4.9/6 (552 opinie)
Kategoria lokalna 3
4.0/6
Hotel czysty, aczkolwiek widać, że remontu dawno tu nie było, pościel wymieniana codziennie, ręczniki co 3dni. Śniadania słabe, lunch i obiadokolacja na dobrym poziomie , różnorodne i smaczne. 3 dostępne baseny, jeden dla mniejszych dzieci + jacuzzi. Wieczorem muzyka na żywo i półgodzinne animacje dla dzieci. Obsługa bardzo pomocna i uprzejma. Plaża hotelowa spacerkiem w dół około 10min, leżaki dostępne na miejscu ale troszkę to wszystko zaniedbane, trawa nie skoszona, widać że raz na jakiś czas ktoś przegrabi plaże i tylko tyle. Brak przy plaży obsługi i baru hotelowego. Jeżeli ktoś jest nastawiony na spędzenie całych wakacji w hotelu i nie ruszanie się poza obiekt to nie polecam, natomiast jeżeli ktoś planuje zwiedzanie wyspy czy podjechanie na inne ciekawsze plaże (najbliższa piaszczysta 5km) to spokojnie może brać tą ofertę.
4.0/6
Najgorsze były początki, na miejscu byliśmy około 5 nad ranem . Na pokój czekaliśmy 7 godzin. Pokoje schludne, ale niestety bardzo małe prysznice. Obsługa był naprawdę sympatyczna a co więcej nie było problemu by porozumieć się po polsku. Do plaży niedaleko, spacerem około 10 minut. Plaża niestety była zaśmiecona. Same miasteczko dość urokliwe.
4.0/6
Hotel dla mało wymagających, spędzających dużo czasu na zwiedzaniu i plażowaniu. Jedzenie bardzo dobre, animacje dla dzieci, możliwość korzystania z 3 basenów należących do jednego kompleksu. Położonych blisko centrum miasta ale oddalony na tyle że nie słychać gwaru. Z tarasu piękny widok na centrum wyspy - Zante. Polecam!
4.0/6
Moje wrażenia z pobytu są ogólnie bardzo pozytywne. Wyspa Zakhyntos jest prześliczna, miejscowość Argassi mocno turystyczna, ludzie uprzejmi, blisko cudowne, ciepłe morze i wspaniała pogoda. Biuro podróży Rainbow ma dobry kontakt z klientem, są wysyłane smsy i maile oraz fajnie rozbudowany panel klienta. Niestety nie podoba mi się to, że przed wyjazdem otrzymałam informację o podwyżkach klimatycznego o 100% jak również o tym, że coś w ofercie było, a potem zostaje wycofane. Rozumiem, że to było decyzją hotelu ale nie powinna ona dotyczyć klientów, którzy już za wycieczkę zapłacili wybierając opcje pierwotne. Co do samego hotelu w którym przebywałam to wypowiem opinię poniżej.