbiegają od nowej części (wg mnie powinno być to uwzględnione w kosztach wycieczki). Wyżywienie w hotelu również nie do końca dobre, cały czas podobne menu, brak dużego wyboru (czasami trafiało się coś dobrego). All Inclusive w hotelu to niestety najgorszy jego punkt, pomijając średnie jedzenie, mamy do dyspozycji 2 bary przy basenach, gdzie dla gości są dostępne napoje, kawa, herbata, kanapki i lody. Kawa w cenie jest tylko taka niedobra z proszku, za kawę z porządnego ekspresu z ziaren trzeba było zapłacić 2 euro (masakra), napoje (spróbowałem w ostatni dzień, bo piłem tylko wodę, to okazało się, że 4 z nich były po prostu skiśnięte, jak zobaczyłem gdzie one stoją to wszystko było jasne - cały czas świeciło słońce na nich), kanapki były nawet dobre. Kolejna sprawa to brak dobrego WiFi na terenie całego hotelu oraz jego brak w starej części (trzeba było się non stop logować, cały czas urywało zasięg, jak już się połączyłeś to czasami dało się cokolwiek zrobić. Baseny i leżaki przy hotelu były okey. Do plaży było bardzo blisko, ale ciężko to nazwać plażą, w jedną stronę jak się szło to była "dzika plaża" praktycznie zero ludzi, a w drugą było trochę lepiej, ale tak samo cały czas kawałki plaży zawalone leżakami, miejscami nie dało się bezawaryjnie przejść - ogólnie plaża i okolica bardzo brudna/zasyfiona.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    niezadowolony

    Andrzej, ŻYRAKÓW 15.06.2016 | Termin pobytu: czerwiec 2016

    Pobyt od 27.05.2016 r. był to pierwszy turnus w hotelu.Hotel nie był przygotowany do przyjecia gości. Przez pierwszy tydzień w hotelu trwały nadal prace remontowe i na basenie słychać było całymi dniami odgłosy wiertarek i szlifierk.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    hotel ładny

    Adriana , Zielona Góra 13.09.2022

    hotel ładny , do morza bliziutko i to zrekompensowało fatalny początek...o północy należało być na lotnisku o 6 rano przyjechaliśmy do hotelu i po całej nieprzespanej nocy okazało się że nasze wczasy zaczynają się od godz.15.00...posadzono nas na krzesełkach w recepcji i tak do 14.45 - nigdy więcej

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem