Opinie klientów o White Olive Premium Laganas

5.2 /6
940 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.2
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Janusz, Łódź 25.09.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Jaki tytuł ? Pytanie zagadka dla mnie :-)

Hotel nie wiedzieć dlaczego chwali się czterema gwiazdkami i w tytule ma jeszcze Premium. W takiej np.Austrii zasłużyłby zaledwie na dwie, w Hiszpanii może na trzy, a w Egipcie to na pewno na 5+* :-))) Z przykrością stwierdzam, że poza odświeżonym hotelem i troską o czystość basenu, nie ma nic co zasługiwałoby na docenienie (kiepskie jedzenie, napoje chemiczne w barze, leniwa i niekiedy nieprzyjazna obsługa. O jakiejkolwiek aktywności rozrywkowej w hotelu nie słyszałem (drobne koncerty, pokazy taneczne itp.) Jeśli nie nastąpią zmiany i podstawowy atut zniknie (odnowienie hotelu) to nie wróżę sukcesu na przyszłość. Obiekt jest adresowany do bardzo mało wymagającego klienta (wiem co piszę - doświadczenie w podróżowaniu). Piszę to bez satysfakcji, tylko z troską ponieważ wiem że jest to sztandarowy hotel Rainbow Tours. Nie do końca jestem zadowolony z pobytu, to jednak dobrze życzę temu obiektowi i jego właścicielom. Myślę, jestem pewien, że przydałoby się więcej energii i pomysłów włożyć w ten obiekt i jego zarządzanie. Sam najlepszy nawet marketing na dłuższą metę nie wystarczy.

2.5/6

Michał Józef, Starogard Gdański 13.05.2019

Laganas hotel White Oliive

Hotel ogólnie ładny ale pokoje na parterze w starej części to norki dla krecików które nie lubią światła.Największym mankamentem tego hotelu to brak pomieszczenia w którym można wypić kawę lub drinka wieczorem gdy na zewnątrz jest zimno.A greckiej muzyki jak na lekarstwo tylko przed stołówka.

2.5/6

Dawid, Myślibórz 06.07.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Bardzo mieszane uczucia ze wskazaniem na NIE

Hotel niby zadbany ale sprawiał wrażenie jednej wielkiej pozoracji , niby hotel zadbany a sprzątane pokoje średnio ( kurzu na szafkach nikt nie zacierał przez półtora tygodnia , nie sprzątany również taras , nie myta kabina prysznicowa ) , Manager - z jednej strony bardzo skuteczny , wystarczyło powiedzieć że coś jest niesprawne i było naprawiane natychmiast i sprawdzone osobiście przez managera trzy razy , młody uśmiechnięty człowiek , z drugiej strony przeszkadzała Jemu nawet bardzo cicha muzyka , stworzył w hotelu atmosferę stypy w kościele po śmierci organisty , kuchnia - tu żadne określenie nie odda tego co chcę przekazać bo jedzenie było gorsze jak pasza dla świń, tego nawet zabiedzony kot na ulicy nie ruszył jak dałem jemu w miseczce , dno - dna to za delikatne określenie ,przy all inclusive za niespełna 15 tyś zł stosowałem się na mieście , jakaś żenada , przez tydzień raz trafiły się krewetki w makaronie i Sawulaki , nawet czasem nie było z czego zrobić Greckiej Sałatki za to Oni zrobili sałatkę z boczku z dnia wcześniejszego ze śniadania na kolację dnia następnego , pizza i snack bar nie istnieje ! pizza to nawalone resztki ze śniadania na chleb tostowy i zapieczone w piekarniku !!! a teraz coś bardzo pozytywnego Animatorki z Polski - specjalne podziękowania dla Ani i Julity , dziewczyny gdybym miał wrócić do tego hotelu to tylko dla Was , mimo że manager podcinał Wam skrzydła , jesteście niesamowite , zawsze znalazłyście sposób żeby ożywić atmosferę w tym grobowcu ☺️👏👏👏 podsumowując, sam hotel nie jest zły , obsługa bardzo miła , bardzo skuteczny ale nie lubiący muzyki manager , jedzenie nie do zaakceptowania pod każdym względem , tragedia to mało powiedziane , świetne Polskie animatorki , czy wrociłbym do tego hotelu ? TAK ale bez wyżywienia, i co najmniej za cenę o 3/4 niższą bo ten hotel zasługuje moim zdaniem na max 2,5 gwiazdki a nie na 4 i sytuacji nie poprawiło nawet zgłoszenie na jednej z wycieczek Rezydentowi Reinbow mimo że mieliśmy obiecane że sytuacja zmieni się max w 2 dni bo to Ich hotel

2.5/6

Alicja, Warszawa 21.05.2019

Nasz pobyt na Zakynthos

W hotelu White Olive Premium Laganas byliśmy okresie 3-10 maja 2019.Nie był to pierwszy nasz zagraniczny wyjazd, więc hotel na południu Europy, pozbawiony całkowicie zieleni, miejsca ogólnodostępnego do odpoczynku czy spędzenia czasu w czasie niepogody, był dla nas zaskoczeniem. Kilka stolików na zewnątrz restauracji czy miejsca na górnym tarasie częściowo zacienionym, a więc nie do użytku w czasie deszczu, gdzie wszelkie napoje trzeba wnosić samemu po stromych schodach, nie spełniały tego zadania. Współczuliśmy rodzinom z dziećmi, bo dla nich w tym hotelu nie było nic. Odrębną sprawą jest restauracja, w której trzeba było polować na wolny stolik, ponieważ jej wielkość nie jest odpowiednia dla takiej ilości gości. Między stolikami trzeba się przeciskać, do lady z posiłkami czekać w kolejce, a w efekcie posiłki były już zimne. W pokoju brakowało nam podstawowych informacji o hotelu, obsłudze sejfu czy dostępnych programach telewizyjnych( podczas niezbyt sprzyjającej pogody takie potrzeby też mieliśmy) . Kolejną sprawą, która była dla nas zaskoczeniem to fakt, że pomimo wykupienia na jednym numerze rezerwacji pobytu dla 4 osób, zostaliśmy zakwaterowani w pokojach, które znajdowały się w różnych budynkach hotelowych. Na prośbę o zmianę na dwa pokoje w pobliżu, usłyszeliśmy odpowiedź, że nie ma takiej możliwości, chociaż hotel nie był pełny. Najjaśniejszym punktem pobytu byli rezydenci, którzy byli zawsze o umówionej porze i udzielali wszystkich potrzebnych informacji.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem