Opinie o White Olive Elite Laganas

Kategoria lokalna: 5

5.4/6
(1073 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.0
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.2

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Moja opinia

    Zbigniew, Kowary 16.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Nie polecam tego hotelu. Zero ternu zielonego . W zamian pokoju 3 metry od głównej drogi . Rezerwacja była na pokój rodzinny . Dostaliśmy pokój 3 osobowy. Rzeka smródka obok hotelu. Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    wyjazd 08-15 lipca 2025 r., problem z pokojem

    Dominik, Olsztyn 18.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Hotel wybraliśmy z uwagi na poprzedni pobyt w tej sieci na Krecie (Rethymno) wiedząc czego możemy się spodziewać. Największym atutem jest czystość i codzienny serwis sprzątający - choć to zależy od indywidualnego podejścia personelu. Jedzenie dosyć monotonne (zwłaszcza śniadania) ale generalnie dobre i niepowodujące niespodziewanych problemów : ) najlepsze okazały się przystawki, które były zazwyczaj niedoceniane i pomijane przez gości, którzy zazwyczaj koncentrowali się na głównych daniach. Szef kuchni pod tym względem robi dobrą robotę. Obsługa miła i uprzejma. A teraz nasze największe rozczarowanie. Mimo rezerwacji w ramach first minut jesienią 2024 r., tak aby mieć wybór pokoi ( w lastach jest już ograniczona możliwość) nie dostaliśmy naszego pokoju, za który dopłaciliśmy. A generalnie możliwość dostępności pokoju rodzinnego była dla nas jednym z głównych argumentów za wyborem tego hotelu. Zatem podczas rezerwacji dopłaciliśmy za pokój rodzinny z widokiem na basen (polecam bo pozostałe pokoje z widokiem na tzw. okolicę mają widok na kanał - śmierdzący, lub ulicę i okoliczne zabudowania). Po zameldowaniu okazało się, że dostaliśmy pokój trzyosobowy, bez wydzielonej części z łóżkiem dla dziecka. Na szczęście widok się zgadzał. Oczywiście hotel nie poczuwał się do korekty tej pomyłki twierdząc, że takie zamówienie złożył Rainbow, a poza tym i tak nie ma dostępnych wolnych pokoi tego typu. Oczywiście o sytuacji od razu powiadomiliśmy rezydenta, który również nic nie zdziałał. Codziennie to ja musiałem dzwonić i się dowiadywać co z naszą sprawą. Dopiero po trzech dniach trafiłem na dyżur Pani rezydent Aleksandry, która podeszła do sprawy poważnie i zajęła się naszym problemem. Dostaliśmy zatem kolejnego dnia propozycję przeniesienia się do pokoju o wyższym standardzie ale z widokiem na tzw. okolicę. Z racji tego że zdążyliśmy już przez te kilka dni zapoznać się z rzeczoną okolicą nie podjęliśmy tego "wyzwania". Nasz właściwy pokój dostaliśmy dopiero w sobotę (przyjechaliśmy we wtorek). Będę w tej sprawie składał oczywiście reklamację. Co do praktycznych porad. Jeśli szukacie spokojnego miejsca na wypoczynek to oczywiście nie wybierajcie Laganas. Jedna wielka imprezowania, a samo miasteczko i jego ulice po nocnych imprezach rano po prostu śmierdzą (nie tylko moczem) i są brudne. Do hotelu przyjeżdża dużo młodych Anglików. My akurat trafiliśmy na grupę kibiców lub piłkarzy jednego z tamtejszych zespołów. Łatwo się domyśleć co się działo nawet w nocy. Obsługa całe szczęście reagowała jak chłopaki chcieli na lunch lub kolację wejść bez koszulek do restauracji. Co do plaży to polecam kierować się od razu na tę część po lewej stronie (tam gdzie widać podchodzące do lądowania samoloty). Plaża z uwagi na miejsca lęgowe żółwi jest dostępna od 7:00 do zachodu słońca ale gwarantuje spokój, dużo miejsca, piękną wodę. Plaża po stronie prawej to typowe miejsce z leżakami i restauracjami, więc co kto woli. Co do całości to koniecznie warto pójść brzegiem do portu i na wyspę Cameo, na której można spędzić cały dzień (wejście za opłatą ale w cenie breloczek ze zdjęciem). Największym atutem pobytu na Zakhyntos są wycieczki fakultatywne. My mieliśmy Kefalonię (przecudowna wyspa, jaskinie, rejs statkiem "Pirackim"), noc w Zkhyntos (warto, piękne uliczki i budynki), rejs Caretta Caretta (super widoki, żółwie, klify) i magiczne Zante (wyspa w pigułce, super sklep z własnymi wyrobami). Wycieczki szczerze polecam i gdyby nie one to bym był zawiedziony wyjazdem. Polecam piekarnię z pyszną baklawą (po wyjściu z hotelu kierować się w lewo do centrum będzie po lewej stronie). Jedzenie wiadomo w hotelu z rodzaju "żywienie grupowe", więc jak chcemy spróbować czegoś lokalnego to tylko na mieście - tu polecam korzystać z rekomendacji rezydentów na wycieczkach - my skorzystaliśmy i jedzenie we wskazanych lokalach było super. Zwłaszcza na Kefaloni ( i tu znowu ukłon w stronę pani Aleksandry). Reasumując, byliśmy, zwiedziliśmy, zobaczyliśmy i nie wrócimy na Zante. Za to wiem, że kolejnym celem podróży będzie Kefalonia - czysta, dziewicza i przepiękna wyspa ale podróże oferuje tylko jedno biuro podróży więc pozostaje samodzielna wyprawa.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Średnio jak na z5 gwiazdek

    Malgosia 14.08.2023

    Pierwszy raz byliśmy w hotelu 5 gdzie nie było wody butelkowanej co jest problemem bo woda na Zakynthos jest bardzo słona i niesmaczna . Na dzień dobry w recepcji płaci się 10 eur id osoby za klimatyczne Drinki typu Mohito czy nawet dobra kawa po 5 euro … to kolejny przykład jakości usług Hotel położony przy ruchliwej ulicy jedli ktoś ma balkon od ulicy to dramat . Z plusow Hotel ma bardzo przyjemny personel jedzenie jest monotonne ale smaczne .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wakacje w White Olive Elite

    Robert 05.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    +Hotel czysty, nowy +Blisko do plaży +Bardzo mili i pomocni kelnerzy, w szczególności p.Panos i p.Aleksandros +Panie Animatorki zaangażowane w swoją pracę -posiłki w większości o niskich walorach smakowych, ale przede wszystkim przetwarzanie części dań z jednego posiłku na drugi (np. pancake że śniadania podawany na obiad jako deser, polany innym sosem) -manager hotelu - podczas pobytu zatrułem się jedzeniem z hotelowej restauracji (nie jadłem nigdzie indziej). Sprawa została zgłoszona do managera hotelu, który zaproponował pomoc medyczną, ale całkowicie zaprzeczył, że przyczyną choroby jest jedzenie z restauracji hotelowej, a następnie próbował wmówić mi, że to infekcja wirusową oraz nie zrobił nic, żeby sprawdzić stan podawanych posiłków, co uważam, że jest bardzo poważnym uchybieniem, jeśli chodzi o bezpieczeństwo zdrowotne gości hotelowych -słabo działająca klimatyzacja oraz wentylacja w łazience (ciągły zaduch, nieprzyjemny zapach wydobywający się z odpływu) -lunchboxy przygotowywane na wycieczki fakultatywne - 1 kanapka składająca się z suchego chleba tostowego z plastrem szynki i sera, cienki kawałek rozpadającego się ciasta, jabłko, butelka wody - jak na hotel o tym standardzie, to bardzo niski poziom posiłku -cena nieadekwatna do jakości wycieczki - brudny pokój zabaw dla dzieci

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    ocena hotelu

    Sylwester, Pyskowice 02.12.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel pomimo swoich pięciu gwiazdek zasługuje co najwyżej na 4, pokoje od strony ruchliwej ulicy ciemne i bardzo głośno nie można wyjść na balkon, sprzątanie pokoi na średnim poziomie, brak wody pitnej w pokojach. Obsluga bardzo miła, jedzenie dobre. Praktycznie żadnych animacji

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Bardzo średni

    Sabina, --- 08.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel kameralny, zadbany, pokoje czyste. Obsługa bardzo miła. Blisko do głównej ulicy, przy której jest mnóstwo knajpek i dyskotek. Lecieliśmy z Katowic, w hotelu byliśmy na 7 rano i do 13 koczowaliśmy na leżakach, ponieważ pokoje dla nas nie były gotowe. Pierwszy raz się spotkaliśmy z czymś takim. Niestety jedzenie słabe, najgorsze były obiady. Klimatyzacja ledwo zipie w pokojach. Internet nie działa praktycznie w ogóle, jedynie w częściach wspólnych.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Zakyntos

    Piotr Marek, ŚWIDNIK 01.09.2019

    Wyspa przereklamowana.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel ladny, ale jedzenie tragedia

    Katarzyna, KATOWICE 18.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel sam w sobie jak najbardziej ok, ladny, zadbany, dwa baseny, bardzo dobrze wyciszone pokoje. Niestety bardzo dużym minusem jest jedzenie w hotelu (a nie jesteśmy wymagającymi osobami). Jedzenie jest caly czas zimne. Obiad i kolacja, wiecznie puste bemary, trzeba przyjść od razu po otwarciu, zeby później nie stać z pustym talerzem. Dużo osób przebywających w naszym czasie tez miały takie odczucia, także nie jest to żaden wymysł. Warto wspomnieć, ze sama okolica Laganas tez nie jest zbytnio ciekawa, Mielno lata 90. P Na pewno byśmy nie wrócili w to miejsce drugi raz.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wypoczynek white Oliver Eite Zakynthos

    Małgorzata Anna, Warszawa 08.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek. Jedzenie dobre i świeże, ale nie uzupełniane w czasie posiłku, mało owoców (np. "Przydział" bananów na wszystkich na posiłku to raz było 20 sztuk, zwykle mniej jeżeli wogóle). Bak dress code obslugi i wymaganego od gości na czas kolacji Obsługa bardzo miła i skutecznie dba o czystość Leżaki na basenie nowe i sprawne, w dostatecznej ilosci Droga do morza wzdłuż kanału burzowego z wodą niemal stojącą (komary). W efekcie plaża nie jest piaszczysta, tylko ilasta (blotnista) i brudna z powodu materiału wynoszonego przez wodę z kanału. Piasek względnie czysty pojawia się dopiero kolejne kilkaset metrów dalej w kierunku Kalimaki Telefon alarmowy odebrany po kilku godzinach

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wysoki standard hotelu. Bardzo słaba kuchnia. Bar beznadziejny.

    Barbara, Jelenia Góra 18.10.2021

    Hotel o wysokim, nominalnym standardzie. Wysokiej jakości wykończenie. Zero zieleni na tzw. "ogrodzie" lub basenie. Obsługa ok. grzeczna i usłużna. Kuchnia słaba. Wszystko zimne. Mały wybór. Bar all inclusive - nie odpowiada standardowi pięciu gwiazdek. Raczej słabe trzy gwiazdki. Nie rozumiem wpisów chwalących gastronomię.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem