5.4/6 (921 opinii)
Kategoria lokalna 5
5.0/6
Hotel zasługuje na swoje pięć gwiazdek. Pokoje są dość przestronne, czyste (codziennie sprzątane), klimatyzacja oraz sejf działają bez zarzutu. Jedzenie w hotelowej restauracji jest bardzo urozmaicone, każdy znajdzie coś dla siebie. Niezwykle miły menadżer restauracji codziennie z uśmiechem wita gości. Jedynym minusem może być stałe obłożenie leżaków przy basenach. Mimo, że doba hotelowa kończy się o 11.00, obsługa dba, aby goście wyjeżdżający później mogli zostawić bagaż w bezpiecznym miejscu oraz korzystać ze wszystkich atrakcji. Na pochwałę zasługują też rezydenci, którzy opiekują się turystami podczas wycieczek fakultatywnych, udzielają wyczerpujących odpowiedzi, są obecni na lotnisku. Jesteśmy z mężem bardzo zadowoleni z wyjazdu!
5.0/6
Hotel, obsługa, ludzie itd. REWELACJA. Baliśmy się o jedzenie, ale okazało się różnorodne, smaczne a czasami nawet wykwintne. Jedyny minus to słabo wyposażona siłownia i słaby sygnał WiFi z ogólnego rutera - chcąc mieć dobry internet trzeba było trzeba dokupić dostęp do pokojowego rutera za 20 euro.
5.0/6
Pobyt zaczęliśmy od pięknego poranka w dniu 04.09/ Trafiliśmy do hotelu nowego,dobrze wyposażonego.Bardzo uprzejma obsługa hotelowa i restauracyjno-barowa.Pokoj czysty,codziennie sprzątany.Jedzenie wyśmienite.Dostęp do alkoholi bez ograniczeń.Utrzymywany reżim sanitarny/COVID-19/.W trakcie pobytu odbyliśmy 3 wycieczki tj.na Kefalonię,objazd VIP po Zakynthos i Zante nocą.Warto było.Plaża blisko do ciepłego morza. Ale pobyt skończył się niemile.W dniu wylotu 18.09 szalał cyklon.I pomimo wcześniejszych info od greckiego RCB gdzie wiadomo było że samoloty Ryanair nie lądują na Zakynthos wysłano nas na lotnisko.Na lotnisku spędziliśmy 12 godzin otrzymując tylko kawałek pizzy i wodę. Zero informacji od Rainbow i Ryanair.O wszystko musieliśmy pytać.Po północy juz w sobotę 19.09 trafiliśmy do ciemnego hotelu /brak prądu/ gdzie dostaliśmy zimną kolacje.W pokoju brak ciepłej wody.O 6.30 wyjazd na lotnisko i wylot o 10.18.Personel samolotu przeprosił nas za 20 godzinne opóźnienie.A Rainbow milczy w tym temacie...
5.0/6
Hotel spełniał nasze oczekiwania. W restauracji duży wybór potraw , ryb, owoców morza, Obsługa hotelu na bardzo dobrym poziomie. Bardzo dobra praca i serwis dziewczyn z Polski, szczególnie w recepcji hotelowej (Dominika ! ) Sprzątanie pokoju codziennie i wymieniane ręczniki hotelowe. Szczególne dobrze oceniamy formule allinusive od pierwszej minuty przybycia do hotelu do ostatniej minuty wyjazdu z hotelu . Bardzo polecam ! Hotel na bardzo dobrym poziomie szczególnie dla Par, Rodzin z dziećmi o singli . Dobre położenie w centrum imprezowej miejscowości Laganas oraz przy plaży gdzie żółwie Careta Careta znoszą jaja i zakładają gniazda lęgowe. Dodatkowe atuty to transfer na lotnisko 15-20 minut. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu zorganizowanego przez Rainbow Tours ! Sebastian z Rodzinka