Opinie klientów o White Olive Premium Cameo

5.1 /6
603 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.8
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Monika, Lublin 04.07.2022

Spokojne, rodzinne wakacje

Hotel kameralny,mały. Pięknie położony , na samym morzem z widokiem na dwie wyspy: Ślubów i Żółwia. Woda w morzu cieplutka ,plaża piaszczysta , choć wąska,Okolica spokojna , cicha. W pobliżu tawerny, bary, sklepiki.Pokoje z widokiem na morze tragiczne, położone w części starej, nieremontowane. Brak informacji o tym na stronie Rainbow. Mimo wykupienia droższego pokoju rodzinnego z widokiem zamieniliśmy z pomocą rezydenta na pokój wyremontowany z widokiem na basen. Pokój czysty, codziennie sprzątany. Obsługa bardzo miła. Jedzenie smaczne, drinki-all -słabe Panie rezydentki i Pan rezydent, któremu jesteśmy bardzo wdzięczni pomocni, mili. Wycieczka Zante Vip bardzo fajna, polecamy. Pobyt bardzo spokojny. odpoczeliśmy. Jedyne minus brak animacji wieczornych, Te animacje , które miały sie odbyć-animatorka mam wrażenie że uczy się-niewidoczna. Pobyt oceniam dobrze . Miejsce Agios Sostis super . Polecamy dla ludzi chcących ciszy i spokoju.

3.5/6

Kinga z rodziną 14.07.2019

Dyskryminacja dzieci

W hotelu tym spędzaliśmy wakacje z rocznym synkiem. Zostaliśmy zakwaterowani w starej/nie odnowionej części hotelu właśnie ze względu na dziecko! Co najgorsza na 1 piętrze - bez windy. Wózek trzeba było znosić za każdym razem po schodach. Łóżeczko było - to na plus hotelu. Niestety bardzo mało krzesełek do karmienia dla dzieci w restauracji. Podczas tygodniowego pobytu kilka razy musieliśmy czekać aż się jakiś zwolni żeby spokojnie nakarmić dziecko. W pokoju bardzo mało mebli (szafa z sejfem+malutki stolik+ 2 otwarte szafeczki przy łóżku). Nie dało się nić położyć bezpiecznie na tych meblach przy czworakującym / chodzącym dziecku. W restauracji słaba klimatyzacja. Czasami ciężko było zjeść kolację przez te upały. Jedzenie ok. Dość dużo tłustych mięs w ciężkich sosach. Ogólnie bardzo dużo potraw mięsnych w sosach. Na balkonie klimatyzator nie zabezpieczony (jak na zdjęciu) .Trzeba było pilnować dziecka cały czas żeby sobie nie zrobiło krzywdy. Bardzo dużo Polaków w tym hotelu :) wieczorami muzyka DISCO :) Baseny czynne tylko w godzinach 10-18. Położenie hotelu rewelacyjne. Plaża wąska, ale za to mało zatłoczona i bardzo blisko hotelu. Łagodne zejście do wody- idealne dla dzieci. Woda w morzu i basenie bardzo ciepła (lipiec 2019). Ogólnie organizacja prze biuro ok. W Polsce rodziny z małymi dziećmi mają prawo do obsługi poza kolejnością podczas kontroli w strefach kontroli bezpieczeństwa - co było respektowane (lotnisko Rzeszów-Jasionka), natomiast na Zakynthos NIE! Duże uznanie dla rezydentki z konkurencyjnej firmy GRECOS która poprosiła o takie udogodnienie i weszliśmy szybciej. Rezydentka z RAINBOW tylko poinformowała nas, że rodziny z małymi dziećmi są traktowane normalnie. Wycieczki lokalne RAINBOW- nie skorzystaliśmy ze względu na słabe programy. Są firmy, które organizują ciekawsze programowo wycieczki - bardzo polecam bo naprawdę jest co zwiedzać, chociaż wyspa mała. Szczególnie polecam udać się na KEFALONIĘ i ZAKYNTHOS północ - ZATOKA WRAKU.

3.5/6

Lukasz, Poznań 04.10.2019

Brak reakcjini wsparcia rezydentow

Zaplacilam za pokoj z drzwiami miedzy pokojami mi psrzedazy oferty zapewniano mnie ze tak bedzie. Po przyjezdzie okazalo sie inaczej zaproponowano mi pokoj w zamian bez okna z wodokim na basen chociaz w umowie mialam widok na morze. Wielokrotnie wysylalam skargi na rezydenta ktory nigdy nie zaregowal pomimonwysylania oficjalnych zgloszen przez biuro w Poznaniu do dzialu produktu. Zero opieki nad klinetem po wylocie , firma nastawiona na sprzedaz. Bede zawsze odradzala wakacje z rainbow. Szczegolnie za brak reakcji wsparcia i oszustwo oferty. Juz zaczelam kampanie na social media przeciw firmie.

3.5/6

Przemek 05.10.2022

Uwaga hałas!

Jeśli chcesz wypocząć - zapomnij!!! Greko-disco 16 godzin na dobę, zaczyna się dość spokojnie od 07:00 do 22:59:50 non stop. O ile z rana jeszcze zaczyna się łagodnie, o tyle z wieczora zwiększa na sile. W drugiej części pobytu disco-greco urozmaicono arabskim wyciem. A wszystko to grane przez trzy głośniki wokół basenu. Jest szansa na spokój jeśli wykupisz pokój z widokiem na może. Ale żeby mieć pewność, to niezbędny jest zestaw: dobre słuchawki (ale takie pełne, a nie czopki do uszu) plus np. muzyka relaksacyjna z własnego telefonu. W recepcji nic w tej kwestii nie da się załatwić, a i rezydenci nic nie ruszyli palcem w tej kwestii. UWAGA - dało się dogadać z managerem zarządzającym stołówką, by po 21:30 trochę ściszyć muzykę. Ale jak go nie było to lipa. Pokój mieliśmy OK z sprawnym serwisem sprzątającym. Przy hotelu są dwa baseny, ale woda w nich jest o parametrach termicznych morza w Kołobrzegu, dlatego to opcja dla desperatów. Jedzenia dużo i nawet z niezłym wyborem. Ale jak chcesz zjeść dobrze, a przede wszystkim ciepłe, to czeka cię wyprawa do Tawerny. Lokalizacja hotelu fajna i blisko morza, dosłownie przez ulicę na plażę - ALE na plażę w tej części zatoki morze wyrzuca mnóstwo obumarłych traw. Tworzą one szeroki pas syfu i to zarówno na plaży jak i w samej wodzie (zupa). Ale już kilkaset metrów dalej można się cieszyć czystą wodą. Wycieczki z Rainbow to porażka - masówkowa chała. Lepiej i taniej można to samemu zorganizować. Rezydenci chyba byli już bardzo zmęczeni sezonem, bo mieli wywalone wrotki na wszystko. Ogólnie nie było źle, ale drugi raz bym się tam nie wybrał.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem