Opinie klientów o Poseidon Beach

4.9 /6
170 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.5
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Danuta, Garbatka-Letnisko 19.07.2019

opinia o pobycie na zakyntos

hotel w dobrze ulokowanym miejscu blisko plaży.dla ludzi szukających zabawy,nocnych imprez.przeładowany anglikami,którzy szukają nocami wrażeń.mniej zadowalający dla rodzin z dziećmi, jeśli chodzi o nocny wypoczynek.animatorzy polscy spełniają swoja zadanie zadowalająco,szczególnie dla dzieci.jedzenie dobre ,aczkolwiek mógłby być większy wybór dań regionalnych,ale ogólnie smacznie przygotowane .z pobytu jesteśmy zadowoleni.

4.0/6

Iza i Kinga 26.05.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Najważniejsze, że mamy wolne :)

Hotel adekwatny do ceny wycieczki- powiedzmy "nie pierwszej świeżości" ;)

4.0/6

Renata, Dąbrowa Górnicza 25.06.2019

Podróż poślubna

Mile powitanie po przyjeździe do hotelu.... Butelka białego wina, kieliszki i taca pięknie pokrojonych owoców przyniesione do pokoju przez obsługę hotelową

4.0/6

Dariusz, Warszawa 22.06.2018
Termin pobytu: maj 2018

Kiepskie dobrego początki

Ciężko ocenić jednoznacznie pobyt w hotelu Poseidon Beach. Położenie hotelu jest bez wątpienia fantastyczne - przy samej plaży, a jednocześnie blisko ulicy pełnej życia nocnego i sklepów (ok 10 min piechotą). Z zewnątrz hotel robi bardzo dobre wrażenie. Niestety okazuje się, że wnętrza potrafią zaskoczyć. Nasz pierwszy dzień (i pierwsza noc) przebiegła pod ogromnym znakiem zapytania, co robić dalej z pobytem. Otrzymaliśmy pokój w fatalnym stanie - ciemny, z widokiem na wyschnięty plac, meble zniszczone, drzwi od szafki naderwane, brudno, spod toalety w łazience wydostawała się woda... . Nasze pierwsze wrażenia-dramat. Zgłosilismy ten fakt obsłudze hotelu, która poinformowała nas, że w dniu dzisiejszym nie maja już wolnych pokoi i poleciła aby przyjść w kolejnym dniu (obiecali zamianę pokoju). Tak też zrobiliśmy i otrzymaliśmy klucze do pokoju w innej części hotelu. Gdyby nasz pobyt rozpoczął się w tym miejscu, nie moglibyśmy powiedzieć złego słowa. Pokój był czysty, zupełnie inaczej wyposażony i dodatkowo z bardzo ładnym widokiem z balkonu. Szkoda, że pierwsze wrażenie było inne. Tak naprawdę przez zaistniałą sytuację, dwa dni pobytu (z ośmiu) zostały nam odebrane. Pierwszy - późne zakwaterowanie, walka o nowe lokum, bez rozpakowania rzeczy czekaliśmy na dalszy obrót zdarzeń. Drugi - czuliśmy się odrobine oszukani przez biuro Rainbow, które w swojej ofercie miało 8 dni pobytu, natomiast powrót był ósmego dnia ok.04:00 nad ranem...komentarz jest tutaj chyba zbędny. Jedno jest pewne. Pobyt w hotelu Poseidon Beach, mimo fantastycznej obsługi, zależy od szczęścia. Naszym było to, że na drugi dzień zwolnił się inny pokój. Natomiast w sytuacji, kiedy miejsc by nie było i zmuszono by nas do pozostania w tym, który otrzymaliśmy na początku...chyba walczylibyśmy o zwrot kosztów, powrót i zdecydowalibyśmy się na inną wycieczkę. Mając porównanie możemy powiedzieć, że biuro podróży też nie stanęło na wysokości zadania. Na lotnisku w Gdańsku, w kilka osób, oczekiwaliśmy w miejscu zbiórki podanym uprzednio w mailu oraz smsach. Rzeczywiście za szklanymi drzwiami pojawił się przedstawiciel, natomiast mimo tego, że minęła godzina spotkania nie wyszedł do nas. Sami dopytaliśmy czy mamy iść przez kontrolę czy czekać zgodnie z informacjami. Pan powiedział, że mamy iść do wyjścia samolotu. Na pytanie, po co, w takim razie informacja o zbiórce w danym miejscu wzruszył tylko ramionami. Osobom, które oczekiwały na nas na miejscu nie można nic zarzucić, otrzymaliśmy informację gdzie się udać i jak będą wyglądały kolejne kroki. Pani rezydent, która pojawiła się kolejnego dnia w hotelu, zdecydowanie miała dużą wiedzę na temat miejsca w jakim się znajdowaliśmy, natomiast z pomocą już słabiej. Standard pokoi był zgłoszony na spotkaniu nie tylko przez nas, ale i przez resztę gości, którzy danego dnia z nami przybyli. Pani tylko się uśmiechała i mówiła, że nie ma na to wpływu. Nie wiedziała, jak odpowiedzieć na pytanie, co zrobimy jeśli pozostawią nas tam gdzie jesteśmy. Uważam, że jako przedstawiciel biura powinna zawalczyć o zadowolenie gości. My zamianę zorganizowaliśmy sami, jednak niektórzy nie mieli takich możliwości, choćby przez barierę językową. Po długich prośbach w końcu wyslała swoją koleżankę, która z innymi niezadowolonymi gośćmi udała się do recepcji hotelowej w celu wyjaśnienia sytaucji. O to nie powinno się prosić. Podsumowując - wyspa bardzo ładna, położenie hotelu świetne, jedzenie dobre,komfort uzależniony niestety od szczęścia.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem