5.4/6 (882 opinie)
Kategoria lokalna 5
6.0/6
Hotel blisko morza, czysty i nowoczesny. Pokoje codziennie sprzątane. Blisko sklepy i restauracje. Brak animacji, jedynie około południa szybki stretching. Obiady i kolacje urozmaicone, śniadania monotonne, ale każdy znajdzie coś dla siebie - możliwość zjedzenia na słodko lub na słono. Jedyny minus to głośnik zawieszony nad naszym balkonem i grająca z niego głośno muzyka od 10 do 23. Ogólnie hotel fajnie wyciszony nie słychać odgłosów z innych pokoi. Dobre drinki. Zdecydowanie polecam.
6.0/6
W hotelu większość Polaków, przemiła ale to na prawdę przemiła obsługa od restauracji po bar. Blisko do morza. Blisko do żółwi i tych małych które się wylęgają i tych dużych pływających w morzu. Animacje średnie, ale zależy od covidowych czasów. Jedzenie może nie premium ale bardzo dobre i w miarę urozmaicone (byliśmy 14 dni i dało się wyżyć ;) Restauracja ala carte nie działała) Rainbow oferuje sporo dodatkowych wycieczek z których na większości byliśmy. Polecam szczególnie wieczór grecki, Zakhyntos nocą (ale tu nie dajcie się namówić na najdroższą w promieniu 500km restaurację "u Zbycha" gdzie mimo olbrzymiego rachunku kelnerzy wymuszają przy płatności bardzo duże napiwki), polecam rejs pirata (całodniowy dookoła wyspy, zatoka wraku, pływanie w jaskiniach, super!) z pozostałych to całodniowa Kefalonia - w miarę OK, całodniowa Itaka - niby nowość i hit, a jednak wielki kit! i największe rozczarowanie bo kosztuje chyba najwięcej a składa się z wielu godzin transferu na statku (3+3) i 2 wejść do mało atrakcyjnych jaskini a na koniec kąpieli nie na super plaży (na które kręcono jakieś filmy) tylko na "miejskiej" plaży w syfiastych wodorostach (ale za to plusem jest dobre i tanie jedzenie w restauracji).Ogólnie wyspa super, hotel bardzo dobry, wakacje bardzo udane.
6.0/6
Byłam w hotelu w drugiej połowie sierpnia. Cały pobyt przebiegł beztrosko. Pokój czysty i nowoczesny, jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone. Darmowe wifi działało bez zarzutów na terenie całego hotelu. Obsługa hotelu zawsze witała nas z uśmiechem pytając jak się spało i czy zaserwować to samo. Cenię sobie indywidulane podejście do klienta. Nawet check in i check out w tych czasach przebiegł sprawnie i szybko. W dniu wyjazdu przed nami kolejkę blokowała polska para, która odmawiała zapłaty za zniszczoną pościel. Przecież wszędzie jak coś zniszczymy to trzeba za to zapłacić. Pozdrawiam zespół hotelu i życzę mniej problemowych gości.
6.0/6
W hotelu spędziliśmy rodzinne wakacje (ja, mąż i dwuletnia córeczka). Hotel jest pełen Polaków, jedna z Recepcjonistek jest Polką - na plus, bo można się szczegółowo wszystkiego dowiedzieć, jedna Pani z obsługi restauracyjnej również jest Polką, animatorka także. Rezydentka mieszkała w naszym hotelu, więc kontakt super. Początkowo trafiliśmy na pokój, w którym drzwi przesuwne były popsute, bo mieliśmy pokój rodzinny, w szybkim czasie został nam bez problemu wymieniony na inny. Pokoje czyste, sprzątane codziennie. ręczniki wymieniane w miarę potrzeby codziennie. Obsługa hotelowa bardzo miła, wszyscy uśmiechnięci, serdeczni i pomocni. Nawet Pani sprzątająca potrafiła dogadać się w języku angielskim - bardzo miło. Dostępne były dwa baseny, woda czysta i ciepła. W restauracji jedzenie pyszne, urozmaicone - każdy może naleźć coś dla siebie. Niektóre potrawy były bardzo wyszukane, ale osoby, które poszukiwały tradycyjnego jedzenia również mogły znaleźć coś dla siebie, wybór był ogromny.