Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mile powitanie po przyjeździe do hotelu.... Butelka białego wina, kieliszki i taca pięknie pokrojonych owoców przyniesione do pokoju przez obsługę hotelową
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ciężko ocenić jednoznacznie pobyt w hotelu Poseidon Beach. Położenie hotelu jest bez wątpienia fantastyczne - przy samej plaży, a jednocześnie blisko ulicy pełnej życia nocnego i sklepów (ok 10 min piechotą). Z zewnątrz hotel robi bardzo dobre wrażenie. Niestety okazuje się, że wnętrza potrafią zaskoczyć. Nasz pierwszy dzień (i pierwsza noc) przebiegła pod ogromnym znakiem zapytania, co robić dalej z pobytem. Otrzymaliśmy pokój w fatalnym stanie - ciemny, z widokiem na wyschnięty plac, meble zniszczone, drzwi od szafki naderwane, brudno, spod toalety w łazience wydostawała się woda... . Nasze pierwsze wrażenia-dramat. Zgłosilismy ten fakt obsłudze hotelu, która poinformowała nas, że w dniu dzisiejszym nie maja już wolnych pokoi i poleciła aby przyjść w kolejnym dniu (obiecali zamianę pokoju). Tak też zrobiliśmy i otrzymaliśmy klucze do pokoju w innej części hotelu. Gdyby nasz pobyt rozpoczął się w tym miejscu, nie moglibyśmy powiedzieć złego słowa. Pokój był czysty, zupełnie inaczej wyposażony i dodatkowo z bardzo ładnym widokiem z balkonu. Szkoda, że pierwsze wrażenie było inne. Tak naprawdę przez zaistniałą sytuację, dwa dni pobytu (z ośmiu) zostały nam odebrane. Pierwszy - późne zakwaterowanie, walka o nowe lokum, bez rozpakowania rzeczy czekaliśmy na dalszy obrót zdarzeń. Drugi - czuliśmy się odrobine oszukani przez biuro Rainbow, które w swojej ofercie miało 8 dni pobytu, natomiast powrót był ósmego dnia ok.04:00 nad ranem...komentarz jest tutaj chyba zbędny. Jedno jest pewne. Pobyt w hotelu Poseidon Beach, mimo fantastycznej obsługi, zależy od szczęścia. Naszym było to, że na drugi dzień zwolnił się inny pokój. Natomiast w sytuacji, kiedy miejsc by nie było i zmuszono by nas do pozostania w tym, który otrzymaliśmy na początku...chyba walczylibyśmy o zwrot kosztów, powrót i zdecydowalibyśmy się na inną wycieczkę. Mając porównanie możemy powiedzieć, że biuro podróży też nie stanęło na wysokości zadania. Na lotnisku w Gdańsku, w kilka osób, oczekiwaliśmy w miejscu zbiórki podanym uprzednio w mailu oraz smsach. Rzeczywiście za szklanymi drzwiami pojawił się przedstawiciel, natomiast mimo tego, że minęła godzina spotkania nie wyszedł do nas. Sami dopytaliśmy czy mamy iść przez kontrolę czy czekać zgodnie z informacjami. Pan powiedział, że mamy iść do wyjścia samolotu. Na pytanie, po co, w takim razie informacja o zbiórce w danym miejscu wzruszył tylko ramionami. Osobom, które oczekiwały na nas na miejscu nie można nic zarzucić, otrzymaliśmy informację gdzie się udać i jak będą wyglądały kolejne kroki. Pani rezydent, która pojawiła się kolejnego dnia w hotelu, zdecydowanie miała dużą wiedzę na temat miejsca w jakim się znajdowaliśmy, natomiast z pomocą już słabiej. Standard pokoi był zgłoszony na spotkaniu nie tylko przez nas, ale i przez resztę gości, którzy danego dnia z nami przybyli. Pani tylko się uśmiechała i mówiła, że nie ma na to wpływu. Nie wiedziała, jak odpowiedzieć na pytanie, co zrobimy jeśli pozostawią nas tam gdzie jesteśmy. Uważam, że jako przedstawiciel biura powinna zawalczyć o zadowolenie gości. My zamianę zorganizowaliśmy sami, jednak niektórzy nie mieli takich możliwości, choćby przez barierę językową. Po długich prośbach w końcu wyslała swoją koleżankę, która z innymi niezadowolonymi gośćmi udała się do recepcji hotelowej w celu wyjaśnienia sytaucji. O to nie powinno się prosić. Podsumowując - wyspa bardzo ładna, położenie hotelu świetne, jedzenie dobre,komfort uzależniony niestety od szczęścia.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jest ok, ma 3 gwiazdki ale mocne aspiruje do 4. W dobrej cenie warto go wybrać, położenie przy samej plaży leżaki z ogrodu mają widok na morze z dwóch stron, pokoje czyste na parterze odnowione z diodami bajerami i dużymi prysznicami, na piętrach greckie 3 gwiazdki ale nie ma dramatu. Jedzenie jest bardzo dobre, nie ma miliona potraw jak w 5 cio gwiazdkowych hotelach ale nikt nie głoduje, desery wyborne !.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najwięcej punktów za świetne położenie tuż przy bardzo długiej plaży i czystym morzu z łagodnym zajściem do morza, otoczenie hotelu zielone, zadbana roślinność, dobre, urozmaicone jedzenie, nieoszukiwane drinki, pokoje bardzo małe, ale czyste, trochę jak w akademiku, wszystko słychać, sprzęty nadgryzł ząb czasu, obsługa miła i pomocna,rezydenci również. Warto wybrać się na wycieczkę po wyspie i wokół niej.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie wakacje udane , wyżywienie dobre dużo rożnych dań, pokój.. - nieporozumienie... okna od strony ulicy katastrofa hałas cala. noc.. kłady , skutery, autobusy
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
ocena ogólna 4 plus
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel blisko szerokiej plaży. Na początku sezonu spokojnie. Dobre miejsce wypadowe na wycieczki autem lub rejs wokół wyspy itp. Kuchnia urozmaicona choć wiadomo że specyficzna jesli idzie np. o kiszonki. Piwko, wino, ouzo w porządku a "soki" takie jak wszędzie. Mały wybór owoców świeżych. Mimo wszystko bym wróciła.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusem hotelu jest jego położenie: blisko do lotniska (10 minut autobusem) oraz ścisłego centrum Laganas (10 minut pieszo). Dużym atutem jest bezpośredni dostęp do płazy. Sam hotel nie porywa, pokoje bez szaf, łazienki bardzo małe ( tak małe ze umywalka była w pokoju). Widać ze dawno nie było tam remontu. Obsługa miła, wifi płatne i non stop przerywa połączenie. Duży minus to jedzenie, praktycznie codziennie to samo, kuchnia mocno nastawiona na turystów z Anglii (każde śniadanie to jajka, bekon, fasola....).
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Od początku: obsługa w biurze rainbow - świetna. Miła, życzliwa, pomocna (na tyle na ile może, ale o tym zaraz). Cudowna Pani w biurze w Millenium w Rzeszowie :). Sama wycieczka: 8 dni wypoczynku w hotelu blisko plaży, hotel z 4 "gwiazdkami" (czyli słoneczkami rainbow). Wszystko pięknie. Jednak już na starcie, z 8 dni dumnie widniejącej w ofercie zrobiło się 7. Ostatecznie - pobyt w hotelu trwał 6 dni i 10 godz. Przylot miał być na lunch, jednak po dojeździe do hotelu i odbiorze pokoi (i po pośpiesznym udaniu się na lunch) ok godz. 14 okazało się, że już się skończył. Smutno. Wylot ok.10 w czwartek z Polski, wymeldowanie z hotelu w czwartek o 5:30. Nie muszę pisać, że spania nie było. W tej kwestii wieeelki minus. Reklama wczasów na 8 dni, które trwają przy dobrych wiatrach 7 (wraz z podróżą). Pokoje: piękne, bogato wykończone, ale widać że mają już 'trochę' lat. Materace na łóżkach mało wygodne, stelaż zapadł się 2 razy (ważę 90kg). No i tutaj w zasadzie koniec minusów, teraz plusy. Plaża - piękna, płytka, piaszczysta, rzut kamieniem od hotelu, długa, mnóstwo muszelek do zbierania, bezpieczna dla dzieci (bo woda przez 50m od brzegu ma jakieś 60cm). Woda: cieplutka, przejrzysta, baaardzo słona, więc nie ma obaw o utonięcie, chyba że ktoś naprawdę chce (napicie się przypadkowe jest jednak mocno nieprzyjemne). Bezpieczeństwo: tak w hotelu jak i na plaży oraz w mieście bardzo bezpiecznie. Żadnych podejrzanych typów, nikt nie kręcił się przy torebkach, ręcznikach itd. subiektywnie - ok. Wyżywienie - 3 posiłki, duża różnorodność dań i napojów, wody jednak nieco słonawe, co może nie wszystkim odpowiadać (tak w morzu, basenie, kranie, jak i szklance), ok 4,5 deserów, lody, hamburgery, pizza... dla każdego coś dobrego :). Obsługa hotelowa - mega pomocna, panie w recepcji miłe i uśmiechnięte, co by się nie działo, bardzo pomocne i od razu reagują :). Lokalizacja hotelu to tzw. "imprezownia" - w okół mnóstwo miejsc do zabaw, restauracji, klubów, barów itp. Ludzie bardzo mili i życzliwi, znają angielski i trochę polski, jednak w pewnym momencie trzeba się oganiać od owych naganiaczy. Na terenie hotelu bilard (płatny i darmowy), basen, boisko do siatkówki, rzutki. Informacje i współpraca z biurem: przeciętna. Kilka nieścisłości i różnic w cenach przed i po wycieczką, dlatego warto kilka razy zadzwonić i dokładnie dopytać się o wszystkie konkrety. Podsumowując jednak, wakacje udane. Szukałem odpoczynku, a plaża i woda w zupełności to zapewniają. Wieczorem jest gdzie wyjść, w pokoju praktycznie tylko się śpi. Miasto żyje do ok 6 rano. Miejsce naprawdę godne polecenia. Nie ma może zbyt dużo atrakcji (oczywiście poza wycieczkami dodatkowo płatnymi, które można kupić co 10m na mieście w konkurencyjnych cenach), jednak miejsce jest piękne. Cudowna plaża, cudowna woda.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w bardzo dobrej lokalizacji,położony tuż przy plaży i niedaleko od centrum Laganas.Z zewnątrz prezentuje się bardzo dobrze,a jeszcze lepiej jego nowa część zlokalizowana po drugiej stronie ulicy.Pokój mieliśmy rodzinny,z bocznym widokiem na morze oraz sąsiedni hotel Astir Beach.Wielkość pokoju wystarczająca dla trzech osób,łazienka bardzo mała.Wyżywienie to najsłabszy punkt hotelu,potrawy nijakie w smaku,jedzenie mało urozmaicone i słaby wybór.Jeśli ktoś marzy o naleśnikach albo gofrach na śniadanie to może się rozczarować,podobnie jeśli chodzi o typowo greckie smaki.Przez dwa tygodnie naszego pobytu nie podano nic typowo greckiego.Byłam wcześniej sześć razy na Zakynthos w hotelach 4* i zawsze były dania lokalne np.souvlaki,moussaka,owoce morza,tutaj mi tego brakowało.Swojego czasu ten hotel był w ofercie Itaki, i wówczas zbierał świetne oceny,goście bardzo chwalili posiłki.Najwidoczniej zmienił się kucharz,bo patrząc na opinie z tego roku większość jest negatywna,i niezadowolenie to wynika właśnie z jakości, i smaku posiłków.Hotel ma potencjał,ale kuchnia to najsłabsze ogniwo,a szkoda,bo mógłby to być jeden z lepszych hoteli w Laganas.Na terenie hotelu jest duży basen z wydzielonym brodzikiem dla dzieci,wokół sporo leżaków rezerwowanych od wczesnych godzin rannych.Należy pochwalić bar zlokalizowany przy basenie serwujący napoje zimne, i ciepłe oraz przekąski typu kanapki,hot dogi i hamburgery,wszystko było świeże i smaczne.Szczerze to wolałam się żywić w tym barze niż chodzić na posiłki do restauracji głównej.Bliżej plaży znajduje się drugi bar z napojami,drinki alkoholowe serwowane są przez barmana,natomiast soft drinki i piwo nalewa się samemu.Jest to duże ułatwienie,i nie powoduje tworzenia się kolejek.W sezonie działa klub animacyjny Figo Club,zajęcia odbywały się 3 razy dziennie.Córka bardzo zadowolona,animatorki bardzo sympatyczne fajnie organizowały czas dzieciakomPrzy plaży na trawniku hotelowym ustawione są leżaki,są bezpłatne,i przez to rezerwowane wcześnie rano.Po śniadaniu nie było szans na znalezienie wolnego miejsca.Na plaży leżaki płatne 6 euro za komplet,w pierwszym rzędzie zajęte od rana,z tyłu wolne nawet w południe.Obsługa w hotelu bardzo uprzejma,uśmiechnięta i gotowa do pomocy.Wifi płatne 10 euro za tydzień na jedno urządzenie.Ogólnie hotel bardzo fajny,jeśli się poprawi jakość wyżywienia to chętnie tam wrócę,ale za cenę ponad 5 tysięcy za osobę uważam,że nie warto.