Opinie o White Olive Elite Laganas

5.4/6 (873 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.4/6
873 opinie
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.0
Pokój
5.7
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Spodziewaliśmy się czegoś lepszego

    Hotel nowy, czysty. Pokój bardzo dobrze wykończony. Brak animacji, brak atrakcji dla dzieci, okolica bardzo zaśmiecona, jedzenie i alkohole konkurencyjne dla hoteli 3-gwiazdkowych.

    Adrian, Kamionki - 29.07.2019

    0/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    hotel bardzo fajny

    hotel bardzo ładny jedzenie dobre basen ciepły miłą obsługa pokoje czyste blisko do miasta plaża plastyczna

    Dariusz, Warszawa - 21.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2023

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Przyjemny hotel

    Hotel, tak jak w tytule, przyjemny. Położony w spokojnej części Laganas. Personel niezwykle pomocny i uprzejmy, pokoje sprzątane codziennie, jedzenie wyśmienite i różnorodne. Próżno jednak poszukiwać greckiego klimatu bo brak, prócz menu, greckich akcentów jak chociażby muzyka czy grecki wieczór. Na minus również monotonna melodia lecąca cały dzień ze wszystkich głośników oraz niedomyte szkło w restauracji.

    Martyna, --- - 05.09.2022

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Poprawnie ale bez fajerwerków

    Hotel nowy i to jest jego główna zaleta. Położenie z dala od gwarnego centrum Laganas. W pokojach brak serwisu kawowego ale to wynika z nałożonych przez Grecki Rząd obostrzeń. Kosmetyki podobnie jak woda są nie uzupełniane co w 5 gwiazdkowym hotelu jest nie do przyjęcia. Sprzątanie pokoi bardzo pobieżne. O umyciu czy też wymianie szklanki można zapomnieć. Co zmieniają to komplet ręczników. Opcja all w obecnym wydaniu w zasadzie bezsensowna ponieważ ciężko o dokładkę w jedzeniu, które w większości wydawane jest w plastikowych opakowaniach ( desery i owoce). Pozostałe dania nakładane s ą przez obsługę co związane jest z koniecznością odsiedzenia sporej ilości czasu w restauracji.. To samo tyczy się napojów, które wydawane są tylko w jednym barze na terenie hotelu. Swoje trzeba odczekać. Zrozumiałe są pewne obostrzenia związane z pandemią, jednakże odnosi się wrażenie, że menadżerowie hotelu robią wszystko by odbić sobie straty. Obsługa hotelu oprócz pań sprzątających w zasadzie bez zarzutu. Starają się by sprostać z realizacją nałożonym na nich nadmiernych obowiązków., np w pool barze, gdzie od 10 do 23 dzień dzień te same osoby starały się bezskutecznie sprostać ilości zamówień. Obiektywnie oceniając należny stwierdzić, że hotel ten nie zasługuje na 5 gwiazdek. Bywaliśmy z żoną już w kilkunastu hotelach i ten jakoś nas nie zachwycił. Na pewno już tam nie wrócimy

    Adam - 09.09.2020

    5/7 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem