Opinie o Zante Village

Kategoria lokalna 3

4.7/6
(529 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.2
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Miły pobyt ale bez rewelacji

    Jarosław, Katowice 09.09.2014

    Byliśmy w hotelu 2 sierpniu 2014 z dwójką dzieci. Generalnie pobyt zaliczamy do udanych. Niemniej jednak pierwsze wrażenie po obejrzeniu łazienki i śniadaniu nie było najlepsze. Basen na duży plus. Generalnie wszystko pod ręką. Natomiast wyspa... No cóż byliśmy w Grecji 4 raz i tutaj chyba jest za mało Grecji w Grecji. Za to widoki wyspy podczas wycieczek morskich - marzenie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    50/50

    Mateusz, Gliwice 24.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    pokój rodem z lat 90tych, łazienka tragiczna, stare kafle, brudne baterie, żeby się wykompać trzeba brać prysznic w wannie. jedzenie ok ale mało zróżnicowane, do głównej plaży ok 1200m. fajny basen na terenie obiektu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Opinia na temat hotelu Zante Village oraz ogólnie obsługi Rainbow

    Klara 11.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Sam hotel robi dobre pierwsze wrażenie bo basen jest naprawdę cudowny,hotel z zewnątrz wygląda nieźle Chociaż pokoje nie zachwycają- typowe greckie pokoje z jedną szafą,biurkiem łóżkiem i łazienką. Także wnętrze ze tak powiem są puste. Jedzenie jest bardzo dobre , dużo wegetariańskich opcji ale uważam że dla osoby która nie przepada za warzywami albo nie lubi urozmaicenia w kuchni to może być duże rozczarowanie. A teraz o tych złych rzeczach i kłamstwach w ofercie rainbow - pierwsze oszukanie nas nastąpiło kiedy okazało się że nie ma przekąsek w ciągu dnia, drugie rozczarowanie to Pan rezydent który nie raczył poinformować nas że zjawi się spóźniony i czekaliśmy 1,5h a ostatnie to kwestia płatnej klimatyzacji od września o której nikt nam nie wspominał a w ofercie była bezpłatna a klima to było 6 euro za dzień - uważam że to drobna przesada.A w pokojach przez to była spora wilgoć Oczywiście sprzątali ale omijając wymianę ręczników.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Zante Village (lipiec/sierpień)

    Michał 20.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Hotel trochę na uboczu, w spokojnej okolicy, idealny dla rodzin. Spacerkiem do miasteczka 6 minut, nad morze około 10. Nad morską plażę kursuje hotelowy bus, dość komfortowy. Hotel to kilka budynków, zgrupowanych wokół basenu, jeden jest trochę na uboczu. Pokoje przestronne, łóżka dość wygodne. Łazience przydałoby się odświeżenie. Pokoje sprzątane, ręczniki i pościel wymieniane, oczywiście nie każdego dnia, bo tego już się od hoteli raczej nie oczekuje. W domu pościeli czy ręcznika też codziennie nie wymieniamy. Jedzenie dość smaczne, różnorodne. Jasne, co jakiś czas się powtarza, ale to nie jest problem. Jeśli na obiad czy kolację będziemy jedli jeden rodzaj mięsa a nie każdego po kawałku, to przez tydzień możemy jeść co innego. Do śniadania woda, soki (jabłkowy i pomarańczowy), herbata, kawa i czekolada na gorąco. Do obiadu woda, do kolacji woda i napoje gorące. Od 10.00 działa bar przy basenie, więc można sobie zamówić napoje z baru zarówno do obiadu jak i kolacji. Do śniadania i kolacji ciasto. O dziwo mało owoców. Jedynie arbuz. Bar przy basenie od 10 rano. Wybór napoi alkoholowych i bezalkoholowych zdecydowanie wystarczający. Od 12.30 do 16.30 lody. Przez cały nasz pobyt zawsze 4 smaki (czekolada, wanilia, banan i truskawka). W barze pracuje Polka, pani Ania. Od kilku lat mieszka w Grecji. Dzięki niej część obsługi stara się używać polskich zwrotów w rozmowie z Polakami. Pani Ania jest bardzo pomocna w wielu sprawach. Polski animator w hotelu to dodatkowy plus. Jeśli chodzi o rezydentów to mieliśmy kontakt z Panem Jakubem. Kompetentny, miły, chętny do pomocy i naprawdę zainteresowany. Wiem o czym piszę, bo mieliśmy - niestety - także kontakt z miejscową służbą zdrowia i Pan Jakub bardzo nam pomógł.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem