Opinie o Zante Village

Kategoria lokalna 3

4.7/6
(526 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.2
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Grecka tragedia

    Dominika 23.02.2025

    Na dzień dobry 17 pająków w pokoju i 4 w ubikacji, ogromna ilość pajęczyn, po kaflach łaziły zmutowane mrówki - tragedia. Na pościeli żółte plamy i dziury jakby wypalone papierosami. Łazienka w tragicznym stanie.Dziurawa i zardzewiała wanna. Zimna woda ( dwie osoby miały ciepłą wodę, resztą kąpała się w zimnej) o papier toaletowy jest walka. Dziurawe ręczniki. Deska sedesowa krzywa. I jeden wielki grzyb wokół ubikacji. I jedzenie. Codziennie to samo. Mały wybór. Jak bym nie kupiła czegoś na mieście to dzieci chodzą całkowicie głodne. Jedynym plusem jest basen i Pani Polka która jest w barze. Reszta tragiczna. Gdy dzwoniłam do rezydenta opisując całokształt pokoju, zostaliśmy po informowani,że to jest Grecja i że zwierzogrod jest tu na co dzień i że to nie są powody by zmieniać hotel bądź pokój. I bym zapomniała - klimatyzacja jest płatna! Ludzie strzeżcie się od pobytu w tym hotelu. To prawdziwy obóz przetrwania.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Jeśli chcesz zepsuć swoje wakacje wybierz tą ofertę

    Marek 24.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Nie poleciłbym najgorszemu wrogowi, jedyna zaletą tego hotelu to basen. Jedzenie tragiczne, napoje i drinki tragiczne, klimatyzacja zżółknięta, z zewnątrz zardzewiała, nie daje rady schłodzić pokoju, wifi w pokoju raz łapie raz nie. Obsługa niemiła( oprócz Pani Ani- barmanki), zero jakiejkolwiek chęci do rozwiązania problemów. Brak animacji. LunchBox, który rzekomo ma zastąpić posiłek, bo inaczej recepcjonistka go nie wyda, składa się z jednej kanapki z chleba tostowego i 0,5 l butelki wody. Po zgłoszeniu problemu z klimatyzacją rezydentowi Rainbow, również niestety nic się nie zmieniło. Sprzątaczka z pokoju zabrała leżące na komodzie ale przykryte pod kosmetyczką euro.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Zante Village

    Rajda 29.08.2018

    Nie polecam ! jedzenie nie dobre brak prawdziwej kawy! na taki hotel duzy nie mozna wypic dobrej kawy ani w restauracji ani w barze ! drinki allincluisve sama woda !! moji nastoaltkowie pili ja tez co mam slaba glowe woda z lodem i podrabiana wodka! zamiast pepesi tanai cola jak w biedronce ! sami Polacy96 % z małymi dziecmi 2 lata do 10 brak imprez wieczorem smety! jedzenie z puszek slabe naprawde i owoce i miesa kurczak i wieprzowina na okragło woda tylko do malych szkalnek a co najlepezse kranowa! daleko od hotelu morze kursuje bus ale tylko 4 razy dziennie trzeba placic za lezaki !brudno na jadalni łazienki zniszczone klimatyzacja słabo nabita telewizor nie funkcjonuje ,internet bardzo słaby nawet. w lobby ciezko wysłac mejla ! Osoby ktore zwiedzały inne wyspy takze mowiły ze nie są zadowolone !a jeszcze jedno zakupiłam wycieczke w polsce te sama wycieczke rezydent sprzedawał taniej na miejscu wyszło mnie drozej prawie 160 zł !!!przez bioro a pytałam co jest korzytsniejesze ! aha co ciekawe kupujac wczasy dla 3 ososb musiałam zapłacic za kaerte stałego klijenta to dopiero smieszne !!!! taka aert powinno rainbow wydać przy zakupie wycieczki 7500 yo chyba nie mało!!!!

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Tragedia

    Magdalena 16.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Moja opinia na temat pokoju w hotelu pozostaje niestety negatywna. Poza problemami technicznymi, jak brak ciepłej wody od 13:00 do 21:00, niedziałająca klimatyzacja w dwóch z trzech pokoi oraz nieszczelna spłuczka w toalecie, która nie działała prawidłowo, pojawiły się także inne kwestie, które wpłynęły na nasz pobyt. Jedzenie było monotonne i codziennie serwowano praktycznie te same potrawy, co szybko stało się nużące i męczące. Oczekiwaliśmy większej różnorodności w menu, szczególnie przy dłuższym pobycie. Co więcej, obsługa hotelowa wykazywała brak profesjonalizmu. W wielu przypadkach ignorowano zgłaszane problemy, a ręczniki wymieniono zaledwie raz przez cały tydzień. Taki poziom serwisu pozostawia wiele do życzenia, a podejście pracowników do gości nie spełniało standardów, jakie powinno oferować takie miejsce. Podsumowując, hotel nie spełnił naszych oczekiwań zarówno pod względem komfortu, jak i jakości obsługi. Niestety, nie mogę polecić tego miejsca, zwłaszcza osobom, które liczą na spokojny i komfortowy wypoczynek.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem