3.5/6
mały hotel, wszystko zgodne z opisem biura, mały basen, ale nie oblegany, w samym centrum, bardzo ubogie all, ale głodni nie byliśmy
Zadowolona turystka - 07.08.2019
0/0 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Hotel polozony w centrum Alykanas, 5 min spacerem do morza, pokoje nowe zadbane i ładne, sprzatane regularnie czyste ręczniki i pościel..natomiast opcja all inclusive pozostawia wiele do życzenia..właściciel skąpy lał zamiast piwa pianę w brudnych kubkach jednorazowego użytku które były wielokrotnie myte. Czesto lano piwo cieple z zaczetych juz puszek innego klienta.Zazwyczaj brak obsługi przy barze do godz.10.20 mimo ze powinna być od 10.00. Brak wina przy barze, a w restauracji dostępne cos na kształt wina..oczywiscie jeżeli się upomnisz. Posiłki w miare smaczne niestety powtarzające sie, a wybór mały ,cieple tylko na początku, gdy przyszło sie później byly tylko resztki. Wlascicel potrafil zwrocic uwage dziecku ze wkłada zbyt duzo owoców lub wydzielal lody które były 2 razy na 11 dni pobytu. Po wymeldowaniu o godz. 10.00 koczowalismy do 16 pod hotelem i nie dostalismy szklanki wody ani obiadu..chociaż kilka dni wczesniej inni wyjezdzajacy korzystali z opcji all inclusive do końca. Właściciele mili ale do klientów z zewnątrz, natomiast goście z all inclusive czuli sie jak intruzi..bo mieli zapłacone z góry.
Marcin - 14.06.2018
29/31 uznało opinię za pomocną
3.0/6
La caretta pobyt od 7.08 do 14.08 - pokoje nowiuśkie ale prawie wszystkie od strony nieznośnie hałaśliwej ( w dzień i w nocy)ulicy , zamkniete okna nie pomagają , dostawka miała byc dla dorosłego - a była polówka z cieniuśkim materacem , wyżywienie dobre ale na kolacji stoją nad tobą jak kat bo potrzebują stolików dla gości w restauracji z tym że jedzenia dużo i uzupełniane , plaża piękna i dosyć blisko
Joanna - 17.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018
3/6 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Byliśmy z mężem i znajomymi na poczatku czerwca 2 tygodnie. Hotel i pokoje bez zastrzeżeń, jeżeli chodzi o wyżywienie all inclusive to właściciele nie mają o tym "zielonego pjęcia". Proszę nam uwierzyć nie jesteśmy upierdliwimi turystami, bo wiecej czasu nas w hotelu nie było, ale wracając wieczorem ze zwiedzania, chcieliśmy co nie co przekąsić i tu było WIELKIE ROZCZAROWANIE. Po 19.30 już nic nie było same resztki, a że zimne to STANDART. Po pierwszej interwencji u rezydentki poprawiło sie na krótko.Trzeba było ponownie interweniować i tym razem pomogło aż do naszego wyjazdu. Jedzenie smaczne oby tylko własciciele dbali o nas turystów(z opcji all inclusive) to by nie było źle, niestety nas traktowali jak INTRUZÓW ponieważ dbali tylko o klientów z zewnątrz, i właśnie między innymi pozytywne komentarze są od nich ponieważ oni wykupują z bookingu pokoje i żywią się u nich w restauracji no i to oni byli oczkiem w głowie.Co do trunków i piwa to nie ma na co liczyć, piwo z dystrybutora przez dwa tygodnie było tylko 2 razy reszta to z butelki lub z puszki dzielone na dwie osoby. Qzo rozcieńczone wodą TOTALNA PORAŻKA..Zapomniałam jeszcze dodać o kubkach jednorazowego użytku, które były płukane tylko wodą i przesiąknięte alkoholem QZO Jeżeli ktoś napisze że za tak małe pieniądze i że to hotel 2.5 gwiadzki to się myli zapłaciliśmy ponad 5 tysięcy a za takie same pieniądze na Majorce była SIELANKA I TO DOSŁOWNIE.
Urszula - 22.06.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018
13/16 uznało opinię za pomocną