Opinie klientów o White Olive Premium Cameo

5.1 /6
603 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.8
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

DAWID 08.09.2019

W tej cenie znajdziesz coś dużo lepszego

Wylot rozpoczął się z godzinnym opóźnieniem (EnterAir). Po przyjeździe do hotelu ok 21:00, załapaliśmy się dosłownie na resztki kolacji. Po kolacji zostaliśmy zaprowadzeni do pokoju przez lokaja w postaci osoby, która tak naprawdę jest pracownikiem gospodarczym w hotelu. I tu zaczęła się walka o przetrwanie. Pokój CIEMNY, PONURY, praktycznie bez okien. Wyjście na balkon z widokiem na morze w ciemnej wnęce. Na balkonie znajdowały się 3 agregaty od klimatyzacji co uniemożliwiało korzystanie z niego. Agregaty głośno pracują przez co nie można spać. Widok na morze poprzedzał widok na 3 sąsiadujące balkony i dach. Pokój rodzinny bez żadnych drzwi, łoże małżeńskie w postaci dwóch jednoosobowych łóżek, które się wręcz rozjeżdżały, sprawiając ogromny dyskomfort. Okienko jak w piwnicy z zasłonką na pręcie, która spadała. W pokoju "dziennym" bez okien znajdowało się identyczne łóżko razem z umywalką oraz z pękniętym i brudnym lustrem. Brak jakiejkolwiek wody pitnej w pokoju. Ogólnie w pomieszczeniach słabe oświetlenie. Łazienka to sedes połączony z natryskiem bez żadnych kotar/szyb/zasłon co sprawiało, że podczas prysznica woda zalewa całą łazienkę wraz z korytarzem. Woda wypływa przez szklane drzwi, których nie można domknąć. Poinformowaliśmy recepcję o chęci zmiany pokoju gdyż prezentowany pokój ABSOLUTNIE nie odzwierciedla pokoju z oferty RAINBOW. Miłe Panie na recepcji chcące pomóc mogły ostatecznie skierować nas do rezydenta następnego dnia, gdyż mieliśmy umówione z nim spotkanie w hotelu. Chcąc nie chcąc byliśmy zmuszeni spędzić noc w pokoju, który sprawił, że nasz urlop rozpoczął się walką o przetrwanie. Po spotkaniu z rezydentem ustalono, że pokój zostanie zmieniony dnia następnego, ale o godzinie 11:00 musimy zgłosić się do recepcji co sprawiło, że musieliśmy zrezygnować z wycieczki zorganizowanej przez Rainbow. Przez to straciliśmy tak naprawdę 2 dni pobytu. Na czekanie, zmianę, oraz przenoszenie. Dodam, że nie jesteśmy jedyną parą chcącą zmienić pokój w tym dniu. Ogólnie hotel ratuje miejsce. Blisko do czystego odcinka plaży i morza. Posiłki w restauracji ogólnie w miarę dobre, chociaż ewidentnie widać braki w obsłudze. Oferta All-Inclusive to totalna kpina. Jedna restauracja - jeden bar. Pani, która myje podłogę oraz sprząta po gościach musi jeszcze spełniać funkcję barmana. Sprawia to, że trzeba na wszytko czekać lub się nie doczekać. W barze przy drugim basenie wyłączone nalewaki, brak obsługi. BRAK przekąsek, w tym nawet owoców! pomiędzy obiadem a kolacją, czyli od godz 14:30 do 19:30. Dużym minusem było również to, że jeżeli opuszczałeś hotel przed śniadaniem czyli godziną 7:30 to nie dostałeś posiłku, a NAWET KAWY tylko LUNCHBOX w postaci suchej kanapki z chleba tostowego, jabłka i butelki wody, gdzie na karcie informacyjnej jest wyraźnie napisane, że dla gości wylatujących wcześnie rano będzie przygotowanego wczesne śniadanie 40 min przed transferem na lotnisko. Ogólnie poziom lekceważenia gości przez Rainbow sięga Zenitu. Hotel zasługuje na maksymalnie 3 gwiazdki, opcja All Inclusive nieopłacalna. Hotel zamieszkuje bardzo dużo Polaków poczujesz się jak nad Bałtykiem. Brak jakichkolwiek animacji, pokazów, urozmaicenia gościom pobytu. Cena nie adekwatna do oferowanego poziomu.

2.5/6

Anna Nagadowska 12.08.2018

Nie polecam Rainbow

Witam wszystkich! mialam przyjemnosc odwiedzenia tego hotelu i przepraszam bardzo ale moj pokoj nie wygladal nic a nic jak na zalaczonych w folderze zdjeciach!!! malutenki pokoj (nie dalo sie nawet nigdzie rozlozyc walizki) w ogole nie taki ladny kolorowy jak na zdjeciach - maly i ciasny. Brak zaslony prysznicowej w lazience - skutkowalo to natychmiastowym zalaniem calej lazienki nawet przy najwiekszej starannosci. Odbylam 3 wycieczki z Rainbow. Wycieczka nad zatoke wraku odbywa sie ogromnym 3 pokladowym statkiem pirackim - jest baaardzo duzo ludzi i ciezko nawet wejsc/wyjsc z/do wody -zaloga statku ciagle nas poganiala ze mamy szybciej isc i szybciej wysiadac - gdzie bylo bardzo slisko wiec pospiech raczej niewskazany. Hotel od razu kolo plazy - super polozony. Sniadania beznadziejne - maly wybor i codziennie to samo. Bardzo dobre obiady i kolacje. Generalnie bawilysmy sie dobrze bo nie jestesmy zbyt wymagajace ale napewno placilam za inny standard niz ten ktory otrzymalam na miejscu. 7000zl za 2 os na 8 dni to uwazam dosc duzo jak na oferowany przez Rainbow standard. P.S brawa dla animatorow Marty i Lukasza i ich masy pozytywnej energii!!!

2.5/6

Mężczyzna, Warszawa 31.07.2019

ocena pobytu

minusy:Największy minus to pokój, który zypełnie nie odpowania 4* raczej 2* maksymalnie, w pokoju pleść, stojąca woda w łazience i toalecie. Zapach pleśni po wejściu do pokoju. plusy:Bliskość do morza, wielkość pokoju.

2.5/6

Kuba 06.07.2022

Wyspa Zakynthos super, hotel słaby

W minionym tygodniu wróciliśmy z tygodniowego pobytu w tym hotelu. Wyspa Zakynthos super, natomiast hotel bardzo słaby. Według Rainbow ma 4 gwiazdki, ale jego standard zdecydowanie odbiega od 4 gwiazdek. Jak weszliśmy do pokoju, brzydko z niego pachniało (taką brudną ścierką) musieliśmy sobie powycierać półki w szafkach, bo był na nich kurz. Gdy poprosiliśmy o żelazko w recepcji, okazało się, że trzeba zostawić gotówkę jako depozyt i żelazko ma się dostępne na zaledwie 20 minut. Natomiast w całym hotelu nie ma ani jednej deski do prasowania, więc trzeba samemu sobie prasować na łóżku lub stoliku, co jest mało komfortowe. Jedzenie w hotelu bardzo przeciętne. Mało przysmaków z kuchni greckiej, a dużo słabej jakości dań, które można zjeść wszędzie jak np. makaron, kurczak czy wieprzowina. Dań, które nam smakowały przez tydzień naliczyliśmy na palcach jednej ręki. Zdecydowanie lepiej wybrać się do lokalnych tawern, gdzie jedzenie jest o niebo lepsze. Również drinki hotelowe bardzo słabej jakości. Ok 80 % proc. gości w hotelu to Polacy, więc jeśli chcecie odpocząć od Polski na urlopie, to na pewno nie w tym hotelu. Poza tym większość Polaków pali tam mnóstwo papierosów, najczęściej na balkonach, przez co nie można otworzyć okna we własnym pokoju. Oczywiście od rana trwa bitwa na leżaki, więc jeśli chcecie sobie zająć miejsce, musicie wstać o 6 rano i pójść zająć sobie leżak. Co gorsze, większość ludzi zajmuje sobie leżaki, a później znika na cały dzień. Z leżaka może pokorzysta przez godzinę lub trochę więcej, ale nie odstąpi go innym gościom nawet na chwilę. Co do plusów, na pewno jest nim lokalizacja hotelu, wystarczy przejść przez uliczkę i jest się na plaży. Słabej jakości internet i połączenie wi-fi, które nie działa w pokojach, a jedynie w lobby hotelowym i trochę przy basenie. Na plus zaliczymy również obsługę, która jest bardzo miła i w naszym przypadku parę rezydentów. Reszta rozczarowująca. Nie polecamy!
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem