Opinie o White Olive Premium Laganas

Kategoria lokalna: 4

5.2/6
(1179 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecam tego hotelu

    Bartosz 21.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Wybór na stołówce kiepski, bardzo mało mięs, posiłki często się powtarzały, były słabo doprawione, bez smaku. Po 3 dniach nie było już czego „nowego” wybierać. Raz na cały tydzień pojawiły się owoce morza - krewetki w sosie kremowym. Krewetki były źle obrane, wiele z nich miały dalej skorupke i nie znaleźliśmy na swoich talerzach krewetki, która była wyczyszczona - podali krewetki z pełnym jelitem :) Przekąski w barze wydawane z łaską, nie można poczęstować się samemu, trzeba czekać, aż barman wyda, a ten codziennie miał problem z brakami przekąsek, bo buforu jedzenia w zasadzie nie było, zostawały same owoce i trzeba było czekać kilkadziesiąt minut, aż ktoś przyniesie jakąś blachę z pizzą, kanapki, itp. Na lotnisku problem z odprawą - brak uczestników wyjazdu na liście pasażerów, „pełny samolot”, nie wiedzieli co z nami zrobić. Okazało się, że wpisane są nazwiska pasażerów widmo. Odprawiono nas ostatnich. Błąd pomiędzy biurem podróży i przewoźnikiem.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje rodzinne

    Mateusz 11.07.2022

    Hotel ładny i czysty. Kierownik hotelu niemiły i bardzo służbowy. Na plaży mało leżaków, drinki w barze bez alkoholu (problem z zamówieniem podwójnych drinków). Strefa sportowa pomimo tego, że znajduje się poza obszarem hotelu ima oświetlenie to jest zamykana po 22. Baseny zamykane o 19. Przekaski przy basenie beznadziejne. Wieczorem brak atrakcji w hotelu. Pomieszane pokoje w grupie. Recepcja pracuje bardzo opornie, Pani z Polski nie potrafiła ogarnąć zameldowania, przez co trwało ponad 1.5 godziny. Nie polecam, hotel przereklamowany.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Przereklamowany

    K & P 11.07.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Hotel jest nowy, ładny, ale zdecydowanie przereklamowany. Poza bardzo miłą obsługą i świetnym położeniem ma wiele wad. Jedzenie nijakie, ciągle to samo, bez większego smaku. Wczorajsze parówki na obiad i tym podobne. Widzieliśmy większy szał i wybór w hotelach o niższym standardzie. Co do picia podobnie. Drinki ograniczają się do czterech. Do tego nijakie piwo, kawa i herbata w podgrzewaczach. Do tego czasem herbata jest słona. Brakuje wody i czerpią z morza? Jeśli chcemy caffe latte to trzeba zapłacić. All inclusive? Nie sądzę. Kubki do napojów są plastikowe jednak obsługa myje je i używa ponownie. Kolacja Grecka nie istnieje mimo, że była wspomniana w opisie. Internet w tym hotelu to jakiś śmiech na sali. Wolny i przerywa. Żeby nie można było chociaż poczty sprawdzić? Do tego wszędzie groźby o dodatkowych opłatach. Dodatkowa opłata za zatkaną toaletę, dodatkowa opłata za podwójny alkohol w drinkach, dodatkowa opłata za normalną kawę. Eee? I po co to wszystko? Oszczędzają na czym się da mimo dużego potencjału. A mogło by być super. To były nasze pierwsze i ostatnie wakacje z Rainbow. Dodam, że rezydentka miała nas w nosie od początku do końca. Gdyby nie znajomość języka angielskiego to pewnie nic byśmy nie zobaczyli.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Przereklamowany hotel

    Roman, --- 21.05.2017 | Termin pobytu: maj 2017

    Niewątpliwie zapłaciłem za usługę stosownie do standardu hotelu. Według mojej oceny opis tego hotelu w folderze nie odpowiada rzeczywistości

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Majówka w Grecji

    Damian, Słupsk 12.05.2019

    Zdecydowanie odradzam pobyt przed majówką. Sezon na Zakynthos zaczyna się dopiero po 1 maja. Gdy przylecieliśmy 25.04 to hotel nie był jeszcze przygotowany do przyjęcia gości np. zimna woda w kranie, niedziałająca winda, problemy z ogrzewaniem w pokojach. Inni goście, którzy mieli być w innym hotelu musieli nocować w naszym hotelu ze względu na to, że ich był jeszcze nieczynny. Wszystkie bary, restauracje w mieście Laganas jeszcze zamknięte, plaża brudna i pełna śmieci. Grecy dopiero szykują się do sezonu. All Inclusive w pierwsze dni bez przekąsek, później znikome ilości jednego rodzaju dziennie. Potwierdzam komentarze innych pod względem jedzenia- nie było złe ale prawie zawsze było zimne! Pogoda na początek sezonu w kratkę.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Opinia dla hotelu

    Aneta, Puszczykowo 07.09.2022

    Hotel jako budynek Ok chociaż pokój za dopłatą miał wiele do życzenia … czysto i to uczciwie trzeba przyznać … Obiekt nie zasługuje na 4+ gwiazdki … Jedzenie tragedia … dobrze , ze w pobliżu było dużo greckich rodzinnych tawern i tam chodziliśmy na kolacje 🙃 oczywiście nie wspomnę , ze to są dodatkowe koszty i to nie małe… alkohole tragedia … No i bar przy basenie i jego zawartość , to nie wiem czy śmiać się czy płakać … z czymś tak beznadziejnym spotkałam się pierwszy raz w życiu . Nie polecam tego hotelu za te pieniądze !!!!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Jaki tytuł ? Pytanie zagadka dla mnie :-)

    Janusz, Łódź 25.09.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Hotel nie wiedzieć dlaczego chwali się czterema gwiazdkami i w tytule ma jeszcze Premium. W takiej np.Austrii zasłużyłby zaledwie na dwie, w Hiszpanii może na trzy, a w Egipcie to na pewno na 5+* :-))) Z przykrością stwierdzam, że poza odświeżonym hotelem i troską o czystość basenu, nie ma nic co zasługiwałoby na docenienie (kiepskie jedzenie, napoje chemiczne w barze, leniwa i niekiedy nieprzyjazna obsługa. O jakiejkolwiek aktywności rozrywkowej w hotelu nie słyszałem (drobne koncerty, pokazy taneczne itp.) Jeśli nie nastąpią zmiany i podstawowy atut zniknie (odnowienie hotelu) to nie wróżę sukcesu na przyszłość. Obiekt jest adresowany do bardzo mało wymagającego klienta (wiem co piszę - doświadczenie w podróżowaniu). Piszę to bez satysfakcji, tylko z troską ponieważ wiem że jest to sztandarowy hotel Rainbow Tours. Nie do końca jestem zadowolony z pobytu, to jednak dobrze życzę temu obiektowi i jego właścicielom. Myślę, jestem pewien, że przydałoby się więcej energii i pomysłów włożyć w ten obiekt i jego zarządzanie. Sam najlepszy nawet marketing na dłuższą metę nie wystarczy.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Laganas hotel White Oliive

    Michał Józef, Starogard Gdański 13.05.2019

    Hotel ogólnie ładny ale pokoje na parterze w starej części to norki dla krecików które nie lubią światła.Największym mankamentem tego hotelu to brak pomieszczenia w którym można wypić kawę lub drinka wieczorem gdy na zewnątrz jest zimno.A greckiej muzyki jak na lekarstwo tylko przed stołówka.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Bardzo mieszane uczucia ze wskazaniem na NIE

    Dawid, Myślibórz 06.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel niby zadbany ale sprawiał wrażenie jednej wielkiej pozoracji , niby hotel zadbany a sprzątane pokoje średnio ( kurzu na szafkach nikt nie zacierał przez półtora tygodnia , nie sprzątany również taras , nie myta kabina prysznicowa ) , Manager - z jednej strony bardzo skuteczny , wystarczyło powiedzieć że coś jest niesprawne i było naprawiane natychmiast i sprawdzone osobiście przez managera trzy razy , młody uśmiechnięty człowiek , z drugiej strony przeszkadzała Jemu nawet bardzo cicha muzyka , stworzył w hotelu atmosferę stypy w kościele po śmierci organisty , kuchnia - tu żadne określenie nie odda tego co chcę przekazać bo jedzenie było gorsze jak pasza dla świń, tego nawet zabiedzony kot na ulicy nie ruszył jak dałem jemu w miseczce , dno - dna to za delikatne określenie ,przy all inclusive za niespełna 15 tyś zł stosowałem się na mieście , jakaś żenada , przez tydzień raz trafiły się krewetki w makaronie i Sawulaki , nawet czasem nie było z czego zrobić Greckiej Sałatki za to Oni zrobili sałatkę z boczku z dnia wcześniejszego ze śniadania na kolację dnia następnego , pizza i snack bar nie istnieje ! pizza to nawalone resztki ze śniadania na chleb tostowy i zapieczone w piekarniku !!! a teraz coś bardzo pozytywnego Animatorki z Polski - specjalne podziękowania dla Ani i Julity , dziewczyny gdybym miał wrócić do tego hotelu to tylko dla Was , mimo że manager podcinał Wam skrzydła , jesteście niesamowite , zawsze znalazłyście sposób żeby ożywić atmosferę w tym grobowcu ☺️👏👏👏 podsumowując, sam hotel nie jest zły , obsługa bardzo miła , bardzo skuteczny ale nie lubiący muzyki manager , jedzenie nie do zaakceptowania pod każdym względem , tragedia to mało powiedziane , świetne Polskie animatorki , czy wrociłbym do tego hotelu ? TAK ale bez wyżywienia, i co najmniej za cenę o 3/4 niższą bo ten hotel zasługuje moim zdaniem na max 2,5 gwiazdki a nie na 4 i sytuacji nie poprawiło nawet zgłoszenie na jednej z wycieczek Rezydentowi Reinbow mimo że mieliśmy obiecane że sytuacja zmieni się max w 2 dni bo to Ich hotel

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Nasz pobyt na Zakynthos

    Alicja, Warszawa 21.05.2019

    W hotelu White Olive Premium Laganas byliśmy okresie 3-10 maja 2019.Nie był to pierwszy nasz zagraniczny wyjazd, więc hotel na południu Europy, pozbawiony całkowicie zieleni, miejsca ogólnodostępnego do odpoczynku czy spędzenia czasu w czasie niepogody, był dla nas zaskoczeniem. Kilka stolików na zewnątrz restauracji czy miejsca na górnym tarasie częściowo zacienionym, a więc nie do użytku w czasie deszczu, gdzie wszelkie napoje trzeba wnosić samemu po stromych schodach, nie spełniały tego zadania. Współczuliśmy rodzinom z dziećmi, bo dla nich w tym hotelu nie było nic. Odrębną sprawą jest restauracja, w której trzeba było polować na wolny stolik, ponieważ jej wielkość nie jest odpowiednia dla takiej ilości gości. Między stolikami trzeba się przeciskać, do lady z posiłkami czekać w kolejce, a w efekcie posiłki były już zimne. W pokoju brakowało nam podstawowych informacji o hotelu, obsłudze sejfu czy dostępnych programach telewizyjnych( podczas niezbyt sprzyjającej pogody takie potrzeby też mieliśmy) . Kolejną sprawą, która była dla nas zaskoczeniem to fakt, że pomimo wykupienia na jednym numerze rezerwacji pobytu dla 4 osób, zostaliśmy zakwaterowani w pokojach, które znajdowały się w różnych budynkach hotelowych. Na prośbę o zmianę na dwa pokoje w pobliżu, usłyszeliśmy odpowiedź, że nie ma takiej możliwości, chociaż hotel nie był pełny. Najjaśniejszym punktem pobytu byli rezydenci, którzy byli zawsze o umówionej porze i udzielali wszystkich potrzebnych informacji.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem